Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlékezés az exxel

Egy nyári napon megcsörrent a telefonom, szokás szerint a kijelzőt most sem néztem csak felkaptam.
-Tessék?
- Szia, Robi vagyok.
- Mondjad, mit akarsz?
- Csak találkozni veled, kérlek, tedd meg ezt nekem...
- Dehogy találkozok veled, már nem vagyunk együtt.
- Kérlek, Anett, gyere el.
Megadta a címet, majd lenyomta a telefont.
Kicsit gondolkodtam, aztán rávettem magam, hogy találkozom vele, bár sokat nem kellett győzködnöm magam, mert tudtam hogy a szívem mélyén még mindig belé vagyok szerelmes, de már több mint 2 hónapja nem voltunk együtt.
Elmentem, nem tudom, kinek a lakása volt, de bekopogtam, és Robi nyitott ajtót.
Egy ideig taglalta hogy tudja, még mindig őt szeretem, aztán hozott egy pohár pezsgőt, és iszogattunk.Nem tagadom a fejembe szállt, és mikor meglátta az ujjamon a jegy gyűrűt, eltávolodott tőlem, fel állt, és üvöltött.
- Mi a szar van az ujjadon?
- Hogy beszélsz Robi? A gyűrű..
- Te menyasszony vagy? Az lehetetlen hiszen szeretsz
Megcsókolt, és abban a pillanatban tudtam hogy mi lesz a következő lépés, én pedig nem visszakoztam. Akartam, vágytam rá, hogy csókoljon, magához húzzon, és hogy gyönyörű napot töltsek vele. Felvitt a hálószobába, ahol a földre rózsaszirom volt szórva.
Nagyon jól esett a figyelmessége.
- Robi...
- Maradj csendben, most ne szólj.
Csókolt, és egyre lejjebb haladt, először a nyakamat és a fülemet puszilgatta, majd levette a pólómat és a melleimet is. Simogatott, és suttogta hogy szeret. Lassan a nadrág is lekerült, és csak hagytam hogy csinálja, amit szeretne. Őt is megszabadítottam a ruháitól, és lassan magunkra húztam a takarót. Csak puszilt mindenhol, és végig simogatott, majd lassan becsúsztatta az ujjait, a tangámba.
Felnyögtem, nagyon élveztem a helyzetet, azt hogy ujjazott. Mikor látta rajtam, hogy már nem igazán bírom, és az ujjazása sikert aratott, óvatosan belém hatolt. Mindkettőnk két hónapja vágyott erre, hogy ezt átéljük. Hatalmas sóhaj hagyta el a száját, de nem állt meg, csak csinálta és csinálta.
- Anett, 2 hónapja kértem az Istent, hogy segítsen ebben nekem. Hiszen a te utad, mindig hozzám fog vezetni, szeretlek.
- Én is szeretlek - és megcsókoltam.
Végig csókoltam a nyakát. A körmeimet a hátába fúrtam, már annyira élveztem a dolgot, és lassan a vég is eljött..a csúcs, amit annyira szerettem és szeretek ezzel a férfival elérni, amit számomra senki más nem tud megadni. Robi nagyon lihegett, nyirkos teste vonaglott, és csak súgta hogy szeret. Egyik kezével a hajamat túrta, még a másikkal a fenekemet markolta, ami még jobban lángra lobbantott, ennek hatására a hátát még erősebben kapartam, a lábaimat pedig szorítottam a hátán. Elélveztem, és tudtam hogy Robi is nagyon közel jár. Amint ránéztem az arcára, láttam hogy összeszorítja a szemeit, és a csúcsra ért.
Nagyon boldog voltam, egy ideig feküdtem mellette szótlanul, és meztelenül, aztán elmentem letusolni. Mikor visszaértem, kérdően nézett rám.
- Akkor, át is hozhatod a cuccaidat, ha kell elmegyek veled értük.
- Micsoda? Te megvesztél? Én nem költözök ide, nekem vőlegényem van.
- Mi? Nem csinálhatod ezt, szeretsz... gyere vissza hozzám.
- Jó, jó, csak adj időt.
Hazamentem, majd gondolkodni kezdtem, ilyen szex utáni vágyam még nem volt, mint most, mikor tiltottban megkaptam Robit.
Azóta már eltelt 3 hónap, és már feleség vagyok, de még mindig nagyon sokat találkozok Robival, és sokat töltünk együtt ilyen perceket, de ez következő történet lesz :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
stevler ·
Tudom, hogy nem fair egy szövegből félmondatokat kiragadni és azon élcelődni, de emellett nem tudok szó nélkül elmenni:
…először a nyakamat és a fülemet puszilgatta, majd levette a pólómat és a melleimet is.”
Innentől már nem tudtam szabadulni a lecsatolható cicik rémképétől.
Sajnálom, de az egész novellából a fenti idézet hagyta bennem a legmélyebb nyomot.

emobaby ·
Az előzőekkel értek teljes mértékben egyet!
Felületes, összecsapott, érthetetlen!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: