Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjfél

Az ötvenes években épült fehérre mázolt falú, egyszintes ház kapuja nyikorogva tárult ki a belépő Sarah Robinson előtt.
- Otthon édes otthon!- sóhajtotta az asszony, miközben teleszívta a tüdejét a lakás áporodott - most mégis jóleső- levegőjével.
- Hazatértem drágáim!- kiáltotta a ház néma csendjébe, miközben becsukta maga mögött az ajtót. Sarah egy a hatvanas éveiben járó zömök ősz hajú nő volt. Arcát pókhálóként szabdalták az öreges ráncok. Kabátját felakasztotta a fogasra és zgatott léptekkel a nappaliba sietett.
- Megérkeztem kedveskéim! - gügyögte az ízlésesen berendezett szobának.
Átölelte a falnál álló egyhangúan tikktakkoló faliórát, szeretettel végigsimogatta a szépen faragott faasztalt és játékosan megpaskolta a székek háttámláját.
- Hiányoztam? - kérdezte izgalomtól piros arccal. Szavaira nem érkezett válasz.
- Miért nem beszéltek?- hordozta végig tekintetét a használati tárgyakon.
- Szóljatok már valamit! - kérlelte a szobát. De senki sem szólt.
- Talán haragszotok rám? - jutott eszébe - Óh bocsássatok meg, de nem tehetek róla, hogy magatokra hagytalak titeket. Nem önszántamból mentem el higgyétek el.
Már a kezeit tördelte kétségbeesésében.
- Esküszöm, soha többé nem megyek el itthonról!!

Mivel most sem szólalt meg senki, Sarah Robinson zokogni kezdett.
A konyhaasztalnál ült. Előtte egy két literes borral töltött karniszter melyet még a kamrából hozott elő. Csak sírt és sírt, egyre letargikusabb állapotba kerülve. A konyha koszos ablakán át betűzött a késő délutáni napfény.
Sarah egy hajtásra kiitta a bort a két decis poharából. Majd poharat pohár követett, míg Sarah a depresszióból egyre inkább a részegség felé sodródott. A kancsó már majdnem teljesen kiürült, mikor Sarah az asztal lapjára hajtotta a fejét, és csendes bódult álomba merült.
Nagy-nagy bánatában elfelejtett egy igen-igen fontos dolgot, amit már nem tudott jóvá tenni.

A szobában lévő falnál álló falióra elkezdte kongatni az éjfélt. A kis kakukk ki-be járt a kis lyukon, ahogy kongott az óra. Aztán az utolsónál mikor vissza kellett volna mennie a helyére, megállt. Aztán hirtelen, mint egy igazi kakukk felröppent. Kissé nehézkes volt a mozgása mintha berozsdásodott volna. Lassú lomha repüléssel kirepül a konyhában alvó Sarah-hoz. Lesszállt mellé és elkezdte csipkedni a nő fülét. Addig csipkedte míg Sarah riadtan a fülében hirtelen jött fájdalomtól fel nem ébredt.
Kábultan felnézett. A világ forgott körülötte és ő is forgott a világgal.
"Átkozott másnaposság" - átkozódott magában. Látása kis időre megkétszereződött de lassan minden a helyére került.
Első érzése a fájdalom volt a fülében. Amint azonban meglátta az arcától alig pár cenitre lebegő kakukkot elfelejtkezett a fájdalmáról.
- Drágaságom...! - kezdte Sarah, de a kis ökölnyi nagyságú madárka a szavába vágott.
- Itt hagytál minket!!- vádolta Sarah-t dallamos csiripelő hangján.
- Nem tehetek róla! - mondta Sarah esdeklő hangon. Egy óra repült közel Sarah arcához. A nő látta hogy éppen egy perccel múlt éjfél. A kakukk is csak egy leheletnyire volt az arcától.
- De bizony, hogy tehetsz!! - a madárka hangja egészen fülsértő magasságig emelkedett. Szinte már sipított. - És meg is lakolsz érte. - azzal mielőtt Sarah bármit is tehetett volna, vagy mondhatott volna a kakukk kilőtt, mint egy rugó és hegyes fémcsőrét a nő jobb szemébe vájta.

A fájdalom őrjítő volt Sarah számára. A véres csőrű madár visszahúzódott, amikor Sarah mind két kezével a sérült szeméhez kapott. Valami ragacsos nedvességet érzett kifolyni a szem helyéről. Felsikoltott. A kakukk mintha csak erre várt volna a másik szemét vette kezelésbe. Villámgyors volt. Többször egymás után lecsapott. Minden csapás tépte szaggatta a nő arcából a húscafatokat. Majd egy hangosabb cuppanás hallatszott és Sarah bal szemgolyóját is kitépte szinte.
A madár csőrében a látóideg maradványaival vonult vissza. Sarah érezte hogy szemgödrébe véres kocsonyás anyag tolul. Most már úgy üvöltött mintha nyúznák.
- Meglakolsz! - hallotta maga mögül a kiáltást a gáztűzhely irányából. Aztán fülét gonosz sziszegés ütötte meg.
"a gáz" hasított elméjébe a gondolat.
- Meglakolsz!! Meglakolsz!! Meglakolsz!!- ezek a szavak gúnyos suttogásként hatottak Sarah agyában

Ezt sercegések követték. Mintha valaki gyufákat gyújtott volna meg sorban egymás után. Majd a sercegéseket piciny koppanások követték.
"Lelki" szemei előtt szinte látta a sziszegve fellángoló a gázhoz ugráló égő fejű gyufákat.
- Nee...! - akarta kiáltani. És még valamit akart kiáltani de az már örökre benne maradt mert a kakukk egy villámgyors mozdulattal támadásba lendült és egyszerűen kitépte Sarah nyelvét a szájából.
Torkából így szavak helyett bíborszínű vérfolyam tört elő.
A fájdalomtól eszméletét vesztve zuhant a konyha hideg kőpadlójára. A konyhaszék mindennemű érintkezést kerülve táncolt el előle.

A következő másodpercben Sarah Robinson a konyhájával együtt felrobbant.
A kissé kopaszodó szemüveges rendőrfőnök dühösen nézett a füstölgő romoknál álló doktort.
- Nem lett volna szabad kiengednie, tudja?! - támadta le mérgesen a doktort. A magas barna hajú férfi magába roskadva nézte a szétégett ház maradványait.
- De hát minden tesztje negatív volt. Teljesen tünetmentes. A főorvos is úgy határozott, hogy az új program keretében meghatározott időre hazaengedhetjük. A gyógyszereit is megkapta és...- sorolta kétségbeesetten a tényeket a rendőrfőnöknek.
A zsaru a szavába vágott.
- És..?? Itt tudja valaki ellenőrizni hogy bevette e a szaros gyógyszereit? Én azt mondom maradt volna csak az átkozott elmegyógyintézetben, akkor ez sosem történik meg!
Megvetően köpött egyet maga elé. Még tovább mérgelődött de a doktor ezt már nem hallgatta végig. Lassan távozott a helyszínről.
Előtte a fáról valami felröppent a sötét ég felé.
Egy madár volt...
Egy kakukk...
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: