Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlékezés egy nyár éjszakára

A csillagokat figyelte. Emlékeiben megpróbált felidézni egy képet. Egy képet, amit rég látott már. Lassan előderengett pár részlet. Fokozatosan, ahogy apránként megtalálta a keresett "kockákat", mint egy puzzle-t, összerakosgatta a darabokat, és így végre feltűnt lelki szemei előtt az ég. Mondhatni, hogy ugyanazt az égboltot látta, mint ami most tündöklött feje fölött, hisz csupán a rálátás szöge változott. Sóvárogva gondolt vissza rá. De nem is annyira az ég miatt akart emlékezni, hanem a körülmények miatt. S mikor végre minden eszébe jutott, lassan, apránként újra végiggondolta, átélte az eseményeket.

Felparázslott a cigarettája. Miután a szája megtelt a füsttel, hosszan ott tartotta azt, mintha ízlelgetné, majd tüdőre szívta. Végül a szertartás befejezéseképp kifújta, majd figyelte, amint a füst egyre jobban eloszlott a szabad levegőn, míg végül eltűnt. Fejét oldalra fordítva végignézett a hozzábújó lányon. Először a lány hosszú combjait nézte. Ahogy a telihold fénye megcsillant rajtuk, könnyen észrevehette azok lágy fehérségét. Tekintetével tovább haladt, és megpillantotta azt a "majdnem semmi" fehérneműt, amely, mióta csak először meglátta, a kedvence volt. A lány felsőtestét egy póló takarta, ám ez nem volt akadály, hisz látta már, mit rejt, és akkor az a látvány mélyen az emlékezetébe vésődött, így könnyen maga elé tudta képzelni. Látta a formás hasat, a gyönyörű köldököt, s fölöttük a dús kebleket. Epedezve gondolt a mellbimbókra, és a hozzájuk tartozó bimbókertekre. Nem értette, a lány miért nincs megelégedve a mellei méretével, hisz azzal semmi gond nem volt. Markával nem tudta befogni egyiket sem, de majdnem. Végül elért a lány fejéhez. Csókolni vágyta a gyönyörű ajkakat, melyek játékosságukkal szinte mindig meglepték. Nézte ahogy az orrlukak ütemesen szűkülnek-tágulnak. A lány orrában lévő piercing kövén majdnem minden lélegzetvételkor meg-megcsillant a holdfény. Tekintete ugrott egyet, és a szemeket kihagyva már a lány haját nézte. A selymes hajkorona ragyogott a ráhulló fényben. Göndörödésre hajlamos tincsei egészen a háta közepéig kígyóztak. Érezte az illatát. Az illatot, mely már annyiszor megérintette, elvarázsolta. Figyelme ekkor már a kihagyott, igéző szempárra összpontosult. Amikor pillantása először vetődött erre a szempárra, majd meghalt, olyan szépnek találta.

A lány ekkor felemelte a fejét, s így tekintetük összetalálkozott. Szinte elmerült a tündöklő szempárban. Testét átjárta a bizsergető meleg, és fellobbant benne a nemi vágy. Minden porcikája remegett, annyira kívánta a lányt. Szerette volna karjában tartani Őt, s vadul, szenvedélyesen csókolni, ölelni. Cigarettája eddigre tövig égett, s miután a kialudt csikket a hamutartóba nyomta, szótlanul követte a lányt be a házba, s még beljebb, a lány szobájába.

Miután becsukta maga mögött az ajtót, már nem bírt magával. Csókolni, ölelni, érezni vágyta a lányt. Szembefordultak egymással, és abban a pillanatban feltűnt, hogy nincs egyedül az érzésével. A vele szemben álló lány tekintetében ugyanazt a tüzet vélte felfedezni, mint amilyen, gondolta, a saját pillantásában érzékelt.
Egy szemhunyással később már egymás ajkára tapadtak, s vadul, marcangolón csókolták a másikat. Kezük kalandozott. A fiú benyúlt a lány pólója alá, és a hátát simogatta, mind szorosabban ölelve Őt. Mintha csak egymásra lettek volna hangolva, a lány is ekként cselekedett, bár neki nem állt az útjában póló. Röviddel később már a fiú számára sem volt akadály a lány felsőtestét takaró ruhadarab, hisz pár mozdulattal könnyedén megszabadította tőle a lányt. Elétárultak a gyönyörű keblek, s ő, nem bírván türtőztetni magát, szájával azonnal az egyik mellbimbóra tapadt, akár egy éhes csecsemő. Mindeközben az ágy felé hátráltak, s miután óvatosan lefektette a lányt, nyelve azonnal izgató játékba kezdett az épp az imént a szájába vett bimbóval. Nyalogatta, körbe-körbe, szívogatta, óvatosan harapdálta azt. Egyik kezével a mellet tartotta, a másik keze azonban felfedező túrára indult. Simogatta a lány hasát, majd egyre lejjebb haladt. Mikor elérte a kívánt helyet, körkörös mozgással simogatni kezdte azt, a lány bugyiján keresztül. Ekkor a lányból előtörtek az első kéjes sóhajok. Ezt a tevékenységét mindaddig folytatta, amíg a lányt orgazmushoz nem juttatta. Nem kellett olyan sokat "munkálkodnia", hamar érezte, amint a lány teste ívbe feszül, majd röviddel később elernyed. Ekkor abbahagyta a nyelvjátékot, s a lány ajka felé indult. Felfelé haladtában minden milliméteren csókolta a lány bőrét, mígnem a szájáig ért, s mikor elérte azt, hosszasan, gyengéden megcsókolta, s átölelte kedvesét. Ám ekkor a lány, felébredve a kéj gyönyöreiből, indult felfedezőútra a fiú testén, s az, a lány minden érintését élvezte, mondhatni önként vetette alá magát a rá váróknak, nem is sejtvén, mit hoz az számára.

A lány hosszan megcsókolta párját, majd ajkától elszakadva előbb az arcát, majd a nyakát hintette tele apró csókokkal. Majd tovább folytatván útját a fiú mellkasához ért. Kezét egyenlőre ott pihentette, míg a másikkal a fiú hajába túrt, és simogatta azt. A fiú jólesőn beleborzongott a lány minden érintésébe. A lány ennek tudatában tovább folytatt amit elkezdett, s a fiú mellkasát csókolgatta, egyre inkább annak mellbimbóihoz közelítve. Szabad kezével ezalatt lejjebb kúszott, s immár a fiú hasán pihentette azt. A mellbimbókat elérve megismételte azt, amit az imént kedvese tett vele, s észrevehetően hasonló hatással volt párjára, mint ő, rá. Eltávolodott egy kicsit a mellkastól, hogy szemügyre vegye, hogy a borzongáson és a jóleső érzésen kívül milyen hatást váltott ki. Ahogy tekintetével a fiú altestét pásztázta, feltűnt neki, hogy annak hímtagja erőst kezdett "életre kelni", s ő örült ennek, hisz ez volt a célja, de hogy biztosra menjen, megfogta a fiú egyik kezét, s azt lassan a bugyijába vezette, hogy a fiú érezze, észrevegye újabb meglepetését, egy új fazont. Ahogy egyre mélyebbre vezette a kezet, tulajdonosának hímtagja egyre jobban duzzadt, s egyre keményebb lett. Hogy partnerét végképp elragadja az érzékek, élvezetek birodalmába, lehúzta róla a nadrágot, s óvatosan megcsókolta az alatta rejlő falloszt. Előbb nyelvét húzta végig rajta, majd a makkhoz visszatérve a szájába vette azt, és nyelvével játszott rajta. Ekkor értek el hozzá az első mély sóhajok hangjai. Ezekből tudván, hogy partnere is izgalmi állapotba került, lehúzta magáról bugyiját, és két térde közé fogta a fiú derekát. Lehajolt hozzá, hosszan megcsókolta, s eközben csípőjét egyre lejjebb engedte. Kezébe fogta párja merev szerszámát, s lassan, forró ölével beleereszkedett, s ezzel eggyé vált a két test, forrón, vágyaktól telin.

Nem bírtak betelni egymással. Egymás száját keresték, s mikor megtalálták, vad, marcangoló csókba kezdtek. A fiú nem bírván tartani felsőtestét, visszahanyatlott az ágyra, s ahogy a lány mozgott rajta, alkalmazkodott a ritmushoz, így együtt mozogtak. Egy korábbi alkalommal kitaláltak maguknak egy pózt, amikor eldönteni nem lehet, hintát vagy bölcsőt formáz a két test. Most is ebben a pózban folytatták a szeretkezést, s úgy ringatóztak, akár egy bölcső, de sokkal inkább mint egy, a szélcsendes vízen ringatózó vitorlás. Képzeletük e pillanatban szárnyalni kezdett velük, s egy szemhunyással később egy hajó fedélzetén találták magukat. Csend honolt körülöttük, távol voltak a parttól, a civilizációtól, a fényektől, a zajtól. Csak a másik létezett számukra. Élvezték egymás testét, lankadatlanul átjárta őket a vágy, az izgalom, a gyönyör. Alkalmanként abbahagyták a mozgást, elszabadultak egymástól. Ilyenkor csendesen pihentek, s közben kézzel, szájjal folytatták a másik izgatását, Ám ez sem tartott sokáig, és vágyaikat nem tudván féken tartani, újra eggyé olvadtak. a fiú ekkor is folytatta a lány kényeztetését, mellei, mellbimbói csókolgatásával, s a felsőtestén található erogén zónák feltérképezésével. A lányból ismét előtörtek a kéjes sóhajtások, s a fiú tudta hogy hamarosan újra eljuttatja szerelmét a csúcsra. Újfent pózt váltottak, hogy a fiú legyen felül, s folytatni tudja, a mozgást, amíg a lánynak orgazmusa van, és hogy újabb és újabb orgazmusokat élhessen át a lány. Gyorsuló tempóban mozogtak együtt, s immár a fiú is közeledett a csúcshoz. Olyannyira egymásra voltak már hangolódva, hogy érezték mennyire közel járnak mindketten, s addig folytatták, míg mindketten, egyszerre el nem élveztek. A fiú csípője mozgatásával még párszor ki-be csusszant a lányba, míg végül karjait elhagyta erejük, s ő összeroskadt, s zihálva a lány mellkasára hajtotta fejét, majd lekászálódtak egymásról, s hosszan csókot váltottak.

Egymás karjaiban aludtak el, s ugyanaz pózban érte őket a reggel. Nem sokkal később el kellett válniuk, habár csak ideiglenesen, mert a fiúnak haza kellett utazni, de azóta is a nap minden percében egymásra gondolnak, s amikor csak tehették, felhívták egymást. Telt az idő, s visszaérkeztünk történetünk kezdetének időpontjához, így innentől akár az idők végezetéig ismételhetnénk. :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Gondosan megírt, színvonalas történet.

Kicsit körülményesen fogalmazol, mindent pontosan leírsz, és ettől időnként nehézkesek a mondatok.

Ki lehetne hagyni egysmást.
"Mindeközben az ágy felé hátráltak, s miután óvatosan lefektette a lányt, nyelve azonnal izgató játékba kezdett az épp az imént a szájába vett bimbóval."

Az ágy felé hátráltak, óvatosan lefektette a lányt, és nyelve izgató játékba kezdett a bimbóval.

Most lehet, utálni fogsz, hogy személyeskedem, de az az érzésem, sokszor írsz szakszöveget, amelyben valóban nem mindegy, hogy Mindeközben; miután; azonnal; épp az imént a szájába vett.

Nem mintha én jobbat tudnék, csak hasonló gondokkal küszködöm.

Szivacs ·
Született politikus vagy .......:)

tanárúr ·
Szalon-szex a tuti középben.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: