Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem legcsodásabb éjszakája

Tavasz volt. Nappal különösen meleg, szinte forró napsütés, este hűvösbe hajló langyos éjszakák borzolták a szerelmesek egymásba fonódó lelkeit.
A verandán ültem és vártam – rá. A percek órákká nőttek, mégsem voltam nyugtalan. Tudtam, hogy eljön, és azt is tudtam, hogy olyan lesz, amilyennek megismertem: kedves, humoros, érzelmes, olyan férfi, akinek van véleménye mindenről, és emellett ismeri az érzelmek és a női lélek szövevényes világát is.  Kíváncsi voltam hogy néz ki élőben. Annyi mindent tudott már rólam, annyi édes, fájó, bűnös dolgot, büszkeséget, vágyat, örömöt, célt. Annyi titok tört már meg a monitor előtt. Éjszakák, melyek nappalokká lettek a hónapok óta csak egy képet láttam magam előtt és egy kedves hangot hallottam a telefonban, de most tavasz van.. .és végre láthatom. Csendesen , finoman érkezett. Egy könnyű csókot lehelt az arcomra, majd lehuppant a hintaágyra. Kissé tétován kereste a helyét a lakásban fürkésző tekintete végigsuhant az arcomon. Kérdőn nézett rám, mintha csak megerősítést várt volna, de ezt nem adtam meg neki, még nem. A borosüveg dugója mint hangtalanul csusszant ki az üvegből, és a gyertyafénnyel átszőtt vörösség csillogott vissza a szeméből. Lénye szavak nélkül is üdítően hatott rám. Éreztem a higgadt erőt, mely élénk érdeklődéssel font körbe. A megmosolyogtató elszólások és a véget nem érő történetek kavalkádja színekbe öltöztette a sápadt gyertyafényt. Ahogy lassan bekúszott a hideg a veranda deszkái közé, úgy kerültünk mi is egyre közelebb egymáshoz. Végül hozzá bújtam s ő átölelt. Tovább beszélgettünk, s jóleső érzés volt, hogy semmit sem siettet. Tudtam csak egy szavamba kerülne s hazamenne, hogy holnap ismét eljöjjön s itt üljünk a verandán, édes semmiségekről beszélgetve. De ahogy a bőre a bőrömhöz ért, tudtam, nem szabad elengednem…
Kékes-zöld szemeiben kíváncsi fény lobbant, ahogy a blues zene kissé lüktető, andalító ritmusa közénk fonódott. A csókja olyan magától értetődően simult szét az ajkamon, mintha mindig is oda tartozott volna. Soha nem éreztem férfi csókját még ennyire gyengédnek, és vágykorbácsolónak egyszerre. Akartam! Tudtam, hogy jó eséllyel először és utoljára látom, de akartam. Ha csak egy szép emlék lesz, akkor is szükségem volt rá. Éreztem, hogy úgy, ahogy ő szeret engem, soha senki nem szeretett és nem is fog ezután.
Ujjait kedvesen végigsimította az államon, lágyan a nyakamba csókolt. A levegő lüktetése áthatolt a bőrömön, és a szívem felvette a ritmusát. A testem ellazult, és a karjaiba olvadtam, tudtam ,hogy ma éjjel úgy fogom odaadni neki, ahogyan senki másnak. Magába szívta a hajam illatát, ölbe vett és a selymes fényű hálószobába vitt. Hozzám bújva tett le az ágyra,végigcirógatta a testemet magához húzott, és úgy zárt  a karjaiba ahogyan még senki. Megremegett körülöttem a levegő, és pillanatok alatt lángolt a bőröm, és lágy hullámként végighurcolta ezt a forróságot a vérem az egész testemen. Szenvedély, vágy és határtalan gyengédség volt az ölelésében. Nem gondoltam volna sosem ,hogy férfi így tud ölelni, hogy egy érintés ilyen émelyítő tud lenni. Szédültem… megbabonázott ahogy hozzám ért. Ez egész lénye hipnotikus erővel hatott rám remegett a lábam, és fülledt forróság ölelt körül. Az előbbi könnyedség sehol sem volt már – a gyönyör utáni eszelős vágyakozás lépett a helyébe, egy megbabonázott, lefegyverezett, elmém nemtörődömsége, mely csak a pillanatnak él, megdöbbentett… Az eszem felmondta a szolgálatot és a testem vette át az uralmat.
Szorított, és lágyan csókolt. Hosszú percekig, az ajakamat, majd a nyakamat, és a fülemet.... puhán, finoman. Ettől teljesen beindultam. Éreztem a férfias erőt ami belőle sugárzott. Az ösztöneim megsúgták, hogy olyan utakon fog vezetni a gyönyör felé, melyekről nem is álmodtam, és olyan érzéseket fog bennem felkelteni, melyekről nem is gondoltam, hogy léteznek.  Így inkább megéreztem mint tudtam, hogy rábízhatom magam. Finoman mozgatni kezdtem a csípőmet a lábaink összefonódtak. Hanyatt fektettem és elkezdtem  csókolni, a nyakát, a fülét, a tarkóját simogattam, elkezdtem lassan gombolni az ingét, és mélyen belefúrtam a fejem az ing nyílásán a mellkasa szőréhez... és éreztem ahogy egyre gyorsabban forr a vérem.   A testem lángolt, és nagyon kívántam.. mindent ami Ő volt... Lassan, apránként megszűnt a külvilág. Kizártam mindent a múltból a jövőből de még a jelenből is. Kíváncsi, sokatmondó, de mindent tudó  mosollyal felelt a mozdulataimra.  Nem tudom, hogy valaha, valaki ennyi idő alatt így fel tudott- e húzni. Látszott, hogy neki is tetszik a dolog, mert azt mondta, hogy ha ezt tovább csinálom, akkor nem lesz a beígért masszázsból semmi. Így hát visszafogtam magam – hosszú még az éjszaka, tényleg nem szabad semmit elkapkodni. Hanyatt fektetett, és a lábam közé ült. Behunytam a szemem, és nagyot sóhajtottam. Jóleső megnyugvással oldódott fel bennem minden félelem. Az elmúlt évek görcsös teljesítménykényszere és minden más mintha a sóhajjal együtt egy lágy fuvallatban semmivé lett volna. Tudtam, éreztem , hogy elengedhetem magam: vigyázni fog rám, figyelni fog rám, és erre nagy szükségem volt. A blues dallam lassan elringatott, az érintése, a simogatása pedig lassan felemelt a mennyekbe. Néha egy-egy mozdulat áramütésként ért, és a testem felelt is ezekre az áramütésekre. Lassan közeledett a teljes odaadás, a teljes kábulat... Mintha puha bárányfelhőkön feküdtem volna...  Csodás, és meglepő volt, hogy miközben a hátamat masszírozta, egy mozdulattal végigsimított az oldalamon, a hónaljökrödben, és a mellem alatt, majd finoman megfogta a melleimet, és egész testével betakart... Teljesen átadtam magam az érintésének, mégis olyan voltam mint egy felhúzott húr...

Aztán egy darabig nem nagyon emlékszem mi történt, mert az érintésétől megszűnt az idő és a tér is. (pl Valahogy a ruhák is lekerültek rólunk, de fogalmam sincsen mikor... ) Csak a zene lágy hullámzása volt, a csókjai, és ŐŐŐŐ. Mindig erre vágytam. úgy elveszni a másikban, hogy csak ő létezzen, hogy csak mi létezzünk. Szűnjön meg a világ, és ne csak a testünk, a lelkünk és az elménk is kapcsolódjon össze. A testek harmóniája, egy gyönyörű keringő amibe úgy beleszédülök, hogy csak a másik karjaiban találjak erőt, és felemelkedést. Egyetlen porcikámat sem hagyta ki. A bőröm minden négyzetcentiméterét végigcsókolta, végigsimogatta olyan szeretettel, és olyan odaadással, hogy remegtem tőle.  (kivéve a legintimebb területeket...) Adni, adni adni akartam, így én is átmasszíroztam a testét, szinte meditatív állapotban, révetegen, és olyan erotikusan, mint talán még soha életemben. A hátától lefele, egészen a lába ujjáig; a lábától  a mellkasán át a nyakáig. Aztán egyszer csak lefelé haladva kényeztetni kezdtem a kéjrúdját. A kezembe véve elgondolkoztam ,hogy vajon a testem hogyan fog reagálni rá… A fájdalom legkisebb gyanúja is, tudtam, lerombol mindent, és visszavonulok a csigaházamba, és ezzel együtt a szép remények is tovaszállnak. Gyorsan elhessegettem a gondolatot, és arra koncentráltam ,hogy neki örömet okozzak. Finoman masszíroztam a péniszét, néha a számba vettem,  de a nagy durranást a finishre akartam hagyni, így csak masszíroztam, simogattam, gyúrtam, az elképzelhető összes módon ahogyan eszembe jutott. Azt akartam, hogy ő is azt érezze amit én... végül megcsókoltam... szenvedélyesen, vágytól égve. mégis gyengéden, sóvárogva, odaadón... Azt hiszem ekkor ért először a puncikámhoz.  Finoman simogatni kezdte, és olyat csinált ami teljesen megőrjít: nem tudtam, hogy hol van a keze... fogalmam sem volt mit csinál, de megőrjített. Éreztem ahogy nagy szakértelemmel figyel rám, éreztem a vágyat is és azt is tudtam hogy ő irányít. De éreztem a tiszteletet is amivel körülvett. A nyelvévvel, és mind a két kezével izgatott... fogalmam sincs hogyan, de mámoros érzés volt. Az oldalára fordult, és én is izgatni kezdtem a péniszét, de nem nagyon tudtam figyelni. Aztán  egyszer csak megéreztem ahogy az ujja finoman a hüvelyembe hatol. Hiába erőlködtem fogalmam sem volt mit csinál. Köd borult az elmémre, borzongás futott rajtam végig... Ennyire nem üthetett fejbe a bor…  :D határtalan gyönyört éreztem... nyögdécseltem és egyre jobban remegtem... Végül az egyik ujjával elkezdte izgatni a csiklómat, pont ott ahol szeretem. A testem ívbe feszült, mintha az ég felé kívánkozna és a remegés minden porcikámat átjárta... szinte kiszakadt a testemből a lelkem... A blues zene lágy hangja és a kék szemű herceg édes csókjai...  rángattak vissza a valóságba. Finoman simogatott, és ölelgetett, míg le nem csengett az utolsó akkordja is az orgazmusnak. Aztán kérőn, szinte követelőn csókolt meg... szegény ő még eddig nem kapott semmit... Tudtam,  hogy eljött a pillanat, de egy kicsit féltem is... biztosan kész vagyok -e erre... Finoman a hátamra fektetett, és fölém hajolt, lázasan csókolt, majd gyengéden simogatni kezdett, úgy, hogy egy pillanat alatt minden kétségem elszállt, a testem ismét égett a vágytól a puncim remegett az érintésétől , az érintéséért. Végül a testünk egymásra talált. Finoman, lassan hatolt belém... éreztem, hogy feszít és egyre beljebb hatol... lassan, gyengéden, mozdulatonként, mígnem teljesen bennem volt. Éreztem ,hogy borzasztó szűk vagyok, és a fájdalmat is éreztem, de nem volt jelentősége. Hihetetlen érzés volt, hogy a fájdalom nem elsöpri hanem felkorbácsolja a gyönyört. A testme izzott, és a levegő alig volt elég egy lélegzetre.  Nagyon nedves voltam, ő pedig nagyon közel került ekkora az orgazmushoz, így csak lassan mozgott... leírhatatlan érzés volt...! Teljesen kitöltött, és körülvett azzal a határtalan gyengédséggel amivel férfi még soha... Egymáséi voltunk... Akartam hogy irányítson. Nem a nyers, durva férfias megnyilvánulásokra vágytam, hanem arra, hogy tegyen velem –bármit - . Átadtam magam neki – tálcán, díszcsomagolásban. Az övé voltam, és tudtam, hogy egész életemre az övé is marad a lényemnek egy darabja. A lábam remegett, és az egész ágyékomat bizsergés és forróság járta át. A vágy az őrületig fokozódott, és követelőzővé vált. A torkomban a gombóc egyre nagyobbra nőtt, éreztem, hogy megfulladok ha hamarosan fel nem repít a mennyekbe.
Mikor megfordultunk, még inkább éreztem a puncim bejáratánál a feszítő érzést, de az eltelt másfél - két óra ezt a  fájdalmat kéjes gyönyörré formálta át. Egyszerűen már a gondolattól is majdnem elélveztem ha arra gondoltam, hogy hogyan nézhet ki a puncim kitöltve, kicsit szétfeszítve. Behunytam a szemem és kiélveztem a képet. Imádtam a testemnek azt a részét, hiszen életem során annyi gyönyörhöz juttatott, és ez az éjszaka megkoronázott mindent. De persze nem csak ott éreztem a férfit, akinek mindezt köszönhettem. Nem fukarkodott az ölelésekkel a csókjaival sem.  Néha a popsimat simogatta, a melleimet, a combjaimat... A gyönyör mint egy kitörni készülő vulkán morajlott a köldököm alatt. Éreztem, hogy át fog robogni rajtam… nem kellett kérni, könyörögni, csak engedni…valaki (ő vagy én?) a csiklómhoz ért, és a gyönyör átdübörgött rajtam mintegy kilőtt rakéta. Nem bírtam leállni és nem is akartam. Örömet akartam neki szerezni, azt szerettem volna, ha legalább egy kicsit érzi azt amit én…
- Szeretnéd hátulról? - kérdeztem. Gondoltam, hogy ez tetszene neki, de az is nyílt titok volt köztünk, hogy ez nekem nem igazán szokott kellemes lenni, sőt odabent komoly fájdalmat szokott okozni. Tudtam: most nem lesz fájdalom, ahogy félelem sem volt…
Hihetetlen gyengédséggel hasra fektetett,nagyon vigyázott hogy ne okozzon fájdalmat. Finoman, lassan hatolt belém,  és lassan, majd egyre tempósabban mozogni kezdett, de éreztem ,hogy közben nagyon figyel rám.  Hihetetlen élmény volt!!! Átszellemülten hullámzott a testünk egymáson, ismét teljesen betakart, és simogatott a bőre... aztán lassan felemeltem a fenekem, simogatni kezdtem a csiklóm, de azt hiszem akkor nem mentem el... viszont teljesen másként éreztem magamban így, és ez felért egy orgazmussal... Ismét közel került a csúcshoz, én pedig kezdtem már testileg fáradni. Egyáltalán nem vagyok hozzászokva a két órás szeretkezésekhez...
Remegő testtel huppantunk le egymás mellé... legalábbis én remegtem... ő jobb kondiban volt...  azt hittem ennél többet nem  bírok ki... tévedtem!!! Gyengéd érintések, simogatások, ölelés, és egy kis pihenés után magához húzott, és ismét simogatni kezdett. Nem kellett sokat kérlelni, a testem ismét éberen, és tettre készen várta a követező és az azt követő érintéseket. Nem akartam elhinni… nem volt sok időm filozofálni azon, mit bírt nálam elérni -  az ujja finoman behatolt a hüvelyembe, és megtalálta a G-pontomat. Mesteri módon kezdte masszírozni, (megkértem, hogy tegye két ujjal) az én kezem odaférkőzött a csiklómhoz és kicsit hosszas kérlelés után,   a hasam aljáról  szétáradt a forróság, elakadt a lélegzetem, összerándult a hüvelyem, és leírhatatlanul hatalmas orgazmus öntött el. Az is lehet ,hogy elájultam ,de biztos, hogy pár pillanatra filszakadás állt be nálam. Simán és könnyedén jött, és minden eddiginél mélyebbről tört fel és  áradt szét a testemben. Tényleg végem volt... Puha tejszínhabon szálltam vissza a földre, és nem vágytam másra, csak arra, hogy végre neki is jó legyen.  De neki ez sem volt elég :D Orgazmus utáni pihenés közben megint simogatni kezdett. Lesett az állam. Megtettem azt amire azt hittem már fizikálisan nem vagyok képes: ismét tettre kész voltam, de úgy mint az elején. Előnőtt a vágy... és ismét kívántam... :P
Hanyatt feküdtem ő meg ismét a lábam közé ült... így hatolt a testembe... elég hamar hozzáért a csiklómhoz, aminek az lett a vége, hogy ismét végigremegett rajtam az orgazmus, de olyan erővel, hogy le kellett fogjon, mert a csípőm a plafon felé kívánkozott... mindenképp bennem akart maradni... jó lett volna a testem érzi az ő gyönyörét is, de ez most nem adatott meg…
Ezután nem volt mese: ő következett: hanyatt fektettem, és mellé térdeltem. Mindent beleadtam a kézimunkába, az ajkammal a nyelvemmel, a fogammal kényeztettem minden elképzelhető módon ahogy eszembe jutott. Nagyon akartam, hogy neki is jó legyen. Éreztem ,hogy a teste nem hagyja válasz nélkül az igyekezetemet, és őt is elöntötte a gyönyör tüze. Egymás karjaiban lüktető testtel kapkodtunk levegő után, békesség és megnyugvás telepedett közénk.

Aztán elment... becsukódott mögötte a kapu, és én egyedül maradtam... magányosabban mint valaha...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pusheen ·
Nagyon untam. Andreasnak meg teljesen igaza van. Borzasztóan túlírt, ugyanazt a néhány dolgot, pl. a simogatást ötvenszer írod le csak más szavakkal, ennek ellenére nagyon sok a szóismétlés.
Nem kötött le, nem szippantott be a történet, ami szinte nem is volt ugye, és a hangulatjelek meg elírások is zavaróak. Nem tetszik.

Marokfegyver ·
Túláradó, ömlengős, csömör... mint a cukrozott méz. Azt éreztem közben, hogy ennél sokkal jobbat tudnál írni, ha nem görcsölnél.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: