Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszakai szórakozóhely 5.

5. Az egyik csütörtöki bulin itallal a kezemben nézelődtem a táncolók mellett, egyszer csak visítozva a nyakamba ugrik valaki és hatalmas csókot nyom az arcomra. -Szia drágám - lehel a képembe egy kisebb italkereskedést. Lefejtettem a kezét és kis szünet után nagy nehezen beugrott, hogy az anyám barátnőjének a lánya az. Ahhoz képest, hogy háromszor, ha találkoztunk, egészen közvetlen volt. De a neve még véletlenül se ugrott be. - Hát szia kedves. Jöttetek kicsit bulizni? – jópofizok, meglátva mögötte két hasonlóan ittas barátnőjét. - Szombaton lesz az esküvőm! Utoljára még szabadon kitombolom magam. – üvölt a fülembe. Teljesen elázva visongott ezen egy percig a két kis picsa barátnőjével. Kikértem a pultból egy üveg pezsgőt és a kezébe nyomtam. - Sok boldogságot, szerencsés pasi lehet. – és nem is udvariaskodtam, mert bár átléphette már a harmadik X-et, egészen jól nézett ki. Rövid nyári ruha volt rajta, merész kivágással, amin a határozott mellei kikívánkoztak volna, ha a melltartó nem tartaná szorosan felnyomva, amitől még nagyobbnak látszódtak az amúgy se kicsi csöcsök. Körbecsókolt a három részeg csaj, és szerencsére berohantak táncolni valami aktuális, szar slágerre. Gyorsan letöröltem az arcom és otthagytam őket. Később láttam, hogy nagy sikerük volt a férfi vendégek között. Bent táncoltak fiúkkal körbevéve, akik közül páran egészen felbátorodva fogdosták őket. Kicsit később, amikor kimentem a mosdóba, velem szembe jött a kis menyasszony és úgy a nyakamba ugrott mikor meglátott, hogy majdnem hanyatt estem. Elkaptam, de már csókolt is, és dugta át a nyelvét a számba. Bíztam benne, hogy nem járt még nagyon gusztustalan helyen vele. - Finoman édesem – szóltam neki. – Jól vagy? - Persze – de azért erősen kapaszkodott belém, és a fenekemet markolászta. - Ne igyál ma már többet. – Olyan jó fej vagy, hogy vigyázol rám, de ma még kiélvezem a szabadságot – kiabált közvetlen közelről a fülembe és simogatott tovább minden szégyenérzet nélkül. - Gyere, dőlj le egy kicsit. – és a raktár felé vezettem. Kidobók vigyorognak, amint látják, hogy merre tartok a ribanccal. Tibi még kalimpált valamit nekem, de nem értettem és csak beleegyezően legyintettem neki. Beérve a raktárba egyből nekem esett és a kezével a farkamat fogdosta. Pillanat alatt kihámozta a cerkát. Hátratolt az ágyhoz és rálökött, majd egyből bukott rá és vadul szopni kezdte. Pár perc után felállt és a ruhája alá nyúlva lehúzta a bugyiját. Kapkodva igyekeztem a gumit elővenni és éppen sikerült felhúzni, máris rám mászott, felhúzta a ruháját és beleült a farkamba. Vadul lovagolni kezdett rajtam, hogy a keblei ugráltak a ruha alatt. Lehajtottam a ruha pántjait, kiszabadítottam a ciciket a melltartóból és erősen markolásztam, harapdáltam őket. Ügyesen mozgott a farkamon, látszott, hogy egy nagy kefélőgép a csaj. Meglepődtem, mikor mellette elnézve láttam, hogy nyílik az ajtó, és Tibi kaján vigyorral az arcán sétál be. Még bezárni se tudtam az ajtót, a hülye picsa úgy nekem esett. Most már megértettem mit mutogatott kint az előbb. Nem sokat szarakodott, minden totojázás nélkül odaállt és a farkát elővéve a csaj kezébe nyomta. Ő egész természetesen verni kezdte, majd Tibi finom ráhatására a szájába vette. Kimásztam a kis kurva alól, mögé kerülve négykézlábra állítottam és hátulról keféltem tovább, Tibi meg elé állt és a hajánál fogva szopatta. Ringott a puha feneke, ahogy döfködtem hátulról. Ráköptem a segglyukára és a hüvelykujjamat befeszítve, tágítottam kicsit. Felnyögött teli szájjal, és el akarta húzni a picsáját, de én hátul, Tibi meg elől tartotta erősen. Kihúzom a pinájából, lekapom a gumit és lyukat váltva a farkam a seggébe próbálom betolni, amit a kis kurva igyekszik elkerülni. - Ne, a seggemet neee…áááá fáj! – visít hátra, mikor Tibi fasza kiugrik a szájából és sikerül beszélnie. - Nyugi kicsim, jó lesz ez – és már félig benyomom neki. Alányúlva a csiklóját dörzsölgetem, és lassan elkezdek mozogni a picsájában. Tibi visszadugta a szájába a cerkát, és szopatja tovább. Lökéseimtől teli szájjal nyögdécsel, és ringanak a mellei amiket Tibi paskolgat közben. Már tövig tologatom be a ribancnak, közben párat rácsapok, hogy kipirul az egyik félgömb. Nem sokára a szűk kis seggébe élvezek. A felhajtott ruhájába törlöm a műszert és felöltözök. Tibi felkapja a ribancot, az ágyra dobja, szétterpeszti a lábait és rátehénkedve baszni kezdi a pináját. Kifelé menet még hallom, ahogy a kurva visong. A bejáratnál szólok Szabiéknak, hogy a raktárban műsor van, de valaki azért maradjon dolgozni is. Leo a nagy bamba fején kéjes vigyorral már indul is. Kint megkerestem a buksza barátnőit és szólok nekik, hogy jó helyen van a leendő ara. Éppen a nászéjszakára edz. Ittam egyet a pultnál, körbenéztem, és húsz perc után indultam a raktár felé. Tibi és Leo már a bejáratnál voltak. Hatalmas vigyorral éppen Szabi jött ki a raktárból. Most biztosan volt sikerélménye. Mikor beléptem a kis ribanc maszatos arccal, a gecifoltos ruhájába igazította vissza a melleit az ágyon ülve. - Na kitomboltad magad?–kérdezem mosolyogva. - Azt hiszem haza kellene mennem. – áll fel bizonytalanul, elég megviselt állapotban. - Gyere, a barátnőid már várnak. Kikísérem az előtérbe, ahol a másik két szuka, három nyomulós pasival körbevéve vihorászik. Na, ha még ezek közül valamelyik aládörrent a kis menyasszonynak, akkor igazán mozgalmas estéje lesz. Zárás után Szilvi elég szigorú arcot vágott, gondolom hallott a partiról a raktárban. Majd megbékél szegényke, de ha nem, az se nagy baj. Nem is kísérleteztem nála az egész hétvégén.
Hozzászólások
További hozzászólások »
hörcsögOO ·

marokmarcsa ·
Igen, igen koránkelős egyes is volt. Már megint túl modorosan, túl finomkodva fogalmaztam, hátha így okosabbnak hisztek, és nem veszitek észre, mekkora csaló vagyok! Szernella ne égess már le! Most tudni fogják, hogy apukám segít nekem!! (a fenekem kitörlésében is...) Szavazzatok rám, RÁM,RÁM,RÁM. Én akkora istenkirály vagyok!! Ha csúnyát mertek nekem hszelni rátok küldöm a nőstény debellaállaatomat! Jajj papi annyira jól megírtad a szájbaszarós történetet! A Jani és Ilikéről nem is beszélve!! Bárcsak én is ilyen szarul tudnék írni mint te! De nekem még annyira sem megy, egy az egyeben copy and pastozok! Micsoda??????? Hozzám mertetek szólni? Alantas pórnép! Cöhh. Itt én vagyok a szemétdomb királya, a top helyeket is kicsaltam magamnak! Nehogy már ilyen kis senkik beleszóljanak a magammal folytatott vitáimba! Köszönöm!
wakuu ·
Orvos látott már?-)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: