Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ez csodálatos....

Ömlik, ömlik, ömlik a szar! Levágták a fejem! De akkor, hogy beszélek? Jé lebeg! Valaki felemelte talán nehéz kobakom? Húzza, erősen húzza, tépi lefelé testemről. Tévedés, hogy késsel vágták le. Letépte egy láthatatlan erős erő, mely éget s forró. A forróság áramlik vérző fejemen át. Húzza, felemeli, emeli egyre feljebb és feljebb! Majd áthaladok egy sűrű piros ködön, nem látok semmit. Vagy csak kiszúrták a szemem? Érzem arcomon, hogy folyik a vér. Jaj te jó ég ez nem is az én szemem vére, hiszen kinyitottam és körülöttem gyerektetemek repkednek, és belőlük folyik, csöpög rám a vér. Ez rémes! Nem akarom! Fel akarok ébredni ebből az ocsmány valós valóságból és PUFF. Felcsillan testem : felébredek, és még undorítóbb világba csöppenek. Emberek, emberek hazudnak, lopnak felszínesek és képmutatóak és létezik egy furcsa papír is, amit ezek az embernek nevezett lények PÉNZnek neveznek. Ez a legrosszabb. Ez van, CSODÁLATOS!
Hasonló történetek
3914
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3872
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

peter toong ·
bocs... de ezt én nem értem

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: