Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

ELSŐ SZERELEM

Ő 16 éves volt, én 20.
Ötöd éves voltam és addig valahogy nem talált rám a szerelem, a kollégiumban csak a hülyéskedésen járt az eszünk.
Az évben szüreti táborba mentünk, ahol csak a szőlővel nem foglalkoztunk, minden este buliztunk.
Az utolsó este odajött hozzám osztálytársaival és olyan jól beszélgettünk. Egyszer csak azt vettem észre ketten maradtunk, az egyik lassú számra felkértem.
Így búcsúztunk el, a következő héten már alig vártam, hogy találkoztunk és kedden délután randiztunk.
Itt még csak egy búcsú puszi volt, de éreztem valami lesz...
Másnap a város főterén találkoztunk, átkarolva egymást sétáltunk és az első csók is elcsattant, majd szerelmet vallottunk.
A következő napokban minden délután haza kísértem és közben egyre felfedeztük a testünket, egymást.
Minden szombaton moziba mentünk, de a filmekre nem nagyon emlékszem.

Egyik szombaton különösen szépen öltözött és csodálatos volt.
Eléggé jó idő volt október végéhez képest, így egy parkba mentünk.
Az egyik fának nekidőlve lázasan csókolgattuk egymást és egyszer egymás szemébe nézve csak ennyit mondtunk egyszerre:
- Kívánlak!
Kezem felfedező útra ment, ahogy az övé is, elegáns kabátja alatt csak egy vékony elől gombolós blúz volt, amiből kiszabadítottam melleit és játszadoztam velük, hol simogattam, hol pedig puszilgattam, miközben ő kigombolta ingem és szintén simogatott.
Ezután kigombolta nadrágját és bugyijával együtt letolta majdnem combig, szabad utat engedve kezeimnek.
Felfedező útra indultam és kezeimmel egyre forróbb csodát simogattam, majd becsúsztattam.
Mindeközben az egyre ágaskodó férfiasságomat vette kezelésbe, mind a ketten nagy sóhajjal tudattuk, hogy jó.
- Kívánlak, rakd belém, azt azét ugye tudod, hogy te vagy az első? - kérdezte.
- Nekem is te vagy az első, köszönöm, hogy nekem ajándékozod legnagyobb kincsed .- mondtam, miközben kezében tartva odavezette a gyönyörhöz.

Egy kicsi hozzá nyomogattam, majd óvatosan becsúsztattam, éreztem, ahogy átszakad a hártyája Egy darabig mozdulatlanul élveztem, hogy teljesen be telit a forróság, majd óvatosan mozogni kezdtem.
Halk sikoly hagyta el pici ajkait, majd kedvesen sóhajtott.
Élveztem bőre illatát, teste minden porcikáját.
A világ megszűnt körülöttünk létezni, csak mi voltunk ott ketten. Egyszerre dobogott szívünk, egyszerre lélegeztünk.
Amikor közel voltam a csúcshoz, óvatosan kitolt magából és elszorította erőtől duzzadó farkamat, majd mikor lehiggadt vissza vezette az édenkertbe.
Keze a hátamon játszadozott és segített a ritmust felvenni
Újból a mennyországban éreztem magam. Forrón csókolgattam, mikor megremegett egy picit a teste és ekkor már én se bírtam és beleengedtem az édes nedűmet.
Egy darabig benne maradtam, így élveztük, hogy egyszerre szuszogunk és dobog a szívünk.
- Szeretlek! - mondtuk egyszerre.
Emlékezetes mozi volt:)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Evo ·
Bocsi tévedtem, "majdnem combig", valaki beavatna, hogy az merre van?????????

tanárúr ·
Ritkán szólok, de ezt azért nem lehet szó nélkül hagyni, mert bár néhol primitíven visszataszító és feltűnően (vagy talán szánédosan is) alulkulturált hangvételű, ugyanakkor nagyon lényegretörő, s nem minden hatás nélküli mű, amit csak nagyon átgondoltan lehet (szabad) folytatni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: