Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élet éretelme

Itt vagyunk, mi emberek a Földön. Közös börtön, ahonnan csak egy kiút van: a halál. Vajon küldetés az életünk? Egy csecsemő halála figyelmeztetés? Vajon mit rejt a sorsunk? Amikor nyafogok amiatt, hogy a közértben kígyózó sor állt és ezért már nem fértem be fodrászom naptárába, amikor egy szakítás után napokig, hetekig, hónapokig szenvedek, amikor ideges vagyok, hogy elérem-e az utolsó buszt, amikor túlmegyek minden határon csak, hogy az akaratom érvényesíteni tudjam, -milyen érdekes nem? Ha jobban belegondolunk az életünk nem sokat ér addig, amíg nem teszünk mi valamit, valakiért.

Állandóan saját magunkkal vagyunk elfoglalva, mégha átadjuk is a remegő kezű mamikának a helyet a buszon, akkor is önzősködünk. Nincs tiszta lélek, aki még sose kívánt másnak rosszat, aki nem nevetett még ki senkit, aki nem súgott össze a barátnőivel arról, a szemüveges, fogszabályzós srácról. Aki nem nézett meg egy nála 100% szebb csajt, és nem kezdte volna el kritizálni és egyből szilikonmellűnek titulálni, akinek a fogaitól kezdve minden mű még a haja is és ő amúgy is csak buta liba, akiről a szőke nős vicceket mintázták.

Ilyenek vagyunk mi nők, na de a pasik se különbek. Irigykednek, versengenek ugyanúgy, mint mi! Hiába szeretne a 6 éves kislány felnőni, mikor betölti a 20-at rájön ,ugyanolyan gyerek, mint 14 évvel ezelőtt, sőt ha körülnéz minden felnőtt, a szívében örök gyerek marad. Egy gyerek, tele butasággal, naivsággal, szerelemmel a szívében, vannak akik folyton bosszút esküdnek, akik ölnek, akik úgy tesznek, mintha sose lettek volna gyerekek, tele álmokkal, kívánságokkal, akik még hittek a mesékben, hittek az álmok megvalósításában. Szomorú, hogy annyira keressük az élet értelmét, annyira akarjuk tudni és lehet, hogy amilyen bonyolultnak tűnik, olyan egyszerű és lesújtó választ kapunk.

Talán nincs is értelme! De azért néha jó, nem? Néha jó, sírni, és nevetni, de kell is, mert különben mi értelme lenne?
Hasonló történetek
2679
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Phoebe ·
filozofálunk??
az jó! :blush:

de ezt egy kicsit hosszabban is ki lehetett volna fejteni, nem?

Hárpia ·


Az élet értelme

Az élet értelme ma is vidáman ébredt. Megmosdott, felöltözött és kitárta ablakait.
Mint minden reggel, ma is kirakta ablaka alá a zászlaját, amin csak ennyi állt:
„Itt lakik az élet értelme”. Várta az embereket, várta, hogy szolgálhasson nekik azzal, hogy
válaszokat ad a „miért”-ekre.
Napi egy-két vendég kereste csak fel, így elég sokat unatkozott. Még így is sokat mérgelődött, mert miután átadta a megoldást, többen is vitatkozni kezdtek vele, sőt voltak, aki a saját ötleteikről próbálták őt meggyőzni. Nem értette, hogy a milliárdnyi lélek közül, miért csak ilyen kevés az érdeklődő szolgálatai iránt. Szomszédjait okolta. A vallásokat, a filozófiákat, akik ugyan később költöztek az utcába, de megoldásért hozzájuk sokkal többen fordultak. Nem haragudott ő senkire, sőt legtöbbjének meghívásait is elfogadta. Ilyen beszélgetések alkalmával állapították meg, hogy összeadva a látogatók számát, igen sokan értelem nélkül élnek, vagy többen is olyan kétes környékbeliek szolgálatát veszik igénybe, mint a hatalom, vagy a pénz szomszéd.
Az utóbbiakban nem talált semmi közöset.
Így ők voltak azok, akik hívhatták őt a legfényesebb fogadásokra, vendégeik közt a leghíresebbekkel, de az élet értelme nem volt jelen egyik alkalommal sem.
Volt, hogy elkeseredett és arra gondolt, hogy inkább beáll szolgálni a szenvedéshez. Igaz, hogy teljesen más jellegű a feladat, mégis sokrétűbb és kreatívabb a munka, de még sem váltott.
Hitte, hogy egyszer eljön majd az ő ideje, sokan fogják őt keresni, és szolgálatának hasznát napról-napra jobban érezheti.
Próbálta kutatni sikertelenségének okát, a szomszédjaival sokat beszélgettek erről.
Akár hogy is közelítettek a kérdéshez, csak arra jutottak, hogy rossz a marketingje. Amíg a vallások fényes és érdekes külsőségekkel próbálnak az általuk kínált megoldáshoz elvezetni, addig neki csak egy zászlaja van az ablaka alatt, amit alig látni. Akár hogy is, de mindig erre jutottak, és ő mindig csak ezt kérdezet:
- Én vagyok az élet értelme, miért kellene nekem csábítanom, vagy hirdetnem, ahhoz, hogy keressenek, és megoldást adhassak?
Amúgy is azt gondolta a vallás szomszédokról, hogy sem értelem, sem levegő nélkül nem lehet élni, de ki fogadná el, hogy a levegő közvetítéséhez hit, meggyőződés, épület, és mester szükséges!? Persze ezt sohasem mondta ki, de alapvetően meghatározta szomszédjaihoz való hozzáállását.
Ennek ellenére elgondolkozott, hogy milyen külsőségek segíthetnék munkájában. Sok ideje volt, de nem talált megoldást. Az élet értelme nem valami bazári szolgáltatás, ez egy alapvető létkérdés.
Nincs értelme cicomás, csinnadrattás cirkusszal kínálni, ha kell, kell, ha nem nem. Talán a megrendelőkkel lehet a baj. Ha nincs szükség még rá, az nem azt jelenti, hogy nem is lesz. Lehet, hogy ez az értelmetlen, tévúton járó világ, nem is rossz irányban halad, csak kerülő úton érkezik majd meg, sőt ez a kerülő majd még fontosabbá teszi az ő szolgáltatását.
Bár volt pillanat, amikor szórólapokon akarta közzé tenni az alapvető információkat. El is kezdte megfogalmazni: „ Az értelmes élet csak úgy képzelhető el, ha..” , de soha nem jutott a végére.
Rájött, hogy a választ csak annak tudja megadni, akinek ez tényleg fontos, aki igazán értelmes életet akar. Hogy is nézne ki az, ha odalépnénk valakihez, és azt mondanánk, hogy például: Kék. Nagyot nézne, hogy egy el nem hangzott kérdésére adnánk választ. Így van ez azzal a kérdéssel is, ami úgy hangzik, hogy mi az élet értelme. Ha elhangzik, csak akkor lehet rá válaszolni.
A csak úgy kijelentett válasz, nemhogy értelmetlen, de zavaró is. Erre jutott az élet értelme és nem változtatott semmin. Másnap reggel is vidáman ébredt, megmosdott, kirakta zászlaját, és várta, hogy szolgálhasson.
Szivacs ·
Örülök, mert tehettem.
Gondolataid hasonlóak Buddha soraihoz, magyarra fordítva még tanítanak is.....
Számomra egy élmény, hogy olvashattalak
Szivacs ·
Valahogy szeretnék egy kis reklámot csinálni neked, mert a szatíradban több életfilozófia rejlik, mint sokaknak egy életút gyüjteményében.
De, hát, ahogy az "élet értelme" is tudja, nem a marketinggel van a probléma.......

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: