Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Előtte még soha...

Tinédzser koromban egy teljesen átlagos külsejű és enyhe önbizalomhiányban szenvedő srác voltam, már ami a lányokkal való ismerkedést illeti. Bár nem volt hiányom a kapcsolatok terén, de ezek legtöbbször úgy kezdődtek, hogy nem én voltam az, aki az első határozott lépést megtette a megismerni vágyott lány irányába. Ráadásul a bátortalanságom kihatott a későbbiekre is, így előfordult, hogy nem találtattam elég érdekesnek, férfiasnak, stb., amire sok korombeli csajnak szüksége volt ahhoz, hogy ne csak egyszeri, futó kalanddá váljon az ismeretségünk, hanem tovább tartson néhány sétánál, bulinál, aktusnál, stb...

Körülbelül 18 éves korom táján a tanulás mellett egyre több időt és energiát szántam a sportra, többet és még többet edzettem, úsztam, kondiztam és ez egy idő után erősen meg is látszott rajtam – majd a lányok tekintetén is. Az ismerkedésért ezek után már nem kellett sokat tennem, nemegyszer előfordult, amit korábban nem is gondoltam volna lányokról, hogy leszólítottak, vagy félreérthetetlenül nyílt jelzéseket (sőt, megesett, hogy „ajánlatot” is tettek), az önbizalmam mégsem volt ennek megfelelő szinten. Ennek helyre billentéséhez kellett egy olyan egyedülálló élmény is, amely igencsak emlékezetes maradt a számomra... Nyáron a napozást az úszással – amit mindig komolyan vettem - nem tudtam összekötni máshol, csak a tőlünk néhány kilométerre lévő bányatónál, mivel a strandokon túl sokan vannak ahhoz, hogy zavartalanul leússza az ember a napi adagját, az uszodák pedig többnyire fedettek, én viszont barnulni is akartam, nem csak a bőr alatti részt karbantartani. A tóhoz sokan jártak le fürödni és napozni, de elég nagy volt ahhoz, hogy zavartalanul rójam a kilométereket, csak a cuccaim miatt - melyeket a parton hagytam - aggódtam eleinte (mert többnyire egyedül jártam le), és úgy, hogy állandóan vissza kellett néznem, nem volt olyan kellemes úszni. Ezért egy idő után amellett, hogy a motoromat kikötöttem egy fához, ha a szomszéd helyen első látásra is jóarcú egyének voltak, a cuccost is rájuk bíztam. Általában megpróbáltam lányok közelében letanyázni, mert szívesebben bízik meg az ember bennük, mint más férfiakban. Azért a slusszkulcsom természetesen a fürdőnadrágom fűzőjére csomózva úszott velem a biztonság kedvéért.

Az egyik hétköznap úgy esett, hogy délelőtt 11 körül hajtottam le ázni egyet. Kicsit mérges is voltam magamra, hogy nem korábban jöttem, mert nem igazán szeretek dög melegben úszni, inkább reggel korábban, vagy estefelé szoktam lejárni. Még alig voltak azon a partszakaszon, ahová le szoktam parkolni, de már nagyon meleg volt. Ahogy leérek, látom, hogy két egészen jó alakú lány napozik a „helyemen”. Leparkoltam a géppel, köszöntem nekik és megkérdeztem, megtennék-e nekem, hogy ha még maradnak legalább egy fél órát, félszemmel odakacsintanak néha a ruháimra és a motorra. Látszott, hogy kicsit meglepődtek, de belementek, amit előre megköszöntem nekik, majd miközben érdeklődtem többek közt arról, hogy milyen hideg a víz, levettem mindent magamról, amit nem akartam átvinni a túlpartra. Beszélgetés közben egyre inkább megragadta a figyelmem a látvány, akaratlanul is megakadt a szemem az igen formás testükön: egyikük szőke, hosszú hajú volt, fehér bikiniben, a másik lány barna, szintén hosszú hajú, rajta csak egy sárga tanga volt, és a melltartó hiányában elődomborodtak gyönyörű, kerek, bombázó mellei. Láttam, hogy ők is végigmértek a tekintetükkel nem is egyszer, miközben fürdőnadrágra vetkőztem, de nem ejtettek el apró, észreveendő jeleket, melyeket az úszásra való készülődés közben észre „kellett” volna vennem. Így semmi különös nem történt, lassan megmártóztam előttük, majd még egyszer rájuk mosolyogva – amire hasonlóan válaszoltak – elindultam megmozgatni tagjaimat.

Úszás közben végig rajtuk járt az eszem. Néha annyira, hogy valami kígyóvonal-egyenességgel úszhattam, mert többször is, amikor felnéztem, észrevettem, hogy teljesen elkanyarodtam az egyenestől. Nagyon szépek és kívánni valóak voltak mind a ketten, pajzán gondolatok fordultak meg a fejemben, melyek egy forró éjszakáról szóltak.... Pedig még semmit sem tudok róluk, még azt sem, hogy bármelyiküknek tetszem-e. Nekem mindkettőjük tetszett, és bár a barna hajú szexisebb, izgatóbb látványt nyújtott a kosarai nélkül, de valahogy mégis a szőke fogott meg inkább, ő volt a barátságosabb, a kevésbé tartózkodó, és arcra is gyönyörű volt. Arra gondoltam, hogy nem lépek le úszás után egyből, hanem valahogy megpróbálok közelebb férkőzni hozzá, hátha.... Ahogy megjártam a túlpartot és lassan visszaértem, látom, hogy a csajok éppen készülnek egyet csobbanni. Már leért a lábam, jöttem kifelé, megemlítettem nekik, hogy milyen jó a víz. Erre a kiszemeltem:
- Elhiszem, ha már bent vagy, de bemenni nehéz! -
- Valamivel megrövidíthetem a szenvedéseidet – mondtam, és mögéjük érve alattomos partizán módon hátulról a tenyerembe vett vízzel lefröcsköltem őket. Nem sokkal, nehogy ellentétes hatást váltsak ki, de a barátnője – a monokinis csaj – nem vette igazán jó néven a dolgot, bár nem szólt, a szőke ellenben a sikoly után visszafordulva, mosolyogva „ejnye-bejnyét” mutatott az ujjával. Én addig – hogy pihenjek egy kicsit, hiszen azért megéreztem a fél órás „utazást”, pláne az előző napi kondi terem után – kifeküdtem a törölközőmre a napra és megnyugvással konstatáltam, hogy a lány reakciói alapján nagyon úgy tűnik, bőven lehet folytatása a történetnek. Máris hevesebben vert a szívem, majd kiugrott a helyéről izgalmamban, de próbáltam megnyugodni, és amíg úsztak egyet, élvezni a Nap egyre forróbb sugarait a bőrömön.

Talán tíz-tizenöt perce feküdhettem ott, szinte már félig alfában - mert az úszás eléggé kiszívta az energiámat -, amikor hirtelen (mintha villám csapott volna belém, olyan érzés volt) egy reklámszatyornyi víz zúdult a hasamra, amely akkor már átvette a Nap melegét, így jéghidegnek hatott. A hirtelen riasztástól majdnem kirobbantak a szemgolyóim a helyükből, csurom víz lett rajtam kívül a törülközőm is, amin feküdtem, és ami ennél rosszabb: az irataim úgyszintén…
- Látod, így jár az, aki velem kikezd – mondta nevetés közben a csillogó szemű szőkeség és ez már a barátnőjének is tetszett.
- Ez azért nem volt arányban az én akciómmal, azt ugye, tudod? – feleltem neki mosolyogva, hogy lássa, nem veszem máshogy a dolgot, mint aminek szánta. – A jogsim és a többi papírom ugyanis sajnos nem vízálló – mutattam a szóban forgó igazolványaimat, melyek sajnos nem voltak körkörösen zárt borításban.
- Ne haragudj, ezt nem akartam, de tényleg, bocsi – konstatálta az ürgeöntés mellékhatásait.
- Semmi probléma, megtörlöm, és a napon gyorsan megszáradnak – feleltem megnyugtatóan, holott már láttam lelki szemeim előtt, hogy mennyit is fogok sorba állni a rendőrségen (akkor még ott intézték a papírokat) az új iratokért…
- Különben honnan jártok ide? –

Beugrott ugyanis, hogy mintha láttam volna már itt őszőkeségét, szemre mintha ismerős lenne, de nem voltam benne tuti. Kiderült, hogy egy közeli kisvárosból járnak ide, Vikinek és Csillának hívják őket és gimnáziumi osztálytársak. Ismerkedős kérdések röpködtek oda-vissza, elég sok mindent megtudtam róluk, már amit meg lehetett tudni első beszélgetésre. Rájöttem, Viki csak hasonlít egy lányra, akit látásból ismerek, de nem ő az. Nagyon kedvesek és kiegyensúlyozottak voltak, ám sajnos nem volt arra alkalom, hogy Vikivel egyedül maradjak egy kis időre. Viszont lassan mennem kellett, ezért búcsúzkodásra fogtam a dolgot. Elmondtam, hogy szerintem most milyen jót beszélgettünk, hogy milyen aranyosak, kedvesek, és felvetettem, hogy mi lenne, ha akkor jönnék le legközelebb, amikor ők is itt vannak? Alibinek megemlítettem, hogy miért bízzak meg inkább totál ismeretlenekben a cuccaim tekintetében, amikor bennük teljesen megbízom, így én is nyugodtabban úszhatok. Kedvesen bólintottak a dologra, úgyhogy abszolút a pályán éreztem magam…

A legközelebbi alkalom szerencsére másnap elérkezett. Az előző napihoz képest sokkal felszabadultabb volt a hangulat, úgy beszélgettünk, mintha régóta ismernénk egymást, úsztunk egyet hárman, egy kis labdázás, fröcskölés is benne volt a naptárban. Élveztem a helyzetet, ám Viki felé komolyabban lépni nem nagyon akartam, amíg nem nyílik alkalom a kettesben maradásra. Tudtam, nagyon jó barátnők, és szerettem volna elkerülni, hogy Csilla azt gondolja, hogy ő egyáltalán nem, hanem csak Viki tetszik nekem. Tudjátok, milyenek általában a legjobb barátnők ilyen helyzetben… Egyszer csak mintha sosem lettek volna azok… És túl rámenősnek, tolakodónak sem akartam tűnni, inkább arra pályáztam, hogy, hogy úgy lássák, nem feltétlenül a „panoráma” ösztönöz arra, hogy barátkozzak velük. Pedig… Az igazsághoz hozzátartozik, hogy tinédzser voltam, és abban az időben még nem gondolkodtam első szándékkal hosszabb távon, inkább a farkam irányította az akaratomat, bár ezt minden esetben lepleztem azzal, hogy nem rámenősen, hanem kulturáltan és türelmesen próbáltam közel férkőzni a kiszemelt lányhoz. Hogy az övem alatt gondolkodtam, az nem jelenti azt, hogy csak az „action” létezett, semmi érzelem, és ezért hűvösen és vetésforgószerűen váltogattam volna a lányokat, hanem csak azt, hogy az ismerkedéseknél a belevaló külső dominált. A szexen túl azonban nagyon is igényeltem a sütnivalót a lányoknál, és szerelmes is tudtam lenni, mint az ágyú, ha egy ilyen lánnyal futottam össze. Tehát Csillát „kímélni” akartam, mert ha esetleg Vikivel valami nem jön össze, akkor ő is ugyanannyira megfelel (amennyire akkor ismertem), annál is inkább, mivel szinte egyfolytában feszélyezett, hogy Viki előtt ne ragadjon rá barátnője csodálatos és fedetlen kebleire a tekintetem…

Szóval egy hosszabb csevely utáni napozás közben Csilla felpattant, hogy nem ugrunk-e el a büfébe – mely olyan 200-300 méterre volt a helyünktől – valamit inni, mert ő már nagyon szomjas. Más körülmények között biztosan elugrottam volna egyedül megvenni mindent, amire csak szüksége lett volna, most viszont úgy gondoltam, ha Viki nem megy, hát itt az alkalom… Csilla felvette a melltartóját és elment, így Vikivel kettesben maradtunk. Azonnal rátértem a lényegre... Félreérthetetlenül hosszan és mélyen belenéztem a szemébe, és elmondtam neki, hogy milyen kellemes mellette lenni, hogy milyen jó ötlet volt lejönni velük, és milyen gyönyörűnek látom. Kedvesen elmosolyodott, picit elgondolkodott, majd alig észrevehetően megnyalta az ajkát és megkérdezte:
- És Csilláról mi a véleményed? - A kérdés és a csábító jelzés is felettébb meglepett. Hirtelen nem is tudtam, mit és hogyan válaszoljak erre. Kis gondolkozás után kiböktem:
- Hát ő is nagyon csinos, azt meg kell hagyni!… - de nem ő róla akartam beszélni és nem is értettem, mire megy ki a játék.
- Láttam, hogy az ő látványa sem hagy hidegen, és tetszik neked, hogy monokinizik. Mennyire tartod őt szexisnek? – Ezek szerint elkapta valamikor a tekintetem… De hát tényleg nem lehetett nem ránézni azokra a bombákra.
- Hát azt hiszem, nagyon is az – válaszoltam. Kezdtem kissé zavarba esni a direkt kérdésektől és attól, hogy letértünk a vágányról. – De miért kérdezed?
- Csak úgy, kíváncsi voltam rá – tért ki a válasz elől.
- Mindig nap közben szoktatok lejönni, vagy voltatok már itt éjszakai is fürdeni? – veszem át újra az irányítást.
- Nem, eddig még nem. Miért, te szoktál jönni úszni akkor is? –
- Úszni sosem, mert elég sötét van és úszás közben mindig meg kell állnom tájékozódni, hogy jó irányba haladok-e, és így mindig kiesek a ritmusból. Egyszer próbáltam már, elég rossz volt. Viszont néha lejövünk a haverokkal ugrálni, fürdeni a hétvégi estéken, de két hete voltunk lent utoljára, és úgy néz ki, most sem jövünk össze, mindig közbejön valakinek valami. Arra gondoltam, ha volna kedved, lejöhetnénk holnap este ketten, sétálhatnánk és úszhatnánk is egyet. Este nagyon kellemes a víz, mert melegebb, mint a levegő, én nagyon szeretek akkor lejönni.

Kicsit elgondolkodott ezen, amitől kissé megijedtem, mert azt hittem, ennyi ismeretség után még korainak gondolja. Éppen gondolkodtam, hogy egy szolid esti sétára változtatom az ajánlatom, amikor megszólalt:
- Hmm, végülis nincs ma este semmi programom, lejöhetünk, rendben van. –
- Én a holnap estére gondoltam, Te inkább ma szeretnél? – döbbentem rá, hogy lehet, le kell mondanom egy megbeszélt találkozót az unokabátyámmal, mert semmit sem akartam elrontani.
- Nekem ma is ugyanolyan jó – nézett a szemembe és mosolygott rám olyan szépen, hogy nem lehetett nem bólintani erre. Megegyeztünk az időpontban, felírta a címét, én pedig véletlenül sem tettem volna az ázott irataim közé!
- Van kocsid? – kérdezte váratlanul.
- Igen, van, de az a szüleimé, csak a motor az enyém. –
- És tudnál kocsival jönni? – Ezen ismét meglepődtem. Egyrészt, mert már magam köré képzeltem a karjait, ahogy átölel a géppacin való utazásból fakadóan, miközben jövünk le a kétkerekűvel, másrészt nem értettem, mi baja a motorral, hiszem tapasztalataim szerint a lányok nagy többsége – főleg a talpraesettebbek, a vagányabbak - imád motoron ülni.
- Ha szeretnéd, azt hiszem, el tudom kérni este – válaszoltam, és a gondolataim között kalandozva elfelejtettem visszakérdezni, miből is eredt ez a kérés. Közben észrevettem, hogy Csilla visszaért. Nem akartam, hogy ő előre tudjon a randinkról, legfeljebb utána, ezért halkulva csak annyit mondtam Vikinek:
- Akkor mindent megbeszéltünk, este jövök. – Észrevette a hanglejtésemből, hogy nem akarom Csillával megosztani a tervet. Felkeltem és kezdtem összeszedni a cuccaimat, mert most már le kellett lépnem, délutánra kerti munkák voltak bevésve a naptáramban.
- Már mész is? – kérdezte Csilla.
- Szívesen maradnék ilyen kellemes társaságban, ha rajtam múlna, de ne haragudjatok, most csak eddig tudtam maradni – fogtam búcsúzkodóra a dolgot. Puszikkal köszöntem el, melyek után mindkettőjüktől bájos mosolyt kaptam ráadásnak.

Na – gondoltam -, úgy tűnik, minden rendben, a körülmények, vagyis az este, a csend, a holdfény, a séta, a kellemes víz már szinte önmagukban is hozzák a győzelmet, pláne, ha én is hozzáadom mindazt, amit mondani tudok ilyen helyzetben… Azon túl ugyanis, hogy a szex volt az elsődleges célom, nagyon romantikus alkat vagyok. Meghódítani a lányt, ráadásul úgy, hogy ő tegye meg az első, a kezdeményező lépést, amikor a pillanat adott, majd egy folyamaton keresztül, ahogy neki is a legjobb, eljutni a testi gyönyörig – ez volt az elsődleges vágyam. Ennyi ismeretség után úgy láttam, Viki egy olyan lány, aki önmaga nem kezdeményezne, de akit el lehet kapni, csak nem első szándékból, nem lerohanás szerűen, hanem becserkészve, udvarolva, fokozatosan közeledve. Alig vártam már a megbeszélt találkát. Semmi különleges előkészület, nem akartam más lenni, mint bármely hétköznap, legfeljebb egy kicsit több illat, de mindennapi öltözet, póló, farmer, alatta fürdőnadrág. Kissé rosáltam, hogy szembe találkozok valami eltévedt zsernyákkal, aki problémázni kezd majd a szanaszét ázott papírjaim miatt – az ideiglenes igazolványokat kiváltani ugyanis még lusta voltam, gondolva az órákig tartó várakozásra -, de sok választásom nem volt, vállalni kellett a kockázatot… Gond – és a közeggel való találkozás - nélkül megtaláltam a megadott címet, és mikor kiszálltam a kocsiból, Viki már jött is a kapuhoz. Puszival köszöntöttük egymást.

Egyrészes, testhez simuló ruhában állt előttem, melyben nagyon csinos volt, és akaratlanul is végigszántottam tekintetemmel gyönyörű alakján, formás lábain és karcsú derekán.
- Akkor mehetünk is? – kérdeztem tőle. Ekkor tűnt fel Csilla is, aki éppen kilépett a házból, és köszönt, ahogy összenéztünk. Nagyon meglepődtem, nem értettem, hogy kerül ide.
- Ugye, nem lenne baj, ha ő is velünk jönne? – kérdezte Viki. Hirtelen összeomlott bennem az elképzelt romantika, a „még közelebbi” kapcsolat Vikivel, és nem is tudtam, mit mondjak erre. Aztán szinte csak az udvariasság nyitotta ki a számat.
- Nem tudtam, hogy szólni fogsz neki, de végülis elmehetünk hármasban is. – egyeztem bele látszólag könnyen, valójában viszont csalódottan. Nem mintha ellenemre lett volna az, hogy két ilyen csodás lánnyal pancsizzam el az estét, csak nagyon szerettem volna már Vikivel a barátság határán túllépni, és tudtam, Csilla jelenlétében erre természetesen nem lehet alkalmam. Pedig már szinte éreztem Viki puha bőrének tapintását, édes csókját és még sokkal többet is… Nem is beszélve arról, hogy már a puszta látványától is szinte ágaskodni kezdett a szerszámom, pedig fogalmam sem volt arról, vajon ő hogyan fog reagálni a közeledésemre.

Szó mi szó, beültünk a járgányba, és irány a tó. A csajok eldöntötték, hogy nem sétálgatunk, csak fürdünk egyet. Beszélgetés közben egy semleges, női témára terelődött a szó, amihez nem nagyon akartam hozzászólni, és nem is vontak be. Eldöntöttem magamban, hogy azért megpróbálom így is jól érezni magam és a sötét ellenére nem dőlök be a kísértésnek, hogy Vikit az alkalmas pillanatban „megtámadjam”. Hamar megérkeztünk és nyugtáztam, hogy minden rendben, a helyünknek még a környékén sem volt szerencsére egy áldott lélek sem. Teljes csönd uralkodott, az országútról beszűrődő gyenge zajokon kívül csak az alig kivehető túlpartról hallatszott nagyon távolinak ható csobogás. Lezártam a kocsit és levezettem a partra a leányzókat. Ahogy leértünk, a törölközőiket a vállukon látva hirtelen rádöbbentem, hogy az enyémet a váltó alsónadrágommal együtt otthon hagytam, annyira máshol járt az eszem indulás előtt, hogy elfelejtettem magammal hozni. Gondolkoztam, mi legyen és honnan tudok egyet szerezni, esetleg van-e a kocsiban valahol, de rájöttem, hogy nincs, hiszen miért is lenne. Össze pedig nem akartam vizezni sem a ruhámat, sem az üléshuzatokat. Így két lehetőségem volt: vagy a parton megvárom őket (ami baromság, ha már itt vagyok két ilyen jó csajjal), vagy pedig utána leveszem a fürdőnadrágom, és a farmer marad natúrban. Ők már nagyban készültek a fürdőzésre, amikor én is nekikezdtem, nadrág, cipő, zokni, póló le.

Csodálkozásomra mindketten fürdő bugyiig vetkőztek, Viki sem tűnt szégyellősnek - bár nappal eddig csak normál bikiniben láttam -, az erős holdfényben elég tisztán látszott minden testrésze, amit az általam még nem látott világos, valószínűleg sárga színű (a sötétben csak tippeltem erre), szexis tangája nem takart… Eddig próbáltam türtőztetni magam, de ekkor elvesztettem a kontrollt a farkam felett. Egy percen belül - érthető módon – már kőkeményen meredezett az ehhez igencsak szűknek bizonyuló fürdőalsómban, de bíztam benne, a sötétet kihasználva „helyes kéz- és testtartással” és némi figyelemeltereléssel ez nem fog kiderülni, míg derékig be nem gázolok a mindent eltakaró víztömegbe. A lányok „bemosakodtak” és besétáltak az egyébként nagyon kellemes, most különösen langyosnak ható vízbe.
- Kölcsönkaphatom majd valamelyikőtök törölközőjét a pancsi után? – kérdeztem tőlük. – Jelentem, otthon hagytam minden fürdéshez szükséges pótalkatrészt. –
- Ó, te kis szegényke – fordult vissza Csilla a vízből. – Ha kész leszek, utána megkaphatod az enyémet, ha szeretnéd, de szerintem ne vizezd össze a fürdőnadrágodat, vedd le, ha nem hoztál cserét. És ne ácsorogj ott, gyere már be, tényleg nagyon jó a víz. -

Ezzel most meglepett, hiszen „csapdába” kerültem: ellenkezni elég feltűnő lenne, ha viszont leveszem a gatyót, már sötétben is olyan feltűnő lenne az álló farkam, hogy sehogy sem nem tudnám leplezni valódi szexuális vágyaim.
- Nem számít, majd megszáradok kint, elég jó idő van ahhoz – válaszoltam.
- Jaj, ne hülyéskedj már, nem hiszem el, hogy egy ilyen jó testű pasi ennyire szégyellős! – szólt rám fennhangon, és határozott léptekkel elindult felém, majd kétoldalt megfogva a még össze nem kötött nadrágomat, ellentmondást nem tűrve egyszerűen lerántotta rólam. Meglátva méretes, ágaskodó faszomat, a nem várt látvány egy pillanatra elragadta figyelmét, majd felállt és leleplező, cinkos mosollyal a szemembe nézett. Hirtelen nem is tudtam, mit csináljak, csak álltam ott - mindkét értelemben -, mint egy rakás szerencsétlenség.
- Aha, szóval ezért nem akartad levenni! –
„Megértően” csábító szemekkel rám nézett, közben jobb kezével lágyan végigsimogatta a farkamat - melyet szinte villámcsapásként ért az izgató érintés -, majd egyszerűen marokra fogta, és azzal „vontatva” elindult lassan vissza a víz felé. Közben a válla felett átnézve csábosan rám mosolygott, élvezte, hogy mennyire ő irányítja a dolgokat.

Egyszerre éreztem égőnek a dolgot, és izgatott is fel még jobban Csilla, de bevillant a fejembe Viki is. Úgy éreztem, azzal, hogy nem ellenkeztem Csilla akaratával, Vikivel már nem fogok tudni összejönni egy normális kapcsolatra többé, mert egy ilyen helyzet után valaha is egy romantikus, kettesben való együttlétre felkérés már minimum kakukkfiókának hatna. Hihetetlen, de ekkor - farkammal Csilla kezében – döbbentem rá, hogy beleszerettem Vikibe, és hogy többet jelentene egy vele való szerelmi kapcsolat, mint bármilyen esemény, ami ezen az estén bekövetkezhet. De néhány, az agyamon átsuhanó, villámgyors gondolaton kívül nem volt időm mérlegelni, ezen elmélkedni, mert teljesen az események hatása alá kerültem, megbabonázott a helyzet alakulása, csontra kikapcsolt az agyműködésem. Ránéztem Vikire, a derékig érő vízben volt, és a meglepődöttség látszott rajta. Néhány lépést tett felénk.
- Nézd csak, mekkora halat fogtam – mondta neki Csilla.
- Ez elég kényes helyzet, fiatalember – ment bele a játékba Viki. – Csak nem a látványunk izgatott fel ennyire? –

Odajött hozzám, finoman átvette a „fogást” Csillától, majd szépen lassan elkezdte húzogatni a bőrt a farkamon, miközben szigorúan és mélyen a szemembe nézett. Még mielőtt bármit is szólhattam volna szoborrá merevedett testemből - ami egyébként biztos valami banális hülyeség lett volna, hiszen még mindig zavarban éreztem magam, mert kis idő kellett, hogy a számomra hihetetlen szituációban felfogjam a tényállást -, Csilla mögém lépett, hátulról átölelt, majd kezei lecsúsztak, és simogatni kezdték a heréimet, közben pedig elkezdte harapdálni a vállaimat. Ez volt az a pillanat, amikor valóban megszűntek a gondolataim, és az irányítást teljes mértékben átvették az érzéseim és az ösztöneim. Nem tudtam elhinni, mi is történik éppen. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy ilyen helyzetbe kerülök egyszer. Majd’ megőrjített a két istennő, annyira felizgattak, hogy legszívesebben azonnal elkaptam volna bármelyiküket, és vadul szétdugtam volna a pináját. De nem lehetett semmit elsietni... Kivettem Viki kezéből a farkam, nehogy eldurranjak - mielőtt még bármi is elkezdődne -, mert túlságosan is felizgatott, majd elkaptam a derekát és szenvedélyesen szájon csókoltam. A hirtelen határozottságom őt is meglepte egy pillanatra, de ugyanolyan hévvel csókolt vissza.

Ezután megfordultam, és Csillát is merészen megcsókoltam – lesz, ami lesz alapon, de szerencsére ő is viszonozta, amivel minden kétségemet és gátlásomat feloldotta -, kezeim pedig a gyönyörű nagy, de feszes mellein jártattam. Mivel ettől még hevesebb lett a csókja, lehajoltam, és a nyelvemmel izgattam tovább a mellbimbóit, melyek kemények és duzzadtak voltak, akárcsak a létfontosságú eszközöm. Eközben hátranyúltam és a hozzám simuló Viki popsiját simogattam mindkét kezemmel. Mindkét lánnyal egyszerre akartam foglalkozni, de rájöttem, egyszerre csak az egyikre tudok kellőképpen odafigyelni, ezért újra megfordultam, és most Viki melleit nyaltam, izgattam, szívogattam. Neki az alakjával arányos, kerek mellei voltak, kis udvarú és felfelé álló mellbimbókkal, amit én „tűmellnek” nevezek, és omlok a látványáért – is. Az élvezettől mindkét kezével a hajamba túrt, én pedig körülölelve őt, a feszes és formás popsiját simogattam körkörösen és egyre jobban közelítve hátulról a lábai köze felé. Már majdnem odaértem, amikor észrevettem, hogy Csilla elkapja a faszom oldalról és elkezdi először lassan, majd egyre gyorsuló ütemben verni. Mivel ez teljesen elvonta a figyelmem és újra az orgazmus felé közeledtem, meg kellett gátolnom a vulkánkitörést, így abbahagytam Viki izgatását és újra Csillához fordultam.

Ő lassan hátat fordított nekem, miközben végig rám nézett, és beszédesen kidomborította fantasztikusan szexis popóját. Értettem a szóból, és miután lehajolva végigpusziltam a popsit, lehúztam róla az utolsó felesleges ruhadarabot is. Leguggolva kiléptettem a tangából, amit a partra dobtam, majd széthúztam a lábait és mohón elkezdtem nyalni a már duzzadt, puha és izgalomtól lucskos punciját. A sötétben nem láttam, ezért csak tapintásra éreztem, hogy fazonra volt borotválva. Viki eközben újra kézbe vette hátulról a fegyveremet, és vízzel benedvesítette. Csilla először halkan, majd egyre hangosabban kéjelgett a nyelvem hatására, én pedig amennyire mélyen csak tudtam, be-bedugdostam az izgalomtól most már átázott pinába. Éreztem, kezd lassan megérkezni, ezért először a középső, majd a mutató ujjam is átvettem a nyelvem szerepét, egyre mélyebben hatolva a barlangjába, dörzsölve annak falát, a másik kezemmel pedig hátulról átölelve feljebb emeltem a felsőtestét és a bombáit kezdtem el kezelésbe venni. A zihálás, majd a nyögések egyre hangosabbá váltak, aztán hirtelen és erősen összeszorította a benne játszó ujjaimat, rándult egyet a teste és olyat felsikított, hogy reflexszerűen azonnal körbenéztem, biztos nincsenek-e a környéken rajtunk kívül mások. Mivel hangot vagy mozgást nem észleltem, ujjaimmal a punciban megvártam Csilla lassuló, de még mindig rángó testének lenyugvását, majd magamhoz fordítottam az arcát és egy hatalmas nyelves csókot adtam neki. Elgondolkoztam, hogy milyen jó lehet őt dugni, ha ilyen erősen össze tudta szorítani az ujjaimat. Olyat élvezett, hogy szerintem nem is tudott magáról, és ezután lesüllyedt a combig érő vízbe és hanyatt feküdve pihente ki az extázis okozta fáradtságát.

Viki - akit a látvány szinte megbabonázott és megvadított - ekkor megragadta a karom és magához fordított. A fejemet azonnal a mellei közé rántotta, hogy mindkét cicijét amennyire csak lehet, még jobban felzaklassam, kezeit pedig a tangája alá csúsztatta, hogy simogassa a punciját. Kis idő után elkezdtem a nyelvemmel lejjebb körözni, hogy végül lejussak a pinájához.
- Várj még! – állított meg hirtelen. – Előbb még én következem – mondta, majd a testemhez simulva, végig a szemembe nézve lassan leereszkedett előttem, és érzékien elkezdte szopni a faszomat. Egyre gyorsuló ütemben és fantasztikusan szopott, hosszan leengedte a torkáig, én pedig majdnem elájultam a semmihez sem fogható érzéstől. Becsuktam a szemem, de azon keresztül is láttam a csillagokat… A szívem majdnem kiugrott a helyéről és kapkodtam a levegőt. Az orgazmus előtti érzés hirtelen és elsöprően tört rám, éreztem, hogy végem, ha nem hagyjuk abba azonnal.
- Viki, neeeee… - mondtam könyörögve, de ő ezt hallva csak még erősebben facsarta a szétrobbanás előtt álló testrészem.

Több ütemben is óriási adagot lövelltem a szájába, el is kezdett tőle köhécselni, mert egyenesen a torkába ment, de nem akarta megzavarni az élvezésem, ezért végig a szájában tartotta, és utána tovább szívta a farkam mindaddig, míg teljesen ki nem készültem. Úgy éreztem magam, mint aki három maratont futott egymás után, és rövid ideig semmivel nem tudtam foglalkozni, megszűnt körülöttem a külvilág. Az első gondolat, ami a kókadás közben eszembe jutott, hogy ezzel Viki izgalma most félbeszakadt, én ezzel egy kis időre most biztosan levadásztam magam, de nem kell bűntudatot éreznem emiatt, hiszen ő nem engedte, hogy megszakítsam a szopást, tehát a szopással valójában ki akart engem elégíteni, és nem csak felizgatni. Viszont most vele kell foglalkoznom, úgyhogy hanyatt lefeküdtem a homokba a sekély vízben, és intettem neki, hogy jöjjön közelebb. Letettem a fejem, fölé térdepeltettem, és a popsiját fogva a pináját a számhoz irányítottam. Félrehúzva a még rajta lévő bugyit elkezdtem nyalogatni és érzékien harapdálni a csiklóját, és ezzel párhuzamosan markolászni és simogatni a fenekét. Ahogy egyre jobban belemelegedett, kezdett szétcsúszni és jobban és jobban a számra ereszkedni a szaftos puncijával.

Miközben mohón be-benyaltam az ajkai közé, egyszer csak érzem, hogy valami megérinti és simogatja a combjaimat, majd a simogatás áttér a lankadt farkamra is. Csak Vikire akartam koncentrálni, de közben nem tudtam nem észrevenni, hogy Csilla előbb nyalogatja, majd szájába veszi az érintésre lassan éledő, de még mindig bőven életképtelen szerszámom. Felnyúltam Viki melleihez, hogy azokat is ingereljem az ujjaimmal, és megpróbáltam a nyalásból nem kizökkenni attól, hogy Csilla kezelésbe vette az ötödik végtagomat. Mit mondjak, nem volt könnyű feladat… Meglepően rövid időn belül újra harcképessé váltam, de Csilla egyszer csak abbahagyta a szopást, pedig még nem fenyegetett az elélvezés.
- Nem hagyom, hogy véletlenül itt hagyj – szólt, és éreztem, hogy újra valami körülöleli a makkomat: szépen, finoman ráereszkedett a mereven álló rudamra, mely a vízből világítótoronyként állt ki, és elkezdett rajta nagyon érzéki mozgással lovagolni. Kicsit megijedtem, mert bevillant a gondolat, hogy rajtam nincs gumi, és előfordulhat, hogy a helyzetből adódóan esetleg nem sikerül időben megtennem a biztonsághoz szükséges lépéseket… De megnyugtattam magam: Csilla tudja, mit tesz, egyrészt mert nem szűzlány, másrészt pedig van annyi magához való esze, hogy ennyire nem felelőtlen, tehát biztosan tablettázik.

Aztán rájöttem arra is, hogy mindez kissé elterelte a figyelmem Vikiről, aki vízszintes csípőmozgással jelezte is, hogy ennél azért fickándozóbb nyelvjátékot igényel, mert már igen közel érkezett az orgazmushoz. Bele is erősítettem, csak rá koncentráltam. Nagyon sokáig „halogatta” az élvezést, de aztán annál elemibb kitöréssel járt nála. A hangerőre már meg sem mozdultak a gátlásokat élesztő gondolataim, nem érdekelt már, hogy látnak vagy hallanak-e mások, vagy sem, annyira a Paradicsomban éreztem magam. Viki egyszerűen lefordult az arcomról és eldőlt mellettem a vízben. Csilla eközben egy pillanatnyit sem kihagyva lovagolt tovább ritmusának megfelelő hullámokat keltve a fenekével. Csak saját magával volt elfoglalva, bennem pedig, hogy Vikire már nem kellett odafigyelnem, a fizikai érintkezéstől és egy ilyen bombázó vonaglásának látványától felerősödtek az élvezet hullámai. Felültem és miközben Csilla teste fel-le járt, ahogy nyársalta magát, popsiját az ujjaimmal finoman simogatni kezdtem, nyelvemmel pedig meg-megérintgettem egyszer az egyik, majd a másik mellbimbóját. Ettől kezdte teljesen elveszteni a fejét, és hatalmas fordulatszámra kapcsolt. Nem tudtam, mikor fog elmenni, és láttam, hogy számára teljesen megszűnt a külvilág, ezért nem kockáztattam meg, hogy vele együtt próbáljak elmenni, inkább arra összpontosítottam, hogy ő élvezzen minél nagyobbat, én pedig véletlenül se menjek el. Tapintásából észrevettem, hogy Vikibe is visszatért az élet; odajött hozzánk és elkezdte mindkettőnk testét lágyan és érzékien simogatni. Közben megpróbáltam minél jobban belülről Csilla barlangja falához dörzsölni a makkomat, aki rövidesen, hatalmas sikítozás közepette szédületeset élvezett. Jó darabig még egymást átölelve ültünk a vízben, majd lassan leszállt a kielégítetlen faszomról, mely szinte bevadított, és, hogy a lányoknak megadtam már a lehetőséget, most már csak saját magamra akartam gondolni.

Ránéztem Vikire, aki a szenvedélyt azonnal érezte belőlem.
- Igen, gyere, basszál meg, erőszakold csak meg a pinámat, neked adom a testem – mondta számomra váratlan, meglepő modorral, de ettől ha lehet, csak még kanosabb lettem. Elkaptam a derekát és megfordítottam, majd letérdepeltettem a kis vízbe. Elhelyezkedett, szétrakta a lábait és kidomborította a csodálatos hátsó felét. Karcsú derekát és tökéletesen formás popsiját látva, korábban ha csak kiverhettem volna a faszom előtte, azért is boldog lettem volna, most pedig azt tehettem vele, amit csak akartam. A gondolat, hogy itt térdel előttem egy gyönyörű, szőke angyal és arra kér, hogy dugjam meg, önmagában is észveszejtő volt. Letérdeltem mögé és a makkommal elkezdtem ingerelni a csiklóját és az ajkakat, és ezt mindaddig csináltam, míg be nem nedvesedtek saját maguktól is. Majd finoman, de határozottan becsúsztattam a faszom a pinájába, és néhány „bemelegítő húzás” után szabadon engedtem az ösztöneimet. Bal kezével a lába közé nyúlva dugás közben elkezdte masszírozni a golyóimat, amitől csak még jobban felforrt az amúgy sem fagyos vérem. Őrült tempót diktáltam, most nem érdekelt semmi, csak az, hogy egy óriásit élvezzek a pinájába. Hangos nyögésekkel igazolta vissza, mennyire dolgozom rajta, én pedig megpróbáltam a durranás előtt két alkalommal is visszafogni magamat, hogy aztán harmadszorra annál nagyobbat szóljon az ágyúm.

Hangerőmből érezte, hogy mindjárt itt a vég, ekkor ő is belesegített, a fenekét a lökéseimmel szinkronban hintáztatta hátrafelé. Hangos nyögéssel élveztem tele a pináját néhány erőteljes tempóval, és úgy éreztem, kiment belőlem a lélek is, akkorát élveztem.
- Neeee, még csináld, ne hagyd abba!!! – parancsolt rám váratlanul Viki zihálva. Nagyon meggyötörve éreztem magam abban a pillanatban, de minden erőmet és „tartásomat” összeszedtem, és a még merev szerszámommal újra felvettem a ritmust. Ugyanis miközben élvezkedtem benne, annyira magával ragadott az érzés, hogy nem vettem észre, hogy ő is közel járt a beteljesüléshez. Nem telt bele egy perc és szerencsére Viki is kész volt. Szerencsére, mert már nem nagyon bírtam volna tovább. Ezután elterültünk a vízben egymás mellett, én annyira csúsztam le a sekélyben, hogy csak az arcom érjen ki a vízből. Viki mellém evickélt, adott egy csókot és megkérdezte:
- Hogy érzed magad, nagyfiú? –Nagyon keresgéltem a szavakat, hogy csak egy kicsit is körül tudjam írni, mit éltem át is az imént.
- Ha azt mondom, hogy még ilyen csodás élményben sosem volt részem, akkor csak nagyon visszafogottan fogalmaztam. Egyszerűen fantasztikusak voltatok, teljesen megőrjítettetek! – válaszoltam.
- Te is szuper voltál, szó mi szó, nagyon elküldtél a világűrbe mindkétszer. - Csilla nem szólt semmit, csak kissé fáradtan és kielégülten rám mosolygott, odabújt és a fejét rátette a másik karomra.

Kezeimmel a lányok hátát simogatva azon gondolkodtam, vajon milyen kapcsolataik voltak eddig és milyeneket akarnak kialakítani, ha velem ilyen „összeszokottan” mentek bele ebbe a kalandba. Látszólag ugyanis teljesen természetesnek tűnt számukra, hogy nem egyedül birtokoltak engem, mindketten megértően, türelmesen vártak arra, hogy újra velük foglalkozzak, egyikük sem volt féltékeny a másikra és nem is akart önkényesen kisajátítani magának. Arra gondoltam ebből, hogy valószínűleg nem én vagyok az első, akinek így összefogva, kettesben csavarták el a fejét. Kezdtem felismerni a korábban furcsának talált, de még nem értett gesztusok, kérdések, döntések közötti összefüggéseket is. Rájöttem, hogy talán nem véletlen volt az, hogy Viki Csillára terelte a témát, amikor tegnap kettesben maradtunk a parton, és azzal is célja volt, hogy autót „rendelt”, hogy Csillát is elhozhassuk. Ezek szerint még mielőtt Vikire „hajtottam” volna, már minden bizonnyal várhatták a közeledésemet, és már akkor dönthettek arról, hogy ha így lesz, akkor mindketten lefektetnek. És minden bizonnyal nem is azért történt meg, ami megtörtént, mert felállt a brokim és ez „kiderült”, mert ha nálam nem állt volna a bál, amikor bugyira vetkőztek, és nem is kezdeményeztem volna, akkor előbb-utóbb ők tették volna meg. De ha így van, akkor vajon miért nem akarta Viki inkább kettesben megejteni az intim együttlétet? Talán lehet, hogy biszexek is? De nem, ez nem valószínű, hiszen emlékeim szerint egymáshoz nem nagyon nyúltak úgy, hogy ez egyértelmű lett volna. És hogy lesz tovább? Hihetetlen élmény volt, és máskor is összejöhetünk így hármasban, vagy ez nekik csak egy újabb kaland volt? És így, hogy mindkettejük megvolt, járhatok-e majd normálisan is Vikivel, vagy ezt végleg elfelejthetem, és egyáltalán örüljek annak és elégedjek meg vele, ha össze tudok még egyszer jönni velük egy szexre?

Nyugalomban telt el pár perc, mire mindannyian újra feltöltődtünk egy kis életerővel. Még egyszer magamhoz öleltem és agyondicsértem őket, majd belekezdtem az elmúlt három nap fenti kérdéseinek az óvatos tisztázásába. Viki elmondta, hogy nagyon megtetszettem neki, és tudta, hogy el tudja csavarni a fejem. Már az első napon, miután elmentem, beszélgettek erről Csillával, akivel már régen gondolkodtak azon, hogy egyszer ketten támadnak le egy pasit, és mivel mindkettejüknek eléggé tetszettem, úgy döntöttek, eljött az alkalom, én leszek a „szenvedő fél”. Hát mit ne mondjak, csöppet sem hatott szenvedésnek… Vagy csak mazochista lennék? Amikor megemlítettem az éjszakai fürdést, Vikinek ez éppen kapóra jött és rögtön kapcsolt. A cím, melyet megadott, kiderült, hogy nem is az övé, hanem Csilláé volt, - ekkor jöttem rá, hogy ez korábban is beugorhatott volna, hiszen ő jött ki később, így neki kellett zárnia a kaput. Egyáltalán nem bánták meg, hogy megtörtént, mert mindkettejüknek jó volt, megkapták tőlem azt, amire vágytak.

Megnyugtattak, hogy amire számítottam is, természetesen tablettáznak, szavaik szerint „mint minden magára valamit is adó lány”, úgyhogy emiatt nem kell aggódnom. Nemrég megtörtént, hogy egymással is voltak, ezt is ki akarták egyszer próbálni, de ez az egy alkalom volt ezidáig. Elmondták, hogy élvezték, és nem is az utolsó alkalom volt, de egy figyelmes és jó testű pasival azért nem ér fel. Ettől a bóktól szinte elolvadtam, nagyon jólesett.
- Egy ilyen csodát máskor is szívesen átélnék – mondtam kezdeményezően –, lejövünk legközelebb is? Nagyon élveztem … ezt a kis mártózást és a kellemes beszélgetést veletek a holdfényben – mondtam ravasz mosollyal. Viki kis kivárás után úgy válaszolt, mintha nem is hallotta volna a kérdést.
- Holnap is lejössz délelőtt úszni?
- Már csak azért is lejönnék, hogy láthassalak – feleltem, de nem értettem, miért kerüli meg a témát. – Ti jöttök? – kapcsolódtam hozzá.
- Úgy néz ki, dél körül igen, ha Csilla is ráér. – Csilla bólintott, így csak annyiban maradtunk, hogy akkor találkozzunk ugyanitt. Lassan kikászálódtunk a vízből, megtörölköztünk és hazavittem őket. A búcsú puszik után mindkettejüknek megköszöntem, hogy elvihettem őket, és a holnapi viszontlátásra utalva elköszöntem tőlük.

Hazaérve hamar ágyba kerültem, de sokáig nem tudtam elaludni, a kellemes emlékeim vissza-visszaköszöntek még hosszú ideig. Nehezen tudtam feldolgozni magamban a megtörténteket, és egyre kíváncsibbá tett, mi lesz legközelebb, egyáltalán lesz-e legközelebb…

Hogy volt-e, azt majd később megtudhatjátok…
Hasonló történetek
15290
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Trombikkka ·
Régen jártam itt, de ez volt egyik kedvencem, mennyi fantáziálás alapja. Azóta se jött össze két nővel.

CCBoy ·
Ha ez valóban megtörtént, grat és irigykedem :blush: .

Anny85 ·
Ettől a történettől teljesen benedvesedtem.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: