Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fájdalmas Csalódás

Negyedikes végzős tanuló voltam a szomszéd városka középsulijában. Szakmunkásba jártam, ezért nem érettségire, csak a vizsgámra készültem.
Az osztályunk elég egyedi volt; 13-an voltunk, és abból 5-en voltunk lányok.
Félig szomorúan félig vidáman mentem vizsgázni, hisz’ tudtam, hogy ha vége a napnak, valószínűleg többé soha nem látom az osztályomat, és vége a megszokott diákéletnek is.
Az ofival nagyon jóban voltam, így együtt mentünk a vizsgára.
Beérve a suliba persze neki kellett állni elkészíteni a tanárok és vizsgáztatók ajándékait. Egyik osztálytársam meg is jegyezte: "esznek, isznak bazdmeg, oszt’ még meg is bukok!"
Lassacskán megérkeztek az osztálytársaim is.

Volt köztük egy srác, akivel az utolsó év végére "közelebbről" is megismerkedtem. Persze csak akkor, ha kicsit volt az agyában. Ha józan volt, mindig kötekedett meg szívózott velem, néha már túl durván.
Szóval ezzel a sráccal volt valami köztünk, ami vonzott minket, csak ehhez a vonzalomhoz inni kellett... Bár szerenádkor le akart fektetni, és azt mondta, józan. Na mindegy.
Hatosával menünk be vizsgázni. Én nem nagyon izgultam, ha meg kell bukni, meg kell bukni. Annak a srácnak akkor még nem tulajdonítottam különösebb figyelmet, mindenki a vizsgával volt elfoglalva.
Kaptam egy sms-t a barátomtól, akivel akkor már 2 éve jártam, hogy sok sikert, meg ilyenek.
Aztán, mikor már mindenki befejezte a szóbelit, a tanárok azt mondták, hogy 2 óra múlva menjünk vissza, addigra megcsinálják a biziket.

Az osztály kilézengett az udvarra, volt aki addig hazament átöltözni meg ilyenek. Én egy fekete szoknyában és egy fehér blúzban voltam, harisnyát nem vettem, túl meleg volt.
Egyik osztálytársam odasétált a kocsijához, és mire észbekaptunk, már öten bent ültünk a kocsiba, és egy másik városka felé száguldottunk. Kocsikáztunk. Ment hangosan a trance, mi meg söröztünk, meg cigiztünk a kocsiban. Én hátul ültem, középen, egyik oldalamon az egyik lány osztálytársam, aki megjegyzem a legjobb barátnőm volt, másik oldalamon pedig az a srác. Átértünk a másik városba, és elkezdtünk hülyülni, mire észbekaptunk már csak egy óránk maradt. Ideje volt visszafelé indulni.

Az egyik kanyart túl erősen vettük be, és mivel én nem tudtam semmibe kapaszkodni, a srác combját fogtam meg véletlenül. Ő csak tovább sörözött, mintha tudomást sem vett volna rólam. Aztán egyszer csak direkt úgy helyezkedett, hogy a kezem lefelé csússzon a combján a meredező farka felé. Én meg úgy tettem, mintha nem venném észre. Gondoltam, akkor játszunk.
Pár perc elteltével már a farkát fogdostam, persze nadrágon keresztül. Ő meg csókolgatta a nyakam, a másik kezét az én kezemre tettem, és összekulcsolta. Jóleső érzés volt.
Nem sokáig habozott, amint megérkeztünk a suli udvarára, felinvitált a koliba. Kis habozással ugyan, de elindultam utána felfelé a lépcsőn.

Bementünk az egyik szobába, és pont bent volt az egyik osztálytársam. A srác persze nem habozott, gyorsan kiküldte. Kicsit kényelmetlenül éreztem magam. Leültem az ágyra, szépen, összetett lábakkal, mint valami szűz kislány. Ő viszont kis gondolkozás után azonnal rám vetette magát. Hirtelen megcsókolt, nem gyengéden, hanem olyan erősen, mintha azt hinni, hogy el akarok szaladni előle. Átkarolt az egyik kezével, és mint egy gyereket, tartott rajta. Közben hevesen elkezdte csókolgatni a nyakam, és szabd kezével pedig kigombolta az ingem. Mondván, hogy nem szeretné, ha összegyűrődne. Persze ez még kevés volt neki, a melltartó levételével se gondolkodott sokat. Mikor már félmeztelen voltam, majd’ felfalt.

Utána átfordultunk, így én voltam felül. Megcsókoltam, és megpróbáltam lefejteni róla az inget, persze ő türelmetlen volt, és lekapta magáról; elkezdtem csókolgatni a mellkasát, közben kezemmel a nadrágja cipzárjával játszottam. Kiszabadítottam a kiteremkedő farkát, és az ölébe ültem, lovagló pózban. Nem kellett rá sokat várnom, rögtön félrehúzta a bugyimat, és berakta a tűzben égő farkát.

Először csak lassan mozogtam rajta, aztán egyre gyorsabban és gyorsabban. Nem kellett sokat várnom a "beteljesülésére". Homlokon csókoltam, és leszálltam róla. Én nem mentem el, még csak a közelében sem voltam, de nekem megérte. Végre megkaptam azt a srácot, akit már több, mint 2 éve kiszúrtam magamnak. És nekem ennyi elég volt. Végülis, utolsó nap volt, és többet úgysem találkozunk. Gyorsan felöltöztem, megigazítottam a kócokban álló hajam, és kimentem a szobából. Látszólag jó kedvvel, még hátra is szóltam neki, "na, most menjünk vizsgázni". Persze nagyon szomorú voltam. Tudtam, hogy az, ami köztünk történt, soha nem fog megismétlődni. Mikor leértem, gyorsan elszaladtam a WC-re, és nagyjából megtisztogattam magam.

Mikor visszamentem az osztályhoz, a srác mára többiekkel sörözött és vitázott valamin, még csak rám se nézett.
Hát igen, ennyi volt. Végülis nem tudom, hogy mit hittem? Hogy majd odajön hozzám, és velem lesz? Túl sokat gondoltam magamról.
Nemsokára kiosztották a bizonyítványt, és az osztálytársam kocsival hazavitt.
Otthon már várt a barátom, és felöltöttem a "szeretlek, kicsim" fejemet. Persze belül nagyon fájt, hogy így kihasználtak, legalább még egyszer megcsókolt volna, és akkor nem kellett volna ilyen hidegen elválnunk.
Azóta több, mint 1 év eltelt, és még mindig fáj. Persze többet nem láttam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Búzás Ferenc ·
Én együttjártam volna veled. Mikor szeretkeztünk volna(fiú helyébe) odamentem volna megkérdeztelek volna, hogy szabad vagy-e? Ha igen jártam voln veled

Andreasss ·
Ezt a hülye picsát,mit vársz???? majd megsajnálnak...gondolkodtál volna elöbb mikor szétteszed a lábaid,szánalmas ribanc. :angry: :angry:
mandula ·
Most megsajnáltam...ne legyetek ilyenek :yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: