Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlék Kunfehértóról!

Ősszel (2000-ben) Kunfehértón voltunk pihenni egy kicsit, nagyon szép hely ajánlani tudom mindenkinek. Érkezésünk után nem sokára egy másik csapat is érkezett, volt jó pár fiú és két lány. A két lány rokon lehetett, mert hasonlítottak egymásra, bár a hajviseletük különböző volt még is megkockáztatom, hogy testvérek voltak.

Mind a két lány nagyon magas volt még a fiúkhoz képest is. Elég széles volt a csípőjük és a mellek is rendesen kidomborodtak, összességében az átlagnál kicsit jobban néztek ki. Az arcuk egy kicsit hosszúkás volt, átlagos. Az egyiknek a nevét is sikerült meghallanom, ahogyan az egyik srác utána kiáltott, Enikőnek hívták. Ez a lány nem semmi volt, le merném fogadni, hogy csak az alkohol és a dugás miatt jött, mert alkotott rendesen. A második lány tök nyugis volt és nem nagyon érdekelte mit csinál az első. Az első is nappal még úgy normálisnak látszott, de mikor közeledett az este kimutatta miért jött. Minden este berúgott és akkor beindult rendesen. A fiúk szinte csak erre vártak.

Elkezdte produkálni magát, ölelgette, tapizta a fiúkat, ők viszonozták. Pár fiúval is egy kis időre eleltűnt. Biztos csak BASZélgetNI mentek. A főprogramot az utolsó estére hagyta, itt kapcsolódik az Én történetem. Az utolsó este (akkor még nem tudtam, hogy az lesz) elég rendesen kiütötte magát, a saját lábán nem tudott járni, ennek ellenére eléggé fel volt dobva. Betámogatták a szállásra, és a fiúk ügyeltek arra, hogy a második lány kint maradjon. Ez a látvány beindította a fantáziámat. Egy rakás fiú és egy totál részeg lány aki mászik mindenkire. Húúúú. Egyből elkezdett a gatyám kidudorodni, élveztem ahogyan a farkam megtelik vérrel. Nem sok idő telt el mikor az első fiú végzett, megjelent az ajtóban, és leült a normálisabb lány mellé és beszélgetni kezdtek. Közben elképzeltem a többiek vajon mit csinálhatnak az Enikővel.

Ettől még jobban begerjedtem. Elképzeltem ahogy a felforrósodott meztelen testét éhes tekintetek veszik körül, simogatják és nézik hogyan dugja valamelyikőjük. Fantáziálásomat megzavarta, hogy a kint levő fiú és a lány egy idő után megunták a várakozást, már este hideg is volt, így hát benéztek az ajtón. A látvány feltehetően magáért beszélt, mert mégis úgy döntöttek, hogy hagynak még egy kis időt a többieknek és egy darabig még kint maradnak. Én már annyira fel voltam izgulva, hogy eljött az a pillanat mikor már nem tudtam várni tovább. Visszaosontam a szállásunkra, ahol a barátnőm már aludt. Nem akartam felkelteni, de annyira bennem volt még amit láttam, hogy nem bírtam magammal. Óvatosan kitakartam és szétnyitottam a lábát.

Legnagyobb örömömre nem volt rajta bugyi, csak a hálóing. Nyelvem egyből mélyen a gyönyörű punciba mártottam és hevesen nyalni kezdtem. Erre mondanom sem kell felébredt, és vette mi az ábra, elkezdte a csípőjét ütemesen mozgatni. Teljesen begerjedt, két kezével egyre csak nyomta az illatos puncijához a fejem. Én pedig nyaltam-nyaltam élvezettel.. Mikor éreztem, hogy nem sok van neki hátra a nyelvemet a kezemmel váltottam fel. Ujjaimmal hevesen csiklandozni kezdtem a csikóját és pár pillanaton belül remegni kezdett a teste és elélvezett. Nem sok pihenést adtam neki annyira fel voltam izgulva, ezt ő is látta rajtam és beindult a keze. Elkapta kemény farkamat és játszadozni kezdett vele. Egyre lejjebb-lejjebb halad testemen majd egyszer csak éreztem nyelvének csiklandozását makkom körül.

Nagyon felizgatta a látvány, hogy én mennyire élvezem a helyzetet, és egyre hevesebben kezdett szopni. Egyszer csak nem bírtam tovább és a szájába élveztem. Ő szép lassan kortyolgatta a nedűt, majd mellém feküdt. Kérdezte, hogy mi történt velem, elmeséltem Neki, hogy mit láttam, és már ketten kezdtünk el fantáziálni, hogy vajon ki hogyan dugja meg. Ezen most mind a ketten rendesen felizgultunk, és ismét kemény lettem. Én felültem az ágyon, Ő pedig óvatosan beleült meredező dákómba és közben azt mondta, képzeljem azt, hogy Ő az Enikő. Mondanom sem kell nem volt nehéz, nagy élvezettel harapdáltam melleit, mintha tényleg Enikő lenne az.

Egyre hevesebben kezdtünk mozogni, majd szinte egyszerre élveztünk el. Csak öleltük és csókoltuk egymást hosszú ideig. Azt mondta, hogy megköszöni majd annak a lánynak ezt az estét (képes lett volna rá), de mire délután kikecmeregtünk az ágyból már elmentek.

Azóta is sokat gondolunk arra az estére és reméljük találkozunk még egyszer azzal a lánnyal. Szerintünk biztosan benne lenne egy grupiban velünk. Ha mégsem, egy kis itallal mi is tudunk szolgáni.
Hasonló történetek
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30289
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

hódolom ·
Ez nagyon jó:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: