Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Előzetesben

Nős vagyok, 23 éves. A nevem Tibi. Egy buli után részegen vezettem, összetörtem három autót. A rendőrség megszondáztatott, nagyon sípolt a szonda, bevittek, és azonnal előzetesbe helyeztek a tárgyalásomig.

A cellában két roma, és egy másik egyén volt, és én voltunk bezsúfolva.
Nem kaptam se enni, se inni első este és éjjel, ráadásul kötözködtek velem.
- Ha nem leszel a csicskánk, nagyon megbánod kis köcsög! - mondták a cellatársaim.
Aludni nem tudtam csak forgolódtam, többször éreztem, hogy valaki megsimogatja a dákom. Annyira megijedtem, hogy hajnali fél kettőkor felültem a priccsemen úgy vártam a reggelt.
A cellatársaim legalább 180 centi magas fazonok voltak tele tetoválással, és ugráltattak egészen reggeli kezdetéig.

A reggeli zabpehely volt, meg egy kifli, a kiflimet elvették, a kásámat a földre öntötték. Az őr kiröhögött, valaki hátba vágott, majd az orrom alá fingott.
Sírtam.
Ebédig el kellett mennem a műhelybe ahol a nagydarab romák kis telefonalkatrészeket szereltek össze. Nekem be kellett tanulnom.
Végre megtudtam a cellatársaim nevét.
Szépen beszéltek velem végre, Sándor, Jani, még Géza is. Aki öröké őrjöngött, mert leszokóban volt az alkoholról.
Mindhárman fegyveres rablásért lettek bevíve.

Az első pár nap úgy telt, mint az első, és az éjjelek is, bár hallottam némi aciót. Nyögéseket, cuppogásokat.
Az ötödik napon felébresztettek.
Két hatalmas barna dákó, és egy fehér, lilamakkú nézett velem szemben.
Akartam kiabálni, de Jani a számba nyomta eres falloszát, olyan húszcentis példányt.
-Nagyon helyes kis köcsögünk vagy. Szőke haj, kék szemek, csinos pofi. A seggedet is majd megnézzük!
Ha akartam, ha nem, szopnom kellett, nem mertem rosszul csinálni, igyekeztem az asszonyt utánozni.
- Cseréljünk egy kicsit - mondta Sándor akinek még vastagabb fasza volt, és közben addig nézett minket a farkát verve és a nyálát csorgatva, míg én szoptam a Janit.
Ekkor szoptam egy kicsit a Sándort is, de ő nagyon erősen beleverte a számba, majdnem megfulladtam, sírni kezdtem, és könyörgőre fogtam, hogy hagyjanak békén.
Ekkor lerántottak az ágyról, és kutyapozícióba helyeztek a kövön. Elfenekeltek, mindhárman a farkukat odasimogatták a fenekemhez letérdelve.
Még jobban sírtam, de valahogy felállt a farkam nekem is, és ez elárult, hogy bekanosodtam én is.
Géza alám mászott és kegyetlenül finoman elkezdte nyelvével kényeztetni az ánuszom, a heréimet, és a farkam is alaposan nyalogatta, közben a két roma fiú közösen nyalta a fenekemet, még a lyukba is besiklott a nyelvük.
Nagyon élvezetes élmény volt, érzékletes percek következtek.
A három adonisz amikor majdnem elélveztem óvszert vett elő, és Jani dugta belém a farkát. A két másik nézte, én kiabáltam, ezért Sándor betömte a számat vaskos falloszával .
Benyomult a síkosítótól bekent lukamba, majd alaposan megszorongatta a csípőmet és elkezdett dugni, lebegett a hajam-nekem még ekkor a börtön fodrász nem vágta le.
- A prosztatádat stimulálom haver, ettől nagyon begerjedsz majd. - Tényleg úgy volt, hatalmasat spicceltem két perc után kb.
Hörögtem az élvezettől.
Ezután Sándor váltotta társát, míg Géza lenyalta arcomról és testemről a gecit, kicsit csókolóztam is a fehér fiúval.
Helyes srác volt, kék szemekkel, fekete hajjal, csodálatosan kisportolt testtel.
Sándor lassabban baszott, ki akart élvezni azt mondta.
Géza a számba tette a farkát, Sándor pedig az ő szájába az övét, ami újra keményen ágaskodott.
Öt perc múlva megint megfeszült a testem és újra kilőtt a nedűm. Ekkorákat még sosem élveztem az asszonnyal.
Felhúztak magukhoz a fiúk, elvesztem a nagy testek között.
Csókolóztunk négyesben.
Megdicsértek, hogy milyen jó a testem, meg milyen szép vagyok, és azt ígérték jól fognak velem bánni.
Már annyira nem is bánt az a két év, amit le kell majd töltenem. Szeretem, ha alaposan megkefélnek.
Hozzászólások
rlalika ·
Mert mindenkiben benne van a homosexualitás magja. Csak ki kell csíráztatni. Nagyon életszagú a történet, akár igaz is lehet. Persze mint "irodalmi mű" azért hagy némi javítani valót, de ezen a web lapon nem mindenki készül a Kossuth Dij elnyerésére.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: