Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éva új munkahelye 2.

A buli után kocsiba ültünk és hazavezettem. A kocsiban egy szót sem szóltunk egymáshoz, de nem haragudtunk egymásra. Mindenki a maga élményével volt elfoglalva. Éva néha elmosolyodott és kajánul rám nézett, én elmosolyodva közöltem, hogy minden rendben, és ezzel az apró aktussal közöttünk tisztázódott a helyzet: ha mindenki jól érezte magát, akkor semmi gond, és talán folyt.köv. Kezem Éva lábára tettem és térdét kezdtem morzsolgatni. Ő pedig finom kis fehér kezét kezemre fektette, és így értünk haza, csöndben és kibékülve a mai estével. Beálltam a kocsibehajtóra és vártam míg Éva kiszáll és bemegy a házba. Kecses lábait apró, szorgos léptékben szedte és kezével a lábaközé nyúlva a házba sietett. Előszőr furának tartottam a dolgot, de azzonnal rájöttem a probléma forrására: Géza leve még mindig folydogált Évából, egy kicsi az ülésre is jutott. Mire beértem a házba, Éva már fürdött és én is gyorsan beálltam mellé a tusolóba. "Nyájas olvasó most a cselekményt várod, de ki kell, hogy ábrándícsalak a jó forró fürdés után csak egy rövid út várt még ránk a hideg ágyig, ugyanis holnap munka."

Reggel Éva motoszkálására ébredtem, próbáltam kinyitni szemem, ha nehezen is, de sikerült. Éva homályos alakja rajzolódott ki előttem. A szokásos viselet, kiskosztüm volt rajta, térd fölé érő szoknyával, nagyon büszke volt formás, és nem különben sportos lábára, előszeretettel húzott rá harisnyát, hogy ezzel is magára vonja az éhes férfitekinteteket. Magassarkú cipőjében nem nagyon tudta eltitkolni, hogy indulásra kész, és a közeledő kopogó hangok arra engedtek következtetni, hogy ma sem megy el búcsúpuszi nélkül. Miután elment kikászálódtam az ágyból és a fürdő felé indultam. Szerencsére olyan helyen dolgoztam, ahol nem volt divat a 10 előtt való bejárás. Ahogy a kanapé mellett elhaladtam, észrevettem Éva levetett ruháit, pontosabban Gabi ruháit. A kis csinos roved egyberuhát, és a fekete combfix-et. Kezembe véve az orromhoz emeltem és nagyot szippantottam belőle. Az izgató női parfüm és az izzadságszag keveredése kezdtett beindítani. El is határoztam, hogy visszaviszem a ruhát a munkahelyükre, remélem találkozom valamelyik leányzóval, mindegy ki az, csak valami történjen.

A kocsiba pattantam és már Éva munkahelye előtti kávézónál megálltam, de bátorságom elillanva beültem a kávézóba és a rendelés után a figyelni kezdtem Éva munkahelyének bejáratát. Lassan kortyolgattam a kávémat, amikor nyílt a cég bejáratának ajtaja, és Éva libbent ki karöltve Gabival és egy magas, őszes hajú férfival. Nevetgélve az étterem felé vették útjukat, és eltűntek a forgóajtó mögött. Feltűnő volt, hogy Éván most nadrág volt, pedig határozottan emlékszem arra, hogy kiskosztümben ment el otthonról. Ahogy bambúlva figyeltem a még lassan és komótosan forgó ajtót, az egyik szék lassan és labai csikorogva a járólapon, megmozdult mellettem, majd egy kellemes, búgó hangú nő ült mellém. Melinda volt az.
– Szia, Évát várod vagy Gabit? – nevetett. - Meglepett váratlansága, és az igazat megvallva, kicsit kellemetlenül éreztem magam a kérdéstől.
– Természetes Évára – vágtam rá, de magam sem hittem el.
– Miért, Gabi nem volt elég jó? – kacagott, majd intett a pincérnek és rendelt egy capucchinót. - Melinda, úgy 30-35 év körüli közepes és sportos testalkatú, vörös göndör fürtjei, mint könnyű rugócskák lengtek a vállára. Vékony arcán alig volt észrevehető a sminkje. Hosszú és sűrű szempillája magával ragadta tekintetem, ő rámnézet és mosolyogva a kávéjára bámult. Ahogy kávéját kevergette, szépen szemügyre vehettem, sajna vagy szerencsére a bulin.

Magasnyakú, vékony, világoskék felsőrész volt rajta, ami sejtette velem, hogy Melindán nincs melltartó, ugyanis melllének bimbója kikéredzkedett a póló alól. Melinda cicije nem volt nagy, de kicsi sem. Épp annyira volt jó, hogy kényelmesen beférjen a számba. Rövid, skótkockás szoknya fedte lábait, de combjait nem nagyon fedhette, miután Melinda keresztbetéve lábait kényelembe helyezte magát. Térde a kis körasztal karimájáig felért, és csak erotikusabbá tette a vékony lila harisnya.
- Éváék ebédelni mentek a főnökkel. Nyugi nem lesz semmi bántódása, persze ha Évácskád nem akarja.
- A tegnapi este után, már nem érhet meglepetés – hajoltam hozzá közelebb. Mélyen szemébe néztem, próbáltam valami zavartságot keresni, de Melinda visszakanyarodott az ebédhez.
– Nagyon jó az étterem az iroda mellett, mindenki oda jár.
– És Te, miért nem mentél velük? –kérdeztem, de közben nem tudtam levenni sóvár tekintetem a lábáról.
– Ma nem dolgozom délután, squassolni megyek, bár nincs még partnerem. - Pár másodpercig csöndben ültünk egymás mellett, de Melinda megtörte a csendet:
- Nem akarsz egy órácskát squassolni velem?
– Haza kell mennem a ruhámért, és cipőm sincsen.
– Ugyan, rossz kifogás. De adok egy esélyt, kábé olyan alkat vagy mint Imre, eljössz hozzánk, átöltözünk, a pálya a háztömb alaksorában van, úgyhogy csak lemegyünk a lépcsőn, és ott is vagyunk. Na meggondoltad magad.
– Na jól van. Indulhatunk.

Fél órán belül már náluk is voltunk. Egy négyemeletes panellakásban laktak, a másodikon. A lakás 3 szobásnak tűnt, igaz nem jártam be az egészet.
– Ne is nézz körül, amikor Imi elutazik, akkor sohasem rakok rendet. – vetette oda Melinda, és átlibbent a nappalin és eltűnt az egyik szobában. Leültem a kanapéra a nappaliban, és hirtelen zavarba jöttem egy kicsit. Nem tudtam mit csinálni magammal. Tv-t nem akartam nézni, az olyan bunkóságnak tűnt, úgyhogy a dohányzóasztal újságai között kezdtem kutakodni, de egy kis fényképalbumon kívül nem találtam semmi érdekeset. Lapozgatni kezdtem az albumot, és legnagyobb örömömre Melindán kívül Gabi is szerepelt a képeken. Mindketten toplessben voltak, de most inkább Melinda cicijeit néztem meg alaposan, Gabiéba már tegnap volt részem. A tengerben lubickoltak, együtt volt a banda.
– Na, nem jössz ruhát próbálni? – kiáltott ki Melinda, és én azonnal ugrottam is. Amint befordultam az ajtón kicsit meghűlt bennem a vér. Melinda háttal állt nekem és pont a fölsőjéből bújt ki, amikor benyitottam. És jól sejtettem, nem volt rajta melltartó, és a két cici csak úgy ágaskodott fölfelé. Háttal állt, és kis terpeszben, a szoknya már nem volt rajta, csak a lila harisnya és alatta egy sötét csipkés bugyi. Csak álltam és bámultam formás fenekét, és beleképzeltem meredezésnek indult farkamat. Megindultam felé, hisz oly egyértelmű volt ez a nyitottság, de megálltam, bár megszólalni még most sem tudtam. Helyettem Melinda törte meg a csendet:
– A túloldali szekrényben vannak Imi ruhái, keress magadnak valamit! - Átsétáltam a franciaágy túlsó oldalára és onnan bámultam tovább Melindát. Közben össze-vissza ügyetlenkedtem a válogatáskor, mert nem tudtam levenni szemem róla. Ezt ő is észrevette, és egyre kacérabb lett. Félmeztelenül leült az ágy szélére és lassan, kimért mozdulatokkal elkezdte lehúzni harisnyáját. Levettem a pólóm és a nadrágom, de farkam már igencsak kikandikált az alsónadrágomból. Melinda folytatta harisnyájától való megszabadulást, de olyan kéjjel, hogy míg háttal ült nekem elővettem a faszom, és gyorsan rántottam kettőt rajta.

Melinda amint lehúzta a hariját, felállt és nyújtott lábbal előrehajolva, ezzel is mutatva sportos hajlékonyságát, elkezdte letolni sötétkék bugyiját. Ahogy óvatosan tolni kezdte lefelé, a bugyi bár nem tanga volt, kissé beszorult a fenekébe, és kellő óvatossággal húzódott ki onnan és közeledett a térdek felé. A két lába között kidomborodó szőrös puncija még rózsaszín és száraz volt, de tudtam a dolgom. És nem akartam szárazon hagyni. Szeméremajkai közül kikukucskáló csikló teljesen elvette az eszemet és a farkam már nem fért bele a gatyába, Melinda pedig felállt és hozzám lépett, úgy, hogy vörösesbarna pinája a meredező farkamhoz nyomta, mellét a mellemhez préselve száját számhoz közelítve halkan súgta:
– Várjunk azzal az öltözködéssel, ha Gabi megkapott akkor engem is ki kell, hogy elégíts. – Azzal csókolni kezdte a nyakam, és átölelve simogatni kezdte a hátam. Én a hajába túrtam a fejem és nagyokat lélegeztem és vártam, hogy a szája hamar leérjen a farkamig. Simogatni kezdtem a fejbúbját és ő lassan haladt lefelé a hasamig. Lassan legugolt és kezével az arca elé tartva a dákóm, húzogatni kezdte rajta a bőrt. Fel-le, fel-le, majd lassan, kimérten a szájába vette a vesszőm és feje járni kezdett rajta. Először óvatosan cuppogtatva, fogaival a bőrt felhúzva, nyelvével a farkam lyukába nyumolva kezdett gyorsítani a fejmozgásán.

Kezemmel a hajába túrtam és megkapaszkodva a hajába előre-hátra mozgattam a fejét a faszomon. Amikor kicsit nagyot nyomtam a fején apró köhécseléssel jelezte, hogy ez már túl mélyre ment.
– Szopjad kicsim, szopjál. – Erre ő begyorsított, és a teljes testével mozgásba lendült. Kivette a farkam és az arcára kezdte kenni, az előnedvem és a nyála keverékét. Felállítottam, majd megfordítottam, úgy hogy háttal álljon nekem. Átöleltem és a melleit kezdtem körbe-körbe masszírozni, ujjaim köré fogtam mellbimbóját és csipdesni kezdtem, miközben nyakát csókokkal árasztottam el. Fejét hátrabiggyesztve a vállamhoz nyomta és lábait kis terpeszbe helyezte úgy, hogy erektől duzzadó faszom a két lába között a pinájához nyomuljon, majd mozogni kezdett előre-hátra, fel-le. Nyögései elárasztották a szobát, még a két lába közötti cuppogást is felülmúlta. Farkammal éreztem nedvességét, és óvatosan kezdtem benyomulni a kéjbarlangba. Melinda előredőlt az ágyon, lábait nagyobb terpeszbe téve, kezével masszírozni kezdte popóját, és két kézzel széthúzta fenekét, úgy, hogy tátongó lukat láttam a puncijánál. Lehajoltam és nyelvemet mélyen a lyukba nyomtam és mint a farkammal előbb, ki-be húzogattam. Miközben a nyelvemmel dugtam, ő a melleit gyömöszölte, nagyokat haraptam a puncijába a nedves szőrpamacs csiklandozni kezdte az állam. Már annyira nedves volt alul, hogy szinte csöpögött. Addig simogattam belső combjait, amíg le nem rogyott az ágyra, akkor négykézláb helyezkedett széttette lábait és várta a behatolást.
- Gyere belém, már nagyon nedves vagyok odalent – nyögte kéjesen, közbe nagy loboncát a párnára lógatva, nagyokat lökött a tomporával.

Cuppogtunk rendesen, én is vége felé jártam, tudtam, hogy csak az elő menet lesz, időnk lesz még utána is.
- Élvezz belém, gyere lődd belém a gecidet, ahh, ahhh – sikított Melinda, közben a fenekére csapot nagyokat. Ekkor ütemesebb mozgásba kezdtem és magomat az éhes punciba pricceltem. Mikor kivettem Melinda rákapott és ütemesen szopva tisztára nyalt.
– Feküdjünk egy kicsit, és folytassuk, vagy menjünk le az uszodába egy kicsit.
– Hát ha nincsenek sokan...

Várom a véleményeket, milyen volt az első részhez képest.
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Bajusz ·
Azt hiszem elmondhatom hogy régen olvastam ilyen jó történetet, egy kicst lehetne ugyan hosszabb, de amúgy szuper!

zambojimmy ·

gut. nekem mindkét rész tetszett. egy kiscsit hosszabb is lehetett volna. persze egy két képet szívesen kérnék az eseményekről :blush:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: