Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erika

Ez a történet egy tizenhat éves lányról, Erikáról szól.
Ő egy kb. 165 cm magas, szőkés-barna hajú, mogyoróbarna szemű lány. Az alkata sportos, tehát felesleg egyáltalán nincs rajta, de nem is túl sovány: pont ideális. Az arca nagyon szép, szinte mesébe illő. Olyan, mint egy tündéré: teljesen tiszta, fehér bőr; és csak úgy süt róla az ártatlanság. Mellei formásak, nem nagyok, de nem is túl kicsik, pont tenyérbe illőek. Igaz kicsit megereszkedtek. Feneke is nagyon szép gömbölyű, kifejezetten vonzó. Olyan szép, hogy egyszer a saját tanára sem tudta megállni, meg ne markolja. Erika ezen jogosan fel is háborodott, a tanár pedig rögtön bocsánatot kért, és kárpótolta valamivel, de ez egy másik történet.

Szóval egyik este Erika szokásos fürdéshez készülődött. A vizet már kiengedte a fürdőkádba. Bezárta a fürdőszoba ajtaját, majd elkezdett vetkőzni. Egy vajszínű póló és egy fehér, kissé átlátszó csípőnadrág volt rajta. Ez utóbbi látni engedte a szintén fehér bugyiját. Elég egy-hangúan öltözött fel a mai nap (így melltartója is fehér volt), mivel csak misére kellett mennie, ahová „nem járnak helyes srácok.”- mondta. Amint levette a pólóját és a gatyáját, megborzongott a hidegtől. Tiszta libabőr lett a teste. Ám ahogy a melltartóját vette le, észrevette, hogy mellbimbói előre merednek. Ilyet eddig még csak ritkán vett észre magán. Most először jutott eszébe: Bizonyára a hidegtől van. Levette a bugyiját is, s így szabaddá vált borotvált, teljesen csupasz szeméremdombja is. Beleült a jó meleg vízbe. Szerette magát áztatni. Úgy tíz perc elteltével rájött, el kéne kezdeni, mosakodni. Megmosta a haját, majd el kezdte beszappanozni a testét. Amikor a melleihez ért, újra megborzongott, és jóleső érzés töltötte el. Megint végigsimította mellbimbóit habos kezével. Ismét ez a kellemes érzés futott végig rajta. Szépen, lassan elkezdte melleit simogatni. Az izgató ingerek hatására mellbimbói kipirosodtak, teljesen felforrósodtak, és annyira megduzzadtak, amilyet Erika még sohasem látott.

Ahogy kezeivel újra és újra áthaladt mellbimbóin, érezte, hogy azok már teljesen kemények. Egyszerre megszűnt érzékelni a világot. Alig látott, hallott vagy érzett valamit, kivéve azt a jó érzést, ahogy tenyere melleit simogatják. Ujjai egyre kisebb köröket rajzoltak bimbói körül. Végül már csak a mellbimbóin köröztek. Ám ekkor eszébe jutott, hogy mosakodni kéne tovább, mert mások is várnak a fürdőszobára. Folytatta tehát a szappanozást. Lemosta a hasát, köldökén kicsit elidőzve, majd lábainál folytatta. Először bal lábát mosta végig a lábfejétől egészen a combja tövéig. Itt egy kicsit megállt. Elkezdte szeméremdombja tövét simogatni, majd visszatért a fürdéshez. Most másik lábát mosta végig lábujjaitól kezdve a bokáját, végigsimítva kemény, izmos vádliját, combját. Ekkor leguggolt a kádban, és elkezdte fenekét szappanozni. Először az egyik feszes félgömbön siklott át habos keze, majd a másik vonzó domborulatot is alaposan bekente. Mindig is szeretett a fenekével foglalkozni. Azok közé a lányok közé tartozott, akit nem zavart, ha csókolózás közben a fiú a hátsóját masszírozza, markolássza; sőt kifejezetten szerette. Így minden egyes alkalommal külön időt szentelt popsija megmosásának.

Most, hogy mindkét gyönyörűséget rendesen megtisztította, jöhetett a kedvence: az-az apró, pici lyuk a két gömböcske között. Jobb kezével, amivel eddig fenekét simogatta, most benyúlt a fenekén lévő vájatba és elkezdte a lyukat masszírozni. Ennek hatására záróizmai hamarosan ellazultak. Így szappanos középső ujja akadálytalanul siklott be tövig popsijába. Ez ismét kellemes érzéssel töltötte el. De még izgatóbban hatott rá, amikor ujját teljesen kihúzta. Teljesen felajzotta ez a két mozdulat. Teste tűzben égett, mellbimbói ismét vörösen meredtek előre. Bal kezével megkapaszkodott a kád szélében, hátát nekivette a falnak, s szemét becsukta. Középső ujját lassan újra fenekéhez közelítette, ám ahogy megérezte ujja hegyét a bejáratnál, nem bírta tovább türtőztetni magát, annyira fel volt izgatva, hogy másra sem tudott gondolni, csak hogy ujját újra magában érezze. A vágy irányította kezét, amikor egy határozott döféssel középső ujja ismét tövig merült popsijában. Ekkor egy kicsit felnyögött. Nem a fájdalomtól, hanem a kéjtől. Habár már nagyon akarta, hogy újra érezze a gyönyört, ekkora érzelem-hullámra nem volt felkészülve. Így bármennyire is próbált koncentrálni, nehogy egy hang is elhagyja érzéki, telt, piros ajkait, mégse sikerült eléggé odafigyelnie. Nem akart hangos lenni, mert félt, hogy valaki meghallhatja odakint. Igaz félelme alaptalan volt, mivel az egész család egy emelettel följebb tévézett. Ujja megint ki-, és újra besiklott, egyre gyorsabban. Már csak félig húzta ki, mivel az ismétlődő ki- és behatolás lassította volna a mozgást. A tempó fokozatosan gyorsult, a kéjhullámok egyre inkább elárasztották, ám érezte, egy ujja nem elég. Egy pillanatra megállt. Középső ujját teljesen kihúzta, odazárta mellé mutatóujját is, majd szépen lassan elkezdte visszadugni magába két ujját egyszerre. Feneke addigra már jobban kitágult, s ezt ő is megérezte, amint ujjai kicsit beljebb kerültek, úgyhogy azonnal egy erőteljes szúrással tövig nyomta azokat, és folytatta a már ismerős mozdulatokat.

Gyönyöre egyre nőtt, ahogy ujjai popsijában ki-be mozogtak, s telhetetlenségében, minden megállás nélkül, gyűrűs-ujját is a többi mellé tette, és nagy erővel magába döfte. Ekkor felszisszent, és megállt. Amikor úgy döntött, még egy ujjal többel folytatja tovább, nem gondolt bele, hogy popsilyuka talán még nem tágult ehhez eléggé ki. Így a három-ujjas verzió elég nagy fájdalommal járt. Ez most rögtön visszatérítette a valóságba. Feneke csak úgy lüktetett a fájdalomtól, igaz még ujjai is benne voltak. „Talán most egy időre abba kéne hagyni.”- gondolta, és ezzel egy-időben kihúzta ujjait magából. De ez az utolsó mozdulat a fájdalmon kívül hatalmas kéjjel is járt. Ekkor rögtön elfelejtette előző gondolatait és elhatározta, folytatja. Három ujját megint a kis lukhoz igazította, és lassan magába nyomta. Már alig érzett fájdalmat, viszont gyönyört annál inkább. Ekkor lenézett, hátha látja is, hogy mit csinál, és észrevett valamit, amit idáig még sohasem: kis- és nagyajkai teljesen vörösek voltak, és úgy megduzzadtak, mint ahogy ezt mellbimbójánál is észlelte a minap. De legkülönösebbnek a csiklóját találta.

Azt idáig is tudta, hogy a fiúk pénisze szexuális izgalom hatására megtelik vérrel, és akár 2,5-szeresére is duzzad, de azt nem tudta, hogy a lányok csiklója ugyanígy reagál. Bal kezével elengedte kádat, és hátát még jobban nekivetette a falnak, hogy kitámassza magát. Lenyúlt és végigsimította szeméremdombját, s ahogy hozzáért a csiklóhoz, mintha áramütés érte volna, úgy szaladt szét testében az-az érzés, amit először akkor érzett, amikor melleit simogatta. Hüvelykujjával elkezdett csiklóján körözni, míg többi ujjával szeméremdombját masszírozta. Kis- és nagyajkai csillogtak saját nedveitől, és csúszósak is lettek. Így a masszázs közben Erika ujjai egyszer csak becsusszantak puncijába, ám itt hirtelen akadályba ütközött. Tudta, hogy szűzhártyáját találta meg. Próbált óvatos lenni, bár sejtette, a fájdalmat nem kerülheti el. Először csak mutatóujjával tágította újonnan felfedezett kéjbarlangját. Majd mikor már nem volt olyan szűk, csatlakoztatta még egy, majd még két ujját. Csodálkozott, hogy már négy ujjal is magában van, és még mindig semmi jele fájdalomnak, vagy vérzésnek, de ennek persze csak örült. Egyre gyorsabban mozgatta kezét ki-be, hüvelykujja egyre gyorsabban pörgött csiklóján, mely úgy feszítette a lányt belülről, hogy azt hitte, mindjárt szétrobban.

Eközben eszébe jutott popsijában pihenő keze is, és azzal is elkezdte magát izgatni. A két kéz felváltva hatolt be és jött ki. Tökéletesen kiegészítették egymást. Erika a gyönyör ennek a fokán már észre sem vette, hogy a kis nyöszörgésekből, amit azóta hallat, hogy puncijába behatolt, már rövid, félhangos sikkantások lettek. A vágytól már szinte vonaglott. Nem tudott egyenesen guggolni tovább. Előre dőlt, s a kád hideg széle forró mellbimbóihoz ért. Ezt az ingeráradatot már nem bírta elviselni. Amikor keze puncijába siklott, hatalmas robbanást érzett magában. Kezét olyan mélyre döfte, amennyire csak tudta. Idáig észre sem vette, hogy formás fenekében, mely most hogy előrehajolt még izgatóbb látvány volt, már négy ujjal volt, s most hogy ez az óriási érzés hatalmába kerítette, egész csuklója eltűnt a vonzó popsiban. Habár ez fájdalommal járt, ő ezt már nem érezte, csupán azt a kéjt, amit ez kiváltott. Hatalmas orgazmust élt át, s ennek hatására sikított is egyet. Igaz nem hangosan, de vagy hat-hét másodpercig tartott. Teste vonaglott, a világ teljesen megszűnt körülötte, izmait teljesen összeszorította. Kezeit, ha akarta volna, se tudta volna kihúzni. Majd előrehanyatlott. Fejében zúgott a vér, majd ez is megszűnt. Gyorsan megmosakodott, és elment aludni. Éjszaka egy nagyon erotikus álmot látott, amire fel is ébredt nyomban, s érezte, hogy nedves a puncija. Hogy mit csinált? Ezt talán máskor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: