Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

első Ábel:$

Belépett az odalépett hozzám és megcsókolt. Nem foglalkoztam vele, hogy ki értett félre kit. Édes volt a csókja, és izgató. Egyre jobban kívántam. Nem a kielégülésre vágytam, hanem a testére, az érintésére, a hangjára, mozdulataira.Kigomboltam az ingét, majd a a farmerét, kibújt belőlük, simogatni kezdtem a férfiasságát, kéjes sóhajtásokkal fejezte ki, hogy igen tetszik neki a dolog... elégedetlenkedve kérdezte, hogy miért van rajtam még ruha... de én válasz helyett a számba vettem, s finoman kényeztetni kezdtem a nyelvemmel. Egyre ütemesebben szoptam és szívogattam a farkát, amíg el nem élvezett.

Akkor hirtelen levette rólam a ruháimat, és édesen befurakodott a lábaim közé, és finom apró nyelvcsapásokkal izgatni kezdte a csiklómat. mondanom sem kell, eléggé felizgatott az előbbi játszadozásom, de ő igazán tudta, hogy mi a jó egy nőnek. Amikor nem számítottam rá, hirtelen egyszer csak bevadult, erőteljesen nyalni kezdett, s egy ujját be is csúsztatta, majd még egyet... váratlanul ért az orgazmus, de nem hagyta abba, folytatta amíg kétszer-háromszor újra el nem mentem, önkívületben nyögtem a gyönyörtől, nem hittem, hogy ilyen hosszan el lehet nyújtani az orgazmust. alig tértem magamhoz, amikor láttam, hogy ágaskodó férfiassága újra harcra kész... nem vártam sokáig, hátradöntöttem őt, és lovagolni kezdtem rajta, önfeledten, élvezetből, nem törődtem semmivel, csak magamban akartam tudni,.. bedugta mellé az ujjait, én közben vadul mozogtam, annyira jó volt, nagyon hamar újra a csúcson voltam. nem sokkal ezután ő is követett engem.

Lezuhanyoztam, s közben arra gondoltam, hogy hazaküldjem-e, vagy kérdőre vonjam a múltkori miatt, s végül amellett döntöttem, hogy...

[Ez a rövid történet az Ábel című novella kiegészítése, az előzményeket, és az ezután következő dolgokat ott olvashatod:)]
Hasonló történetek
20910
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15345
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bogumil ·
A történetet szerintem egy kiadós maszturbálás mellet, közben, vagy utána írhattad. Éhes disznó makkal álmodik alapon. Az még hihető,hogy beront hozzád az illető, letépi rólad a ruhát, elkezd százhúszas nyelvcsapásokkal nyalni, ujjazni, míg ötször elélvezel. Aztán leszopod, lenyeled a kantejét oké. Így a normális, de hogy percekkel utána erekciója lesz, és újra ágaskodó durungjára tűzve hatalmas kéjbombát robbantson benned ez irreális. Egy férfiembernek két orgazmus közben kell annyi idő, hogy újra teli legyenek a heréi és a prosztatája ejakulátummal. De, lehet, hogy tévedek és ez a fickó olyan volt, mint a gyorstüzelő maximgéppuska... :flushed:

01sexmachine ·
:angry:
bogumil ·
:smiley:

holi111 ·
:flushed: :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: