Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ésatöbbi

Végigpillantva lakótársam szobáján, arra gondolok, teljes mértékben igaza lehet a tegnap déltájt itt járt takarítónőnek, aki arra a megállapításra jutott, nem kevés rosszallással, hogy minálunk, bizony ebben a kis lyukban húzódnak meg a cigányok. Teljes káosz.
Halálbiztos késéseim ellenére mindig szívesen nézelődöm itt reggelente – vajmi megnyugvással tölt el a tudat, hogy van, ami nem változik. Nem tudom, a jó öreg „cigányék” mikor költöztek be, de már örökké maradnak, az az érzésem.
Lakótársam minden reggel, mikor még csak kecmergek ki az ágyból, sietve ront be, hogy vegyem sietősebbre dolgom, ma is együtt megyünk az iskolába. Végül mindig én várakozom rá.

Egyébként eszembe sem jutna, ha nem kapok egy nevetős fejbecsapást, „Boldog Mikulást!” felkiáltással, ahogy ezt manapság szokás, hogy a mai napban bármi különleges is van. Még csak a hó sem esett le, és az, hogy egész iskolába menet csak egyetlen, lesoványodott Télapót láttam lődörögni az út túloldalán, már meg sem érint. Lassan minden elveszíti a varázsát.
Hogy az úttestet miért éppen decemberben bontják, és miért ilyen korán, fogalmam sincs, de a hátam közepére sem kívánnám ezt a munkát, ide ki, a mínuszokba. Mondanám, szerencsémre jó nevű iskolába járok, de ki tudja, nem ez lesz-e a vesztem?
Nem késtem el, bár bevallom, nem is siettem. Néha meglep az idő relatívsága.
Az óráimon nem találok semmi különöset, ami annyira lekötne, hogy képes legyen odafigyelésre bírni, így hát marad a csendes pihenő, a szabály az szabály.
Mára nincs igazolásom.

A szünetben összefutva kedvesemmel, már csak megfáradt mosollyal nyugtázom abbéli feszültségét és kálváriáját, hogy mi értelme az életnek, kettőnknek, így együtt, és kimondani, hogy „mi”? Mióta csak ismerem, ez megy. Nem vagyok reménytelen szerelmes, sem az a hős „csak te senki más” mártír alkat, de valami szórakoztat ebben a se veled, se nélküled kapcsolatban. Ő engem Holnapnak, én őt Bolondnak hívom.
Irodalmi jegyzeteim ma a szokásosnál is több információval bővülnek, hisz’ az ünnepi hangulat mindenkiből elővarázsolja a bölcset. És a bölcsek megjegyzései tesznek minket igazán valóssá, élővé és emberré. Főképp, ha viccesek is.

A tanári asztalt pár napja cseréltük ki, osztályfőnökünk parancsára, „ennek van fiókja” címszó alatt. Igazi régiség az az asztal. Azóta minden tanárunk megjegyezte, mekkora hiba is volt ez a tettünk. Az asztal szélére ráférne egy gyalulás – így szétbontja pulóverük ujját. Engem nem izgat. Legalább vesznek fel mást is.
Mikor óra zárásaként irodalom-tanárnőnk kifakad, csak halkan jegyzem meg neki, hogy ráadásul a fűtés sem működik megfelelően.
- „Megindult a pusztulás!” – súgja nekem, mintha az ő oldalán állnék ebben gonosz világ ellen vívott végtelen és reménytelen csatában. Ott is állok.
Két napra rá meghalt a nagyapám.
Hasonló történetek
10182
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
3633
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

donorika ·
A mai mikulások és télapók valóban csak üres reklám-felfújtak. Veled együtt, azért még én is keresem az igazit, aki varázsol, elbűvől s csodát sejtet:)

Űrt hagytál bennem, én még olvastam volna tovább...
Folytatás? :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: