Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Énekelve...

Reszketett. Színpadra lépni... Ez volt minden vágya, most mégis elfutott volna.
- Ne aggódj, kislány, ez csak a lámpaláz, mindenki elkapja! - duruzsolta valaki a fülébe. Bíztatóan előre lökték és kissé botorkálva kilépett a takarásból. Elégedetten konstantálta, hogy a közönségből csak egy nagy fekete foltot lát, aztán a mikrofonhoz botorkált. Ott ált előtte az a fémesen csillogó valami, amibe énekelnie kellett és több száz ember várta, hogy elkezdje. A mikrofon túl magasan állt, ezüst színe szinte bántó volt. Lehunyta a szemeit és valami megváltozott. Minden eltűnt, csak ő volt, meg a dal, amit elő akart adni. Érezte, hogy el kell kezdenie és felnézett. Maga is meglepődött azon, hogy már javában énekelt, szólt a zene és egyáltalán nem félt. Inkább kissé lenézően pillantott arra, ahol a közönséget sejtette.

A dal véget ért. Boldogan, fénylő mosollyal fogadta a lelkes tapsot. Régi vágya teljesült... Sztárnak érezte magát... Szaporán hajlongott, a taps csak nem akart abbamaradni... Sőt, egyre csak erősödött, végül már fülsiketítő zúgássá nőtt. A füléhez kapta a kezét, de a hangokat így is hallhatta...
Virág levegő után kapkodva ébredt. Az óra bántóan csörgött, megveszekedetten, mintha sosem akarná abbahagyni. A lány fáradtan kikászálódott az ágyából(vagy inkább megadóan leesett róla) és a szekrényéhez küzdötte magát. Négykézlábról szemlélve a világot minden egészen másnak tűnt.
- Szedd már össze magad! - szólt hangosan és feltápászkodott a földről. Kurta pizsamáját morcosan, álmos pillantással igazgatta, miközben fintorokat vágott a tükörre.
- Kicsim, siess, már kész a reggeli! - kiabálta ki az anyja a konyhából. Gyors grimaszt vágott, aztán sietve kiráncigálta a cuccait a szekrényből.
- Kicsim... Leszokhatna már róla... - morgott, de azért büszkén gondolt édesanyjára. Egyes - egyedül nevelte fel, ezért néha meg tudta bocsátani a "kicsim", a "drágám" és egyéb megszólításokat.

Kicsivel később felöltözve lépett ki a konyhába. Felkapott egy kicsit megégett pirítóst, táskáját a vállára lendítette és az ajtó felé lépett.
- Egy tizennégy éves lány igazán figyelhetne a külsejére... - hallotta anyja morgolódását a háta mögött. Na, igen. Sosem szerette a bonyolult dolgokat, ezért aztán az öltözéke is nagyon egyszerű volt. Fakó, sárga póló (május felé járt az idő: sok - sok napsütés, nagy meleg) és gyűrött, kék farmer. - Egyébként szervusz, kicsim.
- Szervusz, anya - szólt át a válla fölött Virág. Az ajtó csapódva csukódott be utána.

***

A suli előtt legjobb barátnője, Liza várta. Kezében a legfrissebb tinimagazint tartotta, lábával támasztotta a táskáját, közben elmélyülten olvasott és rágózott.
- Sziu, Lizi - köszönt rá, majd egy nagyot ásított.
- Hello - felelt a lány, lazán hátradobva temérdek szőke haját. - Valami újság?
- Semmi. Mi lenne? - Virág unatkozva nézett körbe. Csupa kis alsós, néhány ötödikes, osztálytárs egy se. Vagy mégis...
- Lépés! - ragadta meg Liza karját és a kapu felé húzta.
- Mi van?
- Gyerünk, mozogj már! Olajra, rajta! Most!
- De miért? - Liza megmakacsolta magát.
- Mert itt vannak... - sziszegte Virág.
- Kik? - adta az ártatlant a lány.
- Szerinted? - dühösen rángatta a barátnője karját, de hiába.
- Ja, szóval ők! - Liza színpadiasan felkiáltott, de nem mozdult. - Na és hol vannak?
- Ott jönnek - intett hátra idegesen.

Két fiú közeledett: András és Zoli. Nyílt titok volt, hogy András a leghelyesebb, legizmosabb, legmenőbb és legbeképzeltebb srác az egész suliban. Virág iszonyodott tőle, nem bírta a társaságát és menekült, ha meglátta. Nem akart egy ilyen minden - kislány - bálványa fiú társaságában megfordulni.
- Ne parázz már! - szólt rá Liza. - Már így is elég sokan rebesgetik azt, hogy csak azért csinálod ezt az egészet, mert szerelmes vagy Andrásba. Ugyan, bírd ki, csak tíz percig! Tényleg jól néz ki, és a szövege is nagyon laza.
- Na jó, maradok, de mindenért te vagy és leszel a hibás! - vigyorogta Virág.
- Hello, csajok! - köszöntek a fiúk. Zoli továbbment volna, de András megállt és visszatartotta.
- Várj, haver! - mondta. Pimaszul a lányokra kacsintott, szeme Virág felé vágott. - Nem akartok eljönni hétvégén egy jó buliba? A bátyám diszkójában lenne. Belépődíj nincs, kaja - pia, zene, tánc lesz...
- De, szívesen - vágta rá Liza. - Örömmel elmegyünk. Ezt Virág nevében is ígérhetem.
- Okés. Akkor jegyezzétek a címet, mert mondom!

Virág megvárta, amíg a fiúk hallótávolságon kívülre értek, aztán nekiesett Lizának.
- Mégis, mit képzelsz? Hogyan gondoltad ezt? Nem, nem és nem! Nem akarok elmenni!
- De eljössz. Ismerlek. Nem lesz nehéz rávenni...
- Nem megyek! - kiáltotta Virág dühösen.
- Dehogynem. Jó buli lesz, tömeg, zaj, tánc, zene, Andrással alig fogsz találkozni. Élvezni fogod, na!
- Rendben. De ha rossz lesz, akkor te meghalsz! - mordult fel.
- Megegyeztünk! - Liza vidáman barátnője tenyerébe csapott. Nem félt, mert virág haragja még sosem tartott öt percnél tovább, annyi idő alatt pedig nem halna meg. Ha mégis, azzal a boldog tudattal távozna el, hogy sikerült a barátnőjét belerángatnia valamibe, amit egyáltalán nem akart...
Hasonló történetek
5389
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4220
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bajusz ·
Jó kezdés, várom a folytatást....

Manila ·
Jóó, folytasd Te:), vagy azt nem szabad?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: