Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlék!

Hallom a dallamot a fejemben. Ütemre ring a testem. Kezem a tollon, szemem csukva. Mégis érzem a papírt, mely hív és vonz. Levelet kéne írnom, de nem megy. Sok a mondani való.
Lassú a dallam, hevesen gyors a gondolat. Nem jó ez így! Dühvel vegyes gyengéd érzelmek fognak el. Egy emberre gondolok. Egy emberre, ki oly’ kedves a szívemnek. Barna szeme van és vörös haja. Legalábbis az emlékeimben így él. Sokat nevet, lassan fújja ki a cigi füstöt. Merengve néz, és kedves. Szereti a zenét, és egy jobb életre vágyik! De nem mondd semmit, csöndben szenved. Kívülről látni a fájdalmát, de a kapcsolatról csak találgatni lehet. Néma halál ez.
Keserves küzdelem mások szeme elöl elrejteni valamit, ami úgy is nyilván való. De akkor is nevet, és éjjelente egy kedves emberről álmodik, ki sokat jelentett neki. Álmokba szőtt életet él, és várja a megváltást. De nem mondja. Helyette éli az életet, amíg teheti. Gyerekekkel van körül véve, de nem láthatja a jövőjüket. Nem tudhatja meg, hogy fiút hoz a világra a nagyobbik. Nem láthatja a fiát, ahogy focizik és kiolvassa az Egri csillagokat. Nem láthatja a legkisebb könnyeit, mely neki szól…
Az évek tova szálnak és ő elmegy. Bele az éjszakába, gyöngén, szomorúan, egyedül. Nem köszön, nem mondd semmit. Nem integet. Nem dob csókot, nem üzen… Nem tesz semmit, csak átadja magát a másvilágnak, mely olyan nagyon messzire viszi.
Emlék… mind csak emlék és egy felnőtté vált 6 éves gyerek gondolatai az Anyukájáról. Az ölembe hullnak a sós, szilánkos cseppek… és nem morzsolom el őket. Hisz’ neki szólnak, csak Neki!
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bogyó ·
Hát nem is tudom...eléggé ködös sztem...nem elég érthető

KicCica ·
Köszi! Nagyon jól esett elolvasni! Sokat adtál vele. Hasonló érzések...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: