Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Este négyesben

Előre közlöm mindenkivel, hogy ez a történet nem konkrétan szeretkezést, hanem egy kis erotikus játékot ír le, mert azt hiszem ilyen, és ehhez hasonló történetek is előfordultak már párunkkal.

Pár évvel ezelőtt, mikor még kezdő netes voltam, volt egy kis társaság, akikkel többet jártam össze. Mi ismertük (a net révén) egymást élőben is. Sokat jártunk ide-oda, moziba, bulizni, kajálni. Ennek a társaságnak a "keménymagja" voltunk mi négyen. Két lány - az egyikük 23 a másikuk 25 éves - és a haverom (27 körül volt, nem is tudom pontosan) meg én a magam 22 évével. Egyik estére elhatároztuk, hogy az egyik lánynál csinálunk egy házibulit Pesten. A banzáj napja péntekre esett, de mivel, mi négyen ráértünk már csütörtökön találkoztunk ugyanott. Nagy tanakodás után kitaláltuk, hogy Streep-pokert játszunk. Jókat nevetgéltünk, ahogy a ruhák, gazdát cserélve kerültek az ágyra. Nem is volt gondom mindaddig, míg nekem kellett osztani, valahogy addig a kezemben volt a szerencse (nem szoktam csalni), és nem nagyon vetkőztem.

Mikor már csak ketten (egyik lány meg én) maradtunk, a lány megkért, hogy had osszon ő. Én kis naív igent mondtam neki, hiszen rajta már csak bugyi és melltartó volt, rólam meg csak a pulcsi meg a zokni került le. Lehet nem kellett volna ezt tennem, mert szépen lassan és módszeresen le is vetkőztettek. Ezzel felszínre került az a tény is, hogy a látványtól nagyon be voltam indulva. Egyik lányt sem kell egy hű de nagy bombázónak elképzelni, de azért szépek, és formásak voltak. Mindenestre kicsin kínosan éreztem magam (hivatalosan egyikünk sem járt a másikkal, hogy tisztább legyen a dolog). Ekkor már kezdtek éledezni a mobilok, mert egy vidéki városban lévő haveri kör (csak fiúk) már hívogatott minket, hogy mit is csinálunk. Természetesen élőben és egyenesben közvetítettük nekik az eseményeket.

A jókedv a kevés bor, és a telefonból már szinte sugárzó irigység hatására egyre bátrabbak lettünk. Kitaláltuk, hogy a hűtőben lévő mézzel még erotikusabbá lehetne tenni az estét. A következő módon zajlott ez. Bárki aki a kezében tartotta a macismézes-flaskát, a kiválasztott testrészre öntött egy keveset, és a kiszemelt (másik nemű) társnak kellett onnan azt lenyalogatnia. Ekkor már mindenkin volt egy pokróc, így annyira nem volt gázos, hogy bármelyik lányról kellett a mézet eltüntetni, szinte elélveztem a látványtól és az érzéstől. A meglepetés csak akkor ért minket, mikor az egyik lány (a szabályokat áthágva) a másik lányt kérte meg a méz lefogyasztására, és az ezt egy szó nélkül teljesítette. No nem kell túlfűtötten gondolkodni, olyan testrészek kerültek csak elő, amik egy normál bikini alól is kibuknának. Ekkor tettem egy éles kijelentést, hogy: - De jó annak a méznek, mert most két lány között van és ez velem még sosem történt.

Egy ideig csak mosolyogtak, majd a fiatalabbik hölgyemény mindkét oldalamon a nyakamra öntött egy keveset az édességből. Kisebb kaján vigyorogtak, majd szépen egyszerre tüntették el mind egy cseppig. Az agyam majd szétrobbant, úgy élveztem, szinte önkívületben, csukott szemmel, a büszkeségem meg a takaró alatt majd szétrepedt, csak később vettem észre, hogy nem csak a mézet fogyasztották el, hanem meg is billogoztak, kiszívták mindkét oldalt a nyakam. Ezt közben élőben és egyenesben közvetítettük vidéki barátainknak, akiket majd szétvetett az ideg, hogy ekkora buliból maradtak ki. Érdekes módon a dolog tovább nem folytatódott, legalábbis aznap. Mind a négyen ott aludtunk, így mikor kimentem a rajtam felcsavart pokróccal a fürdőbe, már az sem volt meglepő, hogy az első dolgom a saját biológiai kényszereim elrendezése volt. Megkönnyebbülten álltam ott, bár még el sem aludtam már megint alig fértem a takaró alá.

Egyenlőre most ennyi, de ha lesz kedvem írok még, de akkor már kicsit szaftosabb dolgot is. Bocs, ha valakit untattam.
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Mortísa ·
Ezt nem kellett volna leírnod, hawer! Halálosan unalmas!

Na

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: