Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Esőtánc

Vörös esőcseppek. Vért sír az Ég. Mezítelenül az Apokalipszisben- itt állok, egy haldokló világ közepén. Emlékek villannak fel. Olyan értelmetlennek tűnik az egész.

Kriptabűz. Hullák körülöttem. Ismerős arcok. Halott arcok.

Sikolyokat hoz a szél. Ott még dúl a harc. Rekviem a pusztulásért.

Eldobom a kardomat. A véres penge eltörik. Hullik tovább a véreső.
Kárhozott lelkek táncolnak körülöttem. A Tüzes Tó hullámai a testüket nyaldossák. A kezüket nyújtják, segítségért könyörögnek.

Bukott angyalok a földön. Elhamvadt angyalszárnyak. Bemocskolt fehér köpönyeg.

Könnycseppek a földön. Sikolyok a szélben. Vér az égben.

Leülök a földre és várok. Várom a holtak feltámadását. Várom a Végítélet óráját. Várom az
Úr jöttét.

Mint egy rémálomban. Káosz. És az eső tovább csepereg. Fekete hajam tiszta vér. Fehér arcom tiszta vér.

Vörös az ég, vörös a föld. Lángol a világ. Egyedül maradtam, tiszta szívvel. És várok.
Egy könnycsepp folyik végig az arcomon. Elbuktam. Nem teljesítettem a küldetésemet. Nem Üdvözülhetek. Még meg kell találnom az Élet Értelmét.

Odébb tolok egy holttestet. Valaha a bátyám volt. Most felismerhetetlen húskupac. Az ő lelke már messze jár. Utána repülnék, de nincsenek szárnyaim.

Itt ülök és zokogok az Elmúlásban. A Halál körülöttem lépked fekete köpenyében. Egyre közelebb…egyre közelebb…

- Nem tudom… nem tudom…- Sírok fel.

- Pedig könnyű.- Ő így felel.

- Elbukom, elbukom!

- Nem olyan szörnyű.

- Félek, vérzek!

- Élek, Érzek.

- Te Holt vagy. Nem létezel.

- Mikor felragyog az utolsó fény, csak akkor tűnök el.

- S hamvaid szét hordja a szél?

- Vele lelkem hazatér.

- Miért mondják, hogy Gonosz vagy?

- Mert fáj nekik az élet, fáj nekik a fagy. - A kaszáján megcsillan a lenyugvó nap. Vérvörös. Ökölbe szorítom a kezemet, hullnak könnyeim, a semmibe hullnak.

- Menjünk.- Szól a Halál.

- Nem, nem, még érzem, még, csak egy pillanat… Megtalálom, esküszöm!

A hegyeken túl a harc véget ér. Csend lesz. Elalszik a világ. Mély, örök álomba merül. A nap
lenyugszik. Sötétség borul a tájra, fekete leplével betakarja a holtakat. Fölkél a Hold. Esik az eső. Nem tudom, miért ülök itt. A Halál átölel és azt suttogja:

- Mi tart itt, kedvesem?

- A Remény, hogy meglelem…

Felragyognak a csillagok. Felnevetnek az angyalok. Fény. Öröm. Feltámadás. Megfejtettem.
Hasonló történetek
4152
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3862
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
angyallány ·
Tetszik!! Különösen... a Halállal folytatott beszélgetés......
Olvastam volna még tovább.. kicsit hosszabban.. :no_mouth:

A.

Kósza ·
Mi is volt ez?
angyallány ·
...szerintem pont ez a lényeg benne.... Mindenkinek mást mond el ez a történet...
nekem tetszik...és engem "megszólított".. :hushed:

A.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: