Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erdei kaland

1999-ben szokásos kirándulásunkat terveztük a Bükkbe. Mivel csak hárman voltunk a családban, és én nem a legmegfelelőbb társaság voltam anyuéknak, ezért meghívtuk magunkkal apu egyik munkatársát és családját. Őket már régóta ismertük, mert gyakran összejöttünk ünnepeken, és egymás szülinapját is rendszeresen megtartottuk. Apu munkatársa kb. 40 éves lehetett és volt neki egy 15 éves lánya, aki hát meg kell, hogy mondjam, nem hagyta hidegen a férfiakat. Mindennemű kamaszproblémánkat kibeszéltük egymással.

Szó, ami szó nekem szinte testvérem volt. Ha ő pasizott, és én csajoztam segítettünk egymásnak, ha tudtunk. Aztán a mobiloknak köszönhetően már sms-ben is tudtunk tartani a kapcsolatot, ami azt jelentette, hogy naponta akár többször is. Ismertük egymást. Akkoriban ráadásul mindkettőnket feszített a Téma. Nem egyszer váltottunk szaftos sms-eket, de mint potenciális partnerjelölt sosem tekintettünk egymásra. Szerencsésnek mondhattam magam az általam ismert fiúk körében, hiszen nekem volt egy olyan barát barátnőm, aki mindent megosztott velem, és így valamicskét többet tudhattam a nőkről. Nem mondom, hogy sokkal sikeresebb lettem volna a lányok körében, de azért valamilyen szinten mégis.

Péntek este érkeztünk meg Jávorkútra. Gyorsan sátrat vertünk. Csak 3 db kétszemélyes sátrunk volt. Nekünk kettő, nekik egy. Amíg a nővérem velünk járt addig én aludtam vele. Apu munkatársának csak egy volt. Ők ritkán járnak így el, aztán ha mégis akkor nyomorognak egy kicsit. Így elég egyértelmű volt az Apa-Anya, Zoltán bá-Anikó néni, és Lilla meg Én felállás. Gyorsan összecuccoltunk. Nem érezte magát egyikünk se kényelmetlenül, hiszen nem először aludtunk már együtt, mivel szinte mondom, majdnem, hogy tesók vagyunk egymásnak. Egy közeli házban lehetett fürödni. Elmentem lezuhanyozni, de sajnos a víz igen hideg volt. Indultam vissza a sátrunkba, amikor fura hangokra lettem figyelmes apuék sátra felől. Hmm. Mosolyogva gondoltam vissza arra a két üveg borra a vacsoránál. Bezuppantam a sátorba, és elkezdtem átöltözni. Törölköző le, póló le, éppen nyúltam a pizsama alsómért amikor, zipzárbontás. Lili szabályosan beesett mellém. Én, úgy ahogy voltam nem tudom miért lefagytam, kezemben a gatyámmal. Arra számítottam, hogy felnevet, vagy sikít. De nem. Hosszan figyelte növekvő férfiasságom, majd mit sem törődve velem magára kapta a hálóingét, befordult a fal felé és bealudt.

Reggel jó kis magyaros reggelivel kezdtünk, hiszen kellett az energia ahhoz a naphoz. Fél tízkor indultunk. El kell meséljem, hogy apám révén aki tanár sokszor mentünk ilyen mini tájfutásra. Itt a Bükkben már nem először jártunk. A 3 csapat elég egyértelmű volt. Apu-Anyu, Zoltán bá-Anikó néni, Lilla és én. Cuccunk nem volt könnyű, hiszen a sátrakat is magunkkal kellett vinnünk. Fiatalok révén az utolsó 1-2 évben mindig mi nyertük ezeket a kis versenyeket. Azelőtt én voltam a nővéremmel apuék ellen. Sosem tévedtem el. Fél 5 körül lehetett, hogy egy pontot már fél órája kerestünk. Amikor egy óra után se találtuk, már nem igen voltam a helyzet ura. Megtörtént az, ami még soha. Eltévedtem. Még fél óráig próbálkoztam tájékozódni. Reménytelenül. Valami kocsik által is használt földúton caplattunk, úgy hogy mit volt mit tenni, mentünk az úttal együtt. Egy jó negyed óra séta után egy kis faluban kötöttünk ki. Egy helyi öregasszonytól megkérdeztem, merre vagyunk. Felcsaptam a térképet, és gyorsan megkerestem. Hát bizony ez az Isten háta mögötti hely olyan messze volt Jávorkúttól, hogy aznap már nem lett volna érdemes visszaindulni. Főleg, hogy este a hegy nem veszélytelen.

Közös elhatározás alapján eldöntöttük, maradunk. A falucska végén kisebb tisztásra bukkantunk, itt vertünk sátrat. Mivel a falú jó kis öntött vas kútja takarásban volt egy jó hidegzuhanyt vettem. Azaz fröcskölgettem magam. Kezdett hűvös lenni, úgyhogy gondoltam jobb lenne a sátorban teljesen megszáradni, és már kezdett sötétedni. Bekaptam a maradék kaját, amit a helyi éjjelnappaliban vettünk, és gyorsan átöltöztem. Lilla valami fura szörpöt készített nekünk, ami állítása szerint nagyon jó és egészséges. Egy-két literes flakonban kevert össze valamit egy adag gyümölccsel. Megkóstoltam és nem lódított tényleg nagyon finom volt, intenzív ízekkel. Egy sms apunak hogy merre vagyunk és kezdődhetett a szokásos kidumálás. A szörp egyre csak fogyott. Lassan kellemes zsibbadás lett úrrá rajtam, és vidám lettem. Elég fáradt lehettem, pedig nem az volt a probléma. Felvetette, hogy felelsz vagy merszezzünk. Én beleegyeztem, hiszen ilyenkor hasznos infókat tudtam kihúzni belőle. Kezdett és fel is tette a lányos kérdéseket. Ő viszont a szokásos felelés helyett most a kelleténél többször mert.

Már vagy fél 12 lehetett, úgyhogy azt mondtam neki, menjen ki pizsamában a sátorból és menjen el egyedül a kútig meg vissza. Azért ez kivilágítatlan környezetben nem is volt olyan egyszerű. Azt mondta, hogy legközelebb valami értelmesebbet találjak ki. Jó, mondtam, akkor táncolj egyet, mint egy sztriptíztáncosnő. Na hát őt se kellett noszogatni, ülve olyan mozgásokat adott elő, hogy könnyen le tudott nyűgözni. Egy idétlen mozgás következtében ki billent az egyensúlyából és beleesett az ölembe én meg pont a mellei alatt kaptam el. A merülő zseblámpa fényében és bájos mosolyával és azokkal édes kis gödröcskékkel a szája szélén most először tekintettem rá úgy, mint nő. Széplány lett belőle. Kis tenyérbeillő mellek, apró bimbókkal, amik majd kiszúrták a hálóinget. Hosszú erős combjai vonzották a tekinteteket. Szemei csillogtak, és mikor egy nagyot sóhajtott hátával olyan nyomást gyakorolt ölemre melyek bizony merevedésre késztettek. Halk kuncogás kíséretében, felemelkedett és megint mélyen a szemembe nézett.
- Bocsánat! –mondtam
- Nem semmi. Te voltál már úgy nővel?
- Hisz tudod, hogy nem...
- Én már voltam pasival….
- Mi?? – köpni, nyelni nem tudtam. Mért nem szóltál?
- Féltem, hogy megharagszol, és féltékeny leszel, meg tudod én már sokszor fantáziáltam rólad és rólam.

Nem akartam hinni a fülemnek. Ezek szerint nem csak nekem járt az agyam. -Az igazat megvallva nekem is volt rá precedens, de nem akartalak ilyennel megbántani. - Fürkésztük egymás tekintetét. Megsimogattam, és magamhoz húztam. Ölelkezés közben apró csókokkal halmoztam el nyakát, majd miután láttam, hogy hagyja ajkaihoz érve szenvedélyes csókba kezdtünk, olyanba, amilyenbe rajta kívül még sosem volt részem lánnyal. A másodpercek végtelennek tűntek. Faltuk egymás száját, és nyelveink vad csatát vívtak. Fejemben a gondolatok őrült sebességgel cikáztak. Lassan szétváltunk de kezünket nem engedtünk el. Az övé hideg volt és remegett. Gyönyörű mosolya elkábított.
- Ezt nem szabadna, de olyan jó…
- Miért, egészséges fiatalok vagyunk és vágyunk a szexre. Ez természetes.
- De szinte olyan vagy nekem mintha a testvérem lennél. Nem érdekkel akarlak...

És ekkor elcsattant a második csók. Vadul rám vetette magát, és ahogy tudtam, viszonoztam azt. Feszes fenekét gyúrtam, miközben ő lerángatta rólam a pólómat és apró csókokkal halmozott el, bimbóim sem kímélve. Iszonyatosan begerjedtem. Vállánál megfogva a hátára nyomtam és én is eltávolítottam a felesleges ruhadarabokat. Melleivel úgy játszottam mintha mindig is az enyémek lettek volna. Sóhajaiból ítélve nagyon is tetszhetett neki. Kezeivel hajamat túrta és közbe egyre lejjebb nyomott. Gyönyörű hasa volt. Szép kidolgozott volt, ideális köldök. Kezeimet oldalán végigsimogatva nem túl erőszakosan feneke alá nyúltam. Ő besegített, hogy a gyönyör kapuit minél jobb pózból kényeztethessem. Körkörösen közeledve finom csókokkal halmoztam el fazonra igazított szeméremdobját. Izgalomtól megnyíltak ajkai, tiszta utat engedve ezzel nekem duzzadt csiklója felé. Mint apró borsót fogtam ajkaim közé és morzsolgattam. Csípője egyre jobban mozgott, majd mikor nyelvemmel furakodni kezdtem, remegni kezdett, csípőjét megemelte és én már kortyolhattam is a kéj nedveit. Fejemet ölére helyezve pihegtünk egy darabig. Addig simogattuk egymást, amíg én újra tettre kész nem lettem. Kibújt alólam és odakúszott. Lassan kezdte el húzogatni a bőrt rajtam. Szemével rám nézett de feje egyre csak ölemhez közelített.

Forró leheletét éreztem makkomon, majd hirtelen sosem érzett melegség fogott körül. Nyelve lágy masszírozásba kezdett. Teljesen bekapott. Néha kivette, és úgy nyalogatta, mintha nyalóka lenne. Amikor érezte lüktetésem, fogaival gyengéd nyomást gyakorolt farkamra, késleltetve így az élvezetek csúcsát. Feje ütemesen bólogatott, és mikor megint pulzálni kezdtem, kivette és kiverte. Ondóm egész arcát és mellét beterítette. Módszeresen letisztogatta a maradékot botomról, majd egy törölközővel letörölte magát. - Én kész vagyok rá! Akarod? –kérdezte. Lomha bólintással jeleztem beleegyezésem. Szép lassan fölém mászott és újra csókolózni kezdtünk. Nyelve még vadabbul ostromolt, mint az előbb. Egyik kezemmel csiklóját kezdtem izgatni, ölével szabályosan erőszakolta a kezem.
- Védekezés? –kérdeztem
- Tablettát szedek.

Felém emelkedett és fölém guggolt. Hímtagommal hosszan izgatta a bejáratát, majd iszonyú lassan elkezdett befogadni. Mm-ről mm-re haladt, és amikor már majdnem elmerültem hirtelen rám huppant. Innentől kezdve őrült tempóra váltott, csípőjének mozgás egy indiai táncosnőével vetekedett. Ugrált rajtam. Kezeimet fejem mögé a földre szorítva tüzes csókban egyesültünk. Felfalt. Már-már ugrált rajtam és sikítozott, amikor éreztem, hogy összehúzódásai szabálytalanokká válnak. Teste ívben megfeszült - ugyanebben a pillanatban én is elértem a csúcsra - és rám borult.

Így aludtunk el. Szerelmesen. Boldogan. Kimerülten.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lara baba ·
Hm... sajnos nekem nem tetszett annyira. Nem volt igazán magával ragadó se a történet, se a fogalmazás.
Másrészt tényleg, két kezdő, és a srác mégis pontosan tudja mit hogyan csináljon, hogy a lánynak jó legyen, és fordítva.
Nem az a baj, ha nem igaz, hanem ha nem hiteles. Ahogy ezt valaki írta is korábban.
Dolgozz még a stílusodon, jó lesz az :)

Szentkirályi Katinka ·
szerintem kedves kis történet kerekedett ki a végére. talán a tabletta kérdés nem is volt annyira rossz, ha az első írásáról van szó. Nem hiszem, hogy olyan könnyű lett volna részletezni a gumi használatát, miközben mindketten égnek a vágytól. Jobb volt ez így és simább is.
Amikor némelyik hozzászólás meseszerűnek titulálja, akkor megemlíteném, hogy a mesékben még ettől is rosszabb és hihetetlenebb dolgok vannak. Mondjuk a két gyerek megsüti a boszorkát stb. Piroska és a farkas gyomra stb. Ezek mennyire hihetőek?
azt hiszem nem kell egy novellában a teljes hűségre törekedni, csak ne legyen bántó, a történelmi hűség, az más. Itt az olvasmányosság a fontos. Az pedig bejött. Hogy a végére kissé össze lett csapva, na és? majd legközelebb vigyáz rá, mondta is.

kicsilányka ·
Nekem az utolsó mondat nagyon tetszett :heart_eyes:
A történeten van mit csiszolni, ennél csak jobb lehet :wink:
Az az egyetlen kifogásom az hogy nem elég részletes, de sebaj, így is elég erotikus és túlfűtött :stuck_out_tongue:
Én tanutam valamit a történetből:létezik ugyan fiú-lány barátság, de előbb-utóbb több lesz belőle...mert hát ez az erdőben töltött éjszaka nem éppen baráti volt :smile:
És úgye rájöttek, hogy éreznek valamit egymás iránt...
Tudom, ennek a kérdésnek, hogy van-e barátság fiú és lány között, semmi köze nincs a történethez, de valahogy elgondolkoztam ezen, miközben a sztorit olvastam.
Én egy ötös skálán 3-ra értékelném a történetet.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: