Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem Szerelme!

Sziasztok!
Most a saját igaz történetem fogom elmondani nektek, kérlek titeket olvassátok figyelmesen mert amit itt leírok, az mind egy szóig igaz.
Körülbelül egy fél évvel ezelőtt álltam a villamoson. Eléggé rossz napom volt, olyan, amikor az embernek minden rossz összejön egyszerre.
Na szóval, ahogy ott állok a villamoson, a következő állomáson sokan felszálltak, köztük volt egy rocker lány is.
Először nem nagyon figyeltem fel rá, mivel, mint mondtam eléggé magam alatt voltam. Csak arra eszméltem föl, hogy néz valaki.

Reflex szerűen oda fordítottam a fejem, és egy gyönyörű barna szempárral néztem farkas szemet. Az a lány volt, aki az előbb felszállt. Most néztem meg kicsit jobban hosszú fekete haja volt, világos barna nőre, gömbölyded arca és kis piros szája volt.
Egy fekete pulóvert és egy közepesen hosszú fekete szoknyát viselt, emellé párosult egy pár divatos csizma. Még pulcsin keresztül is kivehetőek voltak gömbölyded idomai. De engem igazából a szemei fogtak meg. Egy nőnél mindig a szemeit nézem meg először. Nem vagyok valami nagy csajozós, és igazán önbizalmam sincs (talán azért, mert nem vagyok egy machó alkat), de tudtam, ha nem szólítom meg, akkor talán sosem látom újra ezt a tündért.

Így hát erőt vettem magamon, és leültem elé a megüresedett helyre, és megszólítottam:
- Szia! (na ez elég hülyén jött ki, jobbat ennél nem tudsz?)
Legnagyobb meglepetésemre elmosolyodik és visszaköszönt:
- Szia!
Innentől hál istennek már könnyebben ment a beszélgetésünk. Mint megtudtam Klaudiának hívják és 18 éves, aminek nagyon örültem, mivel én 19 vagyok. Hál istennek hamar megtaláltuk a közös hangot, és sok mindenről el tudtunk beszélgetni. Telefonszámot cseréltünk, és a lelkemre kötötte, hogy másnap hívjam fel.

Másnap felhívtam, és ezután már egész könnyen ment minden.
Szerencsére egész közel lakik hozzánk, így munka után mindig tudtunk találkozni, szinte minden nap.
Egy romantikus este után megtörtént az első csók, aminek nagyon örültem, ugyanis nagyon finom ajka volt. Későbbiekben elmondta, hogy volt már szexuális kapcsolata egy fiúval, csak az sajnos kellemetlen emlék maradt számára, és megkért, ha eljutunk odáig legyek vele nagyon gyengéd. Ebben egyet értettem vele, és bevallottam neki, hogy kezdek szerelmes lenni belé. Hál istennek, ő is ugyanígy érez irántam.
Vasárnap este találkoztunk, és egy szerelmesebb összeölelkezésünk után a fülembe súgta, hogy most már szeretné, ha lenne valami komolyabb is végre. De nem a mai nap, hanem szerdán, mivel nem lesz otthon este senki, mert a szülei elutaznak.

Epekedve vártam már a szerda estét, ami nagyon lassan érkezett el.
Abban egyeztünk meg, hogy náluk találkozunk este, és én meg jó gyerek módjára kicsíptem magam. Nem fogjátok elhinni, de úgy izgultam, mint egy elsőbálozós kislány.
Eljött a szerda este és időben odaértem hozzájuk, amikor ajtót nyitott a lélegzetem is elállt. Egy hosszú fekete semely hálóing volt rajta, ami tökéletesen kidomborította formás popsiját és gömbölyű melleit. Az étkezőbe érve pazarul elkészített vacsora fogadott. Alig bírtam enni az izgalomtól. Mikor végeztünk, behúzott a szülei háló szobájába, és a fülembe súgta:
- Nagyon rég óta kívánlak, csak nem akartam elhamarkodni semmit sem, de ma este végre az enyém leszel.

Forró csókban összeforrva borultunk az ágyra, kezeink egymást kezdték felfedezni. Először ő kezdett el engem vetkőztetni, csak az alsónadrágomat hagyta rajtam. Utána rajtam volt a sor, lassan érzéki csókokkal borítva testét kezdtem el levetkőztetni.
Már csak egy fehér csipkés bugyi volt rajta, és amikor levettem róla, előbukkant finomra borotvált selymes puncija. Először viszont a melleit kezdtem el finoman szopogatni és szívni, amit hangos nyögésekkel élvezett, majd szépen lassan lejjebb araszolva elértem újra az illatos puncijához. Először csak a nyelvemmel izgattam a csiklóját , amíg elkezdett közelebb araszolni a fejemhez. Utána már végigcsemegéztem az egész nemi szervén, amit hangos nyögésekkel díjazott.

Ezután megkért, hogy most én feküdjek az ágyra, mert most ő következik. Ekkora már elég kemény merevedésem volt. Egy finom nyalakodással kezdte, majd körbefuttatta a nyelvét a makkomon, és amikor látta, hogy kezd elködösödni az agyam egy gyors mozdulattal bekapta az egész makkomat. Hosszú percekig gyötörte a felloszom, majd rá ült a hasamra és megkérdezte, hogy szeretném-e már?

Tőlem egy bólogatáson kívül nem sokra futotta. Kényelmesen elhelyezkedett rajtam, majd lassan, de annál finomabban kezdte beilleszteni vaginájába a farkam. Nem sok nővel voltam eddig, de az biztos, hogy ennél finomabb punciban még nem voltam. Először csak szépen lassan kezdett el lovagolni rajtam, majd egyre fokozatosabb iramban lovagolt. Én már alig bírtam magammal, kb. 10 perc után, amikor már azt hittem menten elszállok, hirtelen felsikoltott, belémvájta körmeit, és rámborulva elévezett. Mivel én még nem mentem el, ezért még nem hagytam abba a mozgást, néhány lökés után éreztem, hogy itt a vég. Belemarkoltam a fenekébe és ráhúztam teljesen a farkamra, és hörögve elélveztem. Még pár percig feküdtünk így, mikor felkelt és egy forró csókot kaptam tőle.

Aznap este még néhányszor megismételtük. Másnap reggel a szobájukban ébredtünk, és azóta is együtt vagyunk.
Hát ennyit akartam mondani. Lehet, hogy nem a legjobb sztori, de ez igaz, és az én történetem. Na pá!
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Basszus!!A kerti munka című írást már több,mint 5000-ren(!) letöltötték...lehet,azért mert annyira ajánlgattad Bot :angry:

ember tervez ·
Szevasztok én igazából nem vagyok író,azért írtam le ezt a storit mert meg akartam osztani veletek,
ez velem meg történt,és hála istennek még most is tart.
de azt nem gondoltam volna,hogy ekkora feneket kavar ez a story.
na mindegy.
szevasztok

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: