Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszaka

Emlékszem, fáradt voltam aznap este. Erőtlenül zuhantam az ágyba, akár egy rongybaba. Örültem végre, hogy a saját ágyam puhaságát érezhetem a hátam alatt, nem a kemény és durva iskolai széket. Kellemesen hűvös volt a szobában, a kora nyári szellő lágyan fújt be az ablakon. Még a tücsök ciripelését is hallani lehetett, olyan megnyugtató volt, az utcai lámpa sejtelmes, sárga fénybe vonta a szoba egy szegletét. Néha egy-egy autó hajtott el a házunk előtt, de amúgy teljesen kihalt volt a környék.
Félálmomban mégis Rá gondoltam. Olyan régen láttam, hiányzik! Vajon hol lehet? Mit csinál? Ő is olyan fáradt, mint én?
Kopogásra riadtam fel. Már indultam volna az ajtó felé, mikor észleltem, hogy a nyitott ablakban kopog valaki. Odafordultam. Ő volt az! Megörültem neki, és minden rámtört tunyaság ellenére próbáltam mosollyal köszönteni.
- Szia! - mosolygott.
- Szia! - mosolyogtam rá kissé fáradtan. - Hogy kerülsz ide? Hajnali egy óra.
Mivel az ablakban kb. derékmagasságban támaszkodtam, könnyedén magához ölelt és megcsókolt.
- Hiányoztál. - belecsókolt a nyakamba. Mindig élveztem, amikor ezt csinálta, épphogy behunytam a szemem, mikor bekattant, hogy mégiscsak félig az utcán vagyunk.
- Ne itt! Gyere be! - súgtam halkan, nehogy felébredjenek apámék.

Amint két lábbal padlót fogott a szobámban, ismét magához húzott és megcsókolt. Mindig olyan jól csinálta, el lehetett veszni benne. Az érzés, a tudat, hogy átadom magam neki, az a bódító csók, a finom íz, mind-mind különlegessé tette Őt.
Elkezdte simogatni a derekamat, majd egyre feljebb az oldalamat addig, amíg végül a tenyerébe nem simult a mellem. Már a jelenléte puszta gondolatától is megkeményedtek a mellbimbóim, a csókjában éreztem, hogy elmosolyodik.
Felhúzta a pulcsimat és megszabadított tőle. Mindig mondogatta, szereti, hogy olyan egyszerűen oldom meg a helyzetét és nem veszek fel a pulcsi alá melltartót.:)
Egyre csak faltuk egymást, és minden fáradtságom elszállt, minden porcikámmal kívántam. Ő is egyre nagyobb szenvedéllyel csókolgatta a nyakamat, majd a melleimet.
Miközben egyre csak belefeledkezett a melleim csókolgatásába, a keze észrevétlenül becsúszott a nadrágomba és onnan akadálytalanul a bugyimba. Felsikkantottam, mikor megérintett. Simogatta a puncimat, teljesen nedves voltam már tőle.

- Úgy érzem, jó hatással vagyok rád… - mosolygott kajánul, mire vággyal telve megcsókoltam. Ilyenkor azt mondja, mindig megkíván. Amikor a szemeimben fellobban a tűz, amikor nem bírok magammal, és enyhítve a vágyamat, megcsókolom, mindig úgy érzi, nem engedhet el, mert nem lesz, akit úgy szeressen, és más se lenne, aki úgy szeretné Őt. Ő ébresztett rá, mennyire tudok szeretni valakit, főleg őt.
A csókjába feledkezve beletúrtam a hajába, simogattam a hátát és a nyakát, miközben ő odalent simogatott és kényeztetett. Kishíján elélveztem, olyan ügyesen csinálta, volt érzéke a nőkhöz. Tudta, mivel tud nekem örömet szerezni. Szinte letéptük egymásról a ruhákat, és láttam, kemény tanúbizonyságot tett arról, hogy nem tudom hidegen hagyni.

Lelöktem az ágyra, ő pedig behúzódott a falhoz. Tudta, hogy mindketten ki fogunk készülni. Egymás tekintetét kerestük és erős, lángoló bilincs ragadt köztünk. Átvetettem a lábam az ölén és beleültem a férfiasságába. Mindketten halkan felnyögtünk. Ahogy ereszkedtem mélyebbre és mélyebbre, ahogy izomról izomra éreztem a bőr dörzsölését, felejthetetlen volt. Lassan elkezdtem mozogni rajta, egy kellemes ritmust diktáltam, ami mindkettőnknek nagyon tetszett. Simogatta a hátam, a derekam a fenekem és csókolgatta a nyakam. Átöleltem a vállát és megkapaszkodtam benne, hallottam a lélegzését, ahogy zihál, és meg kell valljam, Ő volt az a férfi, akinek még a szívverésétől is megindult az orgazmusom. Éreztem felfelé törni bennem a kéjt, Ő is érezte, zakatolni kezdett a szívem, egyre hevesebben vettem a levegőt. Lenyúlt közénk, és finoman elkezdte masszírozni a csiklómat. Még feljebb és feljebb jutottam, majd az egyik pillanatban átfutott rajtam egy hullám, mely olyan intenzív volt, hogy mindenem hullámzott, a hüvelyem egyre jobban összehúzódott, neki pedig ez hihetetlen kényeztetés volt, egy nyögéssel és egy lendülettel hanyatt döntött az ágyon és kicsit felgyorsított.

Együtt sóhajtoztunk, nyögtünk, egy ritmusba járt a szívünk, és majdnem velünk együtt az ágy. Egy igazán fergeteges, erőteljes orgazmusom volt és magammal vontam őt is. Kishíján felkiáltottunk az élvezettől, de kapcsolt és gyorsan megcsókolt. Belefojtottuk ebbe a csókba minden kitörő örömünket.
Csendesedni kezdett a szívünk, lassulni a légzésünk, ő pedig a vállamra hajtotta a fejét, éreztem a nyakamban a szuszogását. Egy fárasztó nap után nincs is jobb, mint erre elaludni. Erre a békés szuszogásra, ami megnyugtatóbb, mint egy kiscica dorombolása.
Magunkra húztuk a takarót és hozzábújtam, majd a finom szuszogására az ölelésében nyomott el az álom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
...Akinek még a szívverésétől is megindul az orgazmus. :o) Hát, nekünk meg a szavaidtól...
Kissé talán rövid, de mégsem maradt ki semmi.

Bajusz ·
Khhm: :grinning: :grinning: :stuck_out_tongue: :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: