Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem legnagyobb hibája

Középiskolába járok, idén érettségizem (sajnos). Ez egy külker suli, úgyhogy arányaiban nézve a tanulók 80%-a lány. A mi osztályunkban is hasonló a helyzet, 23 lány és 6 fiú van az osztályban. Az osztályban a fiuk közül mindenkinek van barátnője, kettőnek már több, mint egy éve. Én is ismertem a barátnőiket, Henit és Nikit. Elég helyesek, és a sok történetből, amit az osztálytársaim meséltek(dicsekedtek), abból azt is tudom hogy mindkettő elég bevállalós, bár Niki azért több mindent kipróbált már, mint Heni. A történethez hozzá tartozik, hogy amióta van netem, rendszeresen chatelek mindkettővel és kölcsönösen bírjuk egymást...

Mindketten szeretnek pörögni, bulizni, táncolni, ami a barátaikról nem mondható el. Ezért jött az ötlet, hogy menjünk el mi hárman egyik este táncolni. Ez a nap egy szombat esti napra esett, amikor mindhárman ráértünk. Sok hely szóba jött, de végül a Homeban kötöttünk ki... Nagyon jó este volt, sokat táncoltunk nevettünk, koktélokat és pezsgőt ittunk - amitől eléggé feloldódtunk mind hárman - és közben elég sokat hülyültünk, flörtöltünk. Tánc közben azt vettem észre, hogy Niki figyel engem, keresi a pillantásomat, és próbál simulni hozzám. Nem igazán foglalkoztam vele, mert - minthogy haverom barátnője - még sosem néztem meg úgy, mint nőt. Ám ahogy telt az idő, egyre jobban "észrevettem", hogy nem csak az arca helyes, hanem a teste is nagyon formás.

Mikor meguntuk, lementünk a Margit-szigetre sétálni, dumálni, plusz vittünk le még egy üveg pezsgőt. Már 4 körül járhatott, amikor egy padon ültünk - jobbomon Niki, balomon Heni - és elfogyott a pezsgő. Heni eléggé kikészült, szinte már aludt a padon, Niki a vállamon tartva a fejét beszélt hozzám. Odafordultam Henihez, hogy megnézzem tényleg alszik-e, amikor éreztem, hogy Niki megpuszilja a nyakam. Odakaptam a fejem, ő nagyon megijedt és mondta, hogy ne haragudjak, ez csak úgy jött neki... Nem tudom, mi vezetett, de én - életem egyik legnagyobb hibájaként - odahajoltam hozzá, és megcsókoltam.

Elkezdtünk hevesen csókolózni, nagyon élvezetes volt. Közben kezem ráhelyeztem a combjára, nagyon kellemes puha bőre volt. Egy farmer miniszoknya volt rajta és egy kék felső. A kezem elkezdtem feljebb vinni a combján, éreztem a biztatását, mert egyre erősebben csókolt. Már éreztem a tangájának anyagát, és amikor egy gyors pillantásig odanéztem Henire, aki tényleg aludt mellettünk. Ekkor gondoltam egyet és egy időben indítottam az ajkam lefelé és az ujjam befelé. Miközben a számmal a megduzzadt mellbimbóját ízleltem harapdáltam, a kezemmel tangát próbáltam lejjebb tolni, hogy mindent kellemesen elérjek.

Elkezdtem lent simogatni, egyre nedvesebb lett, míg végül először egyik aztán másik ujjamat betoltam neki. A nedvességtől simán becsúszott, így könnyen tudtam ujjazni és nagyon fel lehetett izgulva mert pár perc múlva hangos sóhajtozások között elélvezett... Gyorsan kicsit rendbe szedte magát és elkezdte kigombolni a nadrágom. Elkezdte simogatni az ekkorra már elég merev férfiasságom, majd szépen ráhajolt és elkezdte nyalni. Játszott a makkommal, nyalogatta a golyóim, és a végén tövig bekapta. Nagyon jól csinálta, látszott hogy nem kezdő, még végül a szájába spicceltem. Eléggé mocorogtam, közben így véletlenül meglöktem Henit, aki persze magához térése után egyből levágta, mi folyik itt.

Csakhogy legnagyobb elképedésemre nem kezdett el szövegelni a hűtlenségről, hanem megcsókolt. Miközben mi csókolóztunk, Niki elkezdte vetkőztetni. Heni teljesen máshogy csókolt, ő lassan, inkább olyan bizalmasan csinálta, de nagyon kellemesen. Niki közben lehúzta Heni tangáját, amihez Heni azért megemelte a derekát, hogy könnyebb legyen. Én kibontottam a fölsőjét és a mellével foglalkoztam, Niki ujjazta és nyalta őt. Heni melle nagyobb volt, mint Nikié, sokkal formásabb, öröm volt a számba venni. Miután Nikivel nagyon jól dolgoztunk együtt, Heni is hatalmasat élvezett.

Ekkor Heni és Niki egyszerre csiszoltak életet a farkamba a szájukkal. Öröm volt nézni, hogy nyalják az Admirálist és közben egymással nyelveznek is. Hamar visszatért belém az élet, láttam a lányok - főleg Heni - szemén az örömöt, aki fogta magát és egyből rá is ült. Közben Niki nyalogatta a golyóim és Heni lyukát, ami mindkettőnknek nagyon jól esett. Aztán helyet cseréltek és Niki ült rám és Heni nyalogatott. A csúcs közelében mindketten elkezdtek szopni, és én a szájukba lőttem még egy adagot. Ezután szépen rendbeszedtük magunkat, megbeszéltük, hogy erről soha senkinek és ez így is maradt.
Azóta egyébként a lányok próbálnak engem elkerülni, és ha nem sikerül, érezni rajtuk a feszültséget. Bár én is bánom a dolgot, be kell hogy valljam, az volt életem egyik legjobb éjszakája...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Enigma ·
Ti ezen valóban ki tudtok akadni? Ez egy pornófilm. Egy az egyben. De ettől sjnos nem lesz igaz. Barát barátnőjét megdufni., sőt rögtön két barát bartánőjét. Sőt együtt. Na ennyit erről.
OK, nem igazi a történet, de száraz is, olyan mint egy forgatókönyv, ésnulla etika van benne.
Üdv az írünak, és kérem amíg nem tanul meg tisztességesen írni, ne küldjön be történeteket.

racer777 ·
Hát....ez nem volt jó... :frowning:
Amúgy jól érzem, hogy ezekben a történetekben mindenki percek alatt elélvez? Ez azért elég fura...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: