Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Esti kaland...

Nos, szombat délután a barátnőmmel sétáltunk a Margitszigeten. Meg-megálltunk, ölelkeztünk, simogattuk egymást. Nem részletezem, nagyon be voltunk indulva. Este moziba mentünk, majd otthon folytattuk a délután megkezdett programot. ;-)
Ő elment fürdeni, én közben megnéztem a leveleimet. Benéztem egy fizetős élő webkamerás chat-re. (Egyébként nem szokásom ez a dolog.) Szerencsémre csak én és a hölgy voltunk bent, így elkezdtünk beszélgetni. Elmeséltem, hogy a barátnőm éppen fürdik és egy kis kedvcsinálónak léptem ide be. Ő tanácsokat adott, hogy mit csináljak, gyakorlati bemutatóval fűszerezve. Meglett a hatása…

Annyira belemerültem a dologba, hogy észre sem vettem, hogy a barátnőm közben végzett a tusolással és ott áll a hátam mögött. A csetes hölgy éppen azt kérdezte, hogy mi lenne az első kívánságom a barátnőmtől, ha kijön a fürdőszobából. Leírtam, hogy azt szeretném, ha a nyelvével megérintené a férfiasságomat. A barátnőm szó nélkül letérdelt elém, és a szájába vette. Felüvöltöttem a gyönyörtől. Kicsit zavarban voltam a lebukásom miatt, de Ő segített ezen is.
- Nyugodtan folytasd-mondta.
A barátnőm simogatott, izgatott, ahol ért. Én mindezt közvetítettem a csetes hölgynek, aki további izgalmakat okozott nekem. :-)

Mikor már közel voltam az orgazmushoz, leállítottam a kedvesemet és én kezdtem el vele foglalkozni. Leültettem a helyemre, széttártam a combjait és fejemet az ágyékába fúrtam.
Felsikoltott a gyönyörtől. Közben észrevettem, hogy ő is nézi a monitort, nézi, amit a közben belépett pasik írtak a cseten.
- Hívjuk fel ezt a nőt - mondta.
Én meglepődtem, de nagyon izgalmasan hangzott ez a kérés, nem mondtam ellent.
Leültem az ágyra, és tárcsázni kezdtem a számot.
A barátnőm kikapta kezemből a telefont, egyúttal hátradöntött az ágyon és simogatni kezdte a férfiasságomat.
- Szia, én Ero barátnője vagyok-mondta a telefonba.

Sajnos nem hallottam, amit a nő mondott, de a barátnőm felsóhajtott és egész egyszerűen rámült. Hatalmas gyönyört okozott a behatolás, felüvöltöttünk mindketten. Ő csak hallgatta a nőt a vonal másik végén, egyre hevesebben mozgatta a csípőjét, éreztem, közel nála az orgazmus. Lecsapta a kagylót, rám támaszkodott és abban a pillanatban hatalmas sikollyal érte el a gyönyört. Később én is átéltem ezt az érzést, de ez már csak hab volt a tortán.

Reggel elmesélte, hogy a fürdőszobában neki is jólesett, hogy a tusolás közben kényeztette testét. Így "előmelegítve" jött be hozzám. Később megbeszélve a dolgot, elhatároztuk, hogy néha, ha leül a kapcsolatunk, akkor valami hasonló módon változatossá tesszük szexuális életünket, de rendszert nem csinálunk ebből.
Hát, ennyi volt, ami tegnap előtt este történt velem...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Ez a ha, leül a kapcsolatunk szöveg elgondolkodtatott.
Mi nem fordulunk mindjárt segédeszközhöz! Magunkban is el tudjuk rendezni a dolgot, a helyszínek, a pózok, az időpontok, a ruházatunk, és még számos dolog variálásával. Arról nem beszélve, hogy belőlünk hiányzik az ostoba kényszer, hogy mindig magasabbra, hogy mindig jobbat, stb. Pontosan tudjuk, hogy több nap, mint kolbász.
Végül is, egyszer el lehet olvasni...

libido ·
Vagy a szobátok hangszigetelt, vagy a szomszédok türelmesek. Mert olybá tűnik, felettébb szerettek üvöltözni, sikoltozni.

Tegnap chateltem, és felhívtam egy ígéretesnek tűnő jányzót. Se szó, se beszéd vísitabni kezdett, közölte, hogy épp egy pezgősüveget tuszkol fel magának, de jól jönne még egy kemény fasz is neki, grátisz a seggébe.

Erre én azt mondtam Miért Éppen Alaszka.

Sok ilyen nő van... és fura módon mind BAZ megyéből származnak.

Ezt most nem tudom mért írtam ide.
This sucking biccs world.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: