Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ez lett belőle..

Mikor kiértem a repülőtérre, a barátnőim sehol sem voltak, ezért felhívtam őket, és jött a válasz, hogy szálljak fel a gépre, és semmi pánik.
Hát felszálltam, és mekkora csoda, kivel futottam össze, Márkkal.
Meglepődöttség ült ki az arcára és az enyémre is.
- Hát te? Mit keresel itt?
- Horvátokhoz utazom, és Te? Minek vagy itt? Csaknem Te is oda mész?
- De igen.
Ennyivel lezártuk a beszélgetést, és tudtam mit érzek iránta, megbolondultam érte, de nem akartam, hogy egyszerűen megkapjon.
Ha akar, hát szerezzen meg.
Mikor odaértünk, kiderült, hogy ez egy csapda volt mindkét részről.
Megbeszéltük, hogy összefogunk, és foglalunk szobát egy szállodában.
Persze Márk úgy gondolta, hogy rögtön egy szobában leszünk, de erre természetesen most még nemet mondtam.
Két szobát foglaltunk.
Bevallom, jól éreztem magam, táncolni jártunk, koktélozni, esténként sétáltunk a parton.
Igaz, ami igaz sokszor kavartunk már, de közben neki voltak barátnői, én pedig mindig rá vártam, hiába közeledtek a fiúk, mindegyik csak egy barát volt számomra.
Márkkal pedig már egyszer egy meghitt pillanatban szeretkeztem, nagyon-nagyon jó volt.
2 hete már, hogy horvátoknál voltunk, és elmentünk táncolni, majd kicsit iszogattunk.
A viselet laza volt, hátul kötős felső és egy rövidnadrág, rajta pedig póló és vászonnadrág.
Sétáltunk a parton, és beszélgettünk, de semmi konkrétum, sorra jöttek a témák és a vicces hangulatot teremtő beszélgetések.
Előre ment, majd megállt előttem, megfogta az egyik kezemet, és az arcomat, majd közelebb húzott magához és megcsókolt.
Viszonoztam, mert már nem bírtam tovább, szerettem.
Letérdeltünk a homokban, így folytattuk a csókolózást, a haját túrtam, és a bőrét simogattam, ahol csak értem.
Lassan kikötötte hátul a felsőmet, és a pólóját is levetette így térdeltünk tovább, és egyszerűen az érzés, hogy meztelen felső testem az övéhez simul, hát, semmihez nem hasonítható érzés volt.
Beleremegtem.
Csókolt, simogatott, és bizonygatta, hogy szeret.
Lassan lehúzta rólam a nadrágot is, és a homokba hátra döntött, rám feküdt majd csókolt.
Elkezdett puszilgatni, a nyakamat végig, majd a mellemet, és vissza a számhoz.
Kicsit megnyalta a szám szélét, ettől kirázott a hideg.
A körmömet kicsit "beleengedtem" a hátába, majd a fülébe súgtam, hogy szeretem.
Lassan és érzékien belém hatolt, és magáévá tett.
Közben a csókot nem hagyta abba, egyik kezével a hajamat simogatta és kócolt, másikkal pedig a combomat gyúrta.
Kezdtem érezni rajta, hogy mélyeket sóhajt, és úrrá lesz rajta a vágy, én pedig már túl voltam az orgazmuson.
Ő is elélvezett, teste megfeszült, a fejét lehajtotta, hogy ne lássam, majd mikor úgy érezte minden oké, rám nézett és hosszasan megcsókolt.
Úgy döntött lemártózik a tengerben, én pedig magamra kaptam a pólóját.
Nem bántam meg, ami történt, és már másnap egy szobában ébredtünk.
A nyaralás utolsó napjai is hasonlóan teltek, csak azok már nem a parton.
Mikor hazaértünk egy párként utaztunk, de sajnos itthon megint megváltozott minden.
Felbukkant a régi barátnője, elment vele vacsorázni, és tudom, hogy azért csinálja, hogy idegesítsen, mert közben nekem is udvarolt.
Egyszer minden szép, egyszer minden bonyolult, érdekes...
Azóta hol megkeresett, és csókolt hosszan szenvedélyesen, hol pedig felém sem nézett napokig.
Aztán egyszer csak eljutott arra a szintre, hogy megkomolyodik, és megkérte a kezem, tehát már 4 hónapos házasok vagyunk.
Remélem, mindig romantikával fűtött lesz a kapcsolatunk, és igazából nem bánnám, ha újra lenne egy kis tengerparti dolog!

Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
Tetszene, ha nem lenne hibás, hiányos és félkész.

emobaby ·
Giccses és kevés.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: