Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

éjjeli szösszenet

Kop... majd kop kop...
Pattog a lakkcipő a nedves aszfalton. Visszhangozza ütemét a meszelt fal. Frissen épült házak közt barangol a hangom Idő kevés: jő a nappal a bajjal. Futok, futok lábam remeg, célom... mért pont ide vezet? Agyam mér nem talál jobb helyet? Nézem a véres vörös kezet ezt a finom gyilkos tenyeret Ami csuklóm végén hülyén lifeg.
Szia. Ezt sötétben olvasd éld bele magad... különben nem lesz olyan jó! Sima talp csúszkál a sártól. Úgy lennék... ha élnék, bárhol! Fekete árnyak mindenütt. Köd köpenye, mérhetetlen homály.
Fura groteszk kontraszt kelti bennem a düht Gégém a végén megáll torkom okád. Vért hányva az útra. Holdnak zengett dalát néhány szerelmes kutya fújja - boldogok. Futok, s velem fut a táj, onnan menekül ahova megyek: Elmosódva szívat, nem mutatja magát!
Őrült vagyok, levegő után kapok, minek?

Félek, hátam közepében mérgezett tőr. Talált! Hátra tekingetve, megint csak hátra, mire várva? Egy megnyúló árnyék – sabbaT – földönt. Négykézláb lihegve kúszva a földön. Mocskosan, sáros, tócsás, nedves arccal. Mondom a szavakat. vérkönnyeim és izzad homlokom. Idegesít, hogy újra meg újra törlöm: nem Látok! Fázom. Álom? Csak képzeletem járom? Már most a Végét várom. Mily jó lenne egy csendes este nyáron... nem itt vagyok, lovagolok a bokrosodott halálon. Öntudatlan aggyal rohan a lábam. Cél: még álló egyetlen váram, szerelem tanyája, Pannim kékes háza!
Képzeletem tompa vágya.
Üvöltve kacagok, sírva tör föl a porhüvelyből a hang. Összeázott kabát súlya gyötör, gyenge szellő arcomon végig söpör. Tisztább a kép. És itt a vég. A gyönyörűség. Átugorva a kerítést, kúszva a háztetőre föl. erőt merítve a vérből mi mindig kevés.
Hallhatatlan macska léptek táncolnak fölötted. Fura beszéd, tágítja Alvóm kis fejét.

Felkel kinyitja bábúként az ablakát: hogy eltűnjek! - de ő se tudja... Gyors lendüléssel bent vagyok. Bábúmtól egy pofont kapok.
- Útálom mikor irányítasz! - a vádló...
- Bocs. - Szerény vállrándító "kielégítő" válasz
- Nálunk kopogni szoktak- bíztatsz
/Halandóság, fura szokások, félig nyitva a szám: majd össze rogyok/
Fejemben a gondolatok összefolynak. Behunyom véreres lüktető szemem. Héja selymesen borítja. Nyakamon két kar kulcsolódik, lepel, lenge sál, mi belül valahol talál még valamit belőlem. Mindig tudtam uralkodni magamon, de Ő más. Jelenléte kitárja két karom. Ajka mozog: akarom. Magamhoz szorítom, gyengéden, de biztosan, mint galambot a parkban. Homlokom az övéhez bújik, cirógatásba kezd. Forogni kezd a szoba, kedvesem otthona, hatalomból szőtt kalitka! Piros orcáját csókolom, szorul a hurok tarkómon. Torkomban rég megállt szívem most újra utoljára dobog. S Ő lábujjhegyre áll, félredobja könnyű fürtjeit tökéletes szálak ezreit. Fejem hajtom, derekát tartom, szeretőm szorítom. Forog a szoba, egyre gyorsabban tekereg. Megfeszülnek a fehér kezek. Áruló dallama, sóhaja ordítja: szeret. Felszakad a puha párna, testbőre. Hullik boldog, örömtől duzzadó könnye. Elmosódik mi éles, éles lesz a távol. Fenevad előre tör. Inni kezd, az élet poharából. Két mosoly az éjszakába, mind kettő virít, egy halvány fakó és egy vörös erőtől duzzadó. Egy halott és még élő emelkedik el a földi maradi padlótól. Ledobott sebtiben otthagyott ruhákat fújja a most jött szél.

De kimegy a vámpír haragjától ő is fél. Ki tudja honnan? Sötétség tölti meg a helyiséget, sarkokból indul a "Forgók" felé. Bekapcsolódik a táncba, valami újat járva, majd megszánva őket a szenvedőket, vörösre vált. Mindent vérben forogva látsz, ereidben csontjaidban fogy az erő, az éltető. S Jön amire vársz. Fojtó duzzadó, de mégis megkapó, ahogy majd’ megérint a Charoni hajó, de tart Ő. Visszahúz, mert szeret. Repülsz, áttörve minden határt, és ostoba szabályt, még magát a halált. Szállsz egyszerre több felé, szétrobbansz, lelked csurig, tested akár az ezer éves kő! S kiszárad ajkaidra valaki csókot sző...

...plafont bámuló szemeid lassan jelenbe tévednek. Kezed az ágyat markolássza, senki sincs ott. Gyorsan kapkodott a levegőt az ablak nyitva, itt volt? Ki tudja? De az érzés valahogy hívogat, s várja a további lopott csókokat. Megrázod fejed, próbálod legyűrni gyomrodban a csikarást, izgalom, buta álom... nem történt semmi. De ezt a játékot elméd minden éjjen újra s újra kezdi!
Hasonló történetek
5390
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4221
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Victoria* ·
Ez Nekem Nagyon De NAGYON tetszett.... Abszolut jó volt a megfogalmazás, bár néhol kissé homályos volt a sztori. Vagy csak én látom tejüvegen át a világot. De ez tízes! Szép volt!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: