Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Énektanárnő

Az énektanárnőnk már régóta tetszett nekem. Gyönyörű, kívánatos mellei voltak. Pénteken vele volt az utolsó óránk. Amikor az osztály nagy része elment, odahívott magához és megkérdezte, hogy nem elmennék -e hozzá délután.

Nem ismertem szándékait, de ugyanakkor azt gondoltam: Itt a soha vissza nem térő alkalom. Igent mondtam. 3 óra körül felmentem hozzá. A csengetésre azonnal ajtót nyitott. Egy könnyű rövidujjú blúzt viselt, meg térdig érő szoknyát. Beinvitált és leültetett a nappaliba. Ő is leült mellém. Elkezdtünk beszélgetni, majd hirtelen megmarkolta a combomat. Akaratom ellenére is zavarba jöttem, de ő nem. Mi több, mielőtt megmoccanhattam volna, lekapta magáról blúzát, ami alatt nem volt melltartó. Gyönyörű mellei teljes valójukban ott voltak előttem. Megjött a bátorságom. Szép lassan elkezdtük levetkőztetni egymást. A végén már csak az én boxerem és az ő tangája volt fönt.

Amikor letolta tangáját, előtűnt gyönyörű puncija. A farkamnak már igen szűk volt a nadrág, szerencsére ő segített rajtam, és lehúzta rólam. Leült a kanapéra és szétterpesztette lábait. Letérdeltem és elkezdtem nyalni. Nagyon élvezte, hatalmasakat nyögött. Mielőtt elélvezett volna, abbahagytam és fölálltam. Ő azonnal szájába kapta farkam és elkezdte verni. Nem sok idő telt el és elélveztem. Csak úgy ömlött ki farkamból a sperma. Sokat lenyelt, de annyi jött, hogy az állán is gördült végig és folyt le melleire. Kezeivel letörölte és még azt is lenyalta. Aztán megfordult és négykézlábra állt. Én meg azonnal benyomtam farkamat a segglyukába. Mintha punciba hatoltam volna be, olyan könnyen siklott bele. Mielőtt kirobbantam, megfordult és ismét bekapta farkamat. Megint a szájába élveztem. Akkor hanyatt feküdt és szétvetette a lábait. Magára húzott. Megcsókoltam, majd bekaptam mellbimbóját és elkezdtem szívni. Közben farkammal csiklóját ingereltem. Ekkor egy hirtelen mozdulattal belehatoltam puncijába. Vadul rángattam ki-be farkamat, ő meg csak nyögött. Lassan éreztem, hogy nem bírom tovább.

Beleélveztem puncijába. Ugyanekkor ő is eljutott az orgazmusig. Hatalmasakat sikított. Kicsúsztam belőle és megcsókoltam. Mint ezután kiderült, ő már teleengedte a kádat vízzel. Elmentünk hát fürdeni. A kádban a mellét szoptam, nyaltam, ő meg kezével ingerelte farkamat, ami már ismét harcképes volt. Addig masszírozta, amíg el nem élveztem. Spriccelt a vízbe a sperma, de ő nem hagyta abba, farkam már majd' fölrobbant. Lazítottunk kicsit a forró vízben, majd ismét felélénkültünk. Leeresztettünk egy kis vizet és ő hanyattfeküdve nekitámasztotta fejét a kád szélének. Elkezdtem punciját simogatni, ingerelni csiklóját, majd ráfeküdtem. Kéjesen nyögni, lihegni kezdtünk, közben melleit nyomkodtam, masszíroztam. Feljebb csúsztam, és ismét közösültem vele. Többször is elélveztem benne, ő meg már nem bírt magával. Zihált, nyögött, sikított, a saját mellét markolászta. Amikor kijöttünk a kádból és elkezdtünk volna megtörölközni, letérdelt és megint elkezdte szopni a farkamat. Keményre szopta, de most nem engedte, hogy a szájába élvezzek, hanem leültetett a Wc-re és ráült.

Elkezdett lovagolni és elérte, hogy még egyszer beleélvezzek. Ezután már elmentem, de azt elárulom, hogy ezután már egyre többször szexeltünk titokban. De az már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
MhyCroft ·
Nagyon szar!

Vadmacs ·
Egy:ennyiszer egymás után nem hinném h egy féfi képes lenne elmenni.Kettö:a vulgáris szavaktól nem lesz a storyd jobb.Három:a story alapján a csaj orgazmusa igencsak megjátszott lehetett,mert nem voltál te olyan aktív öt illetöen,h ennyiszer elmenjen.Négy:te,mint kis pisis,dugtad az énektanárt.Aha.Valószínú.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: