Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyszerű köszönet egy nem egyszerű embernek

Igen, velem is megtörtént már az, hogy meggondolatlanul cselekedtem. Mégis úgy érzem, minden egyes tettem jó volt valamire. Néha másoknak segítettem vele, megnevettettem őket, vagy éppen magam kárán, bár megtanultam valamit.
Ez utóbbi történt akkor is amikor egy napon az interneten keresgéltem valami jó oldal után. Sejtelmem sem volt róla, hogy pont egy olyan helyre tévedek ahol egyik kedvenc elfoglaltságomnak hódolhatok: saját világomba csöppenve újabb és lehetetlenebbnek tűnő történeteket alkothatok.
Elolvasva néhány, az oldalon talált történetet, arra gondoltam, mi lenne, ha én is kipróbálnám magam, s csak a szórakozás kedvéért elővettem a kulcsra zárt fiókomból egy fogalmazást, amit a nyár folyamán írhattam meg unalmas óráimban. Begépelve és visszaolvasva a szöveget elég jónak ítéltem, ahhoz hogy az oldalra föltöltsem, s így is tettem.
Türelmetlenül vártam mikor jelenik majd meg a többi közt, s mikor megláttam, izgatott kíváncsisággal szemléltem a kritikákat. Hát, szó ami szó, egy világ dőlt össze bennem. Egyszerre lettem dühös és elkeseredett. Egy számomra ismeretlen férfi olyan szinten bírálta fölül a „Nagy Művem”, hogy én nem akartam hinni a szememnek. Eddig még kisebb kritikákat is ritkán kaptam, de ez az összest egybevéve fölülmúlta.
Az volt az a szent pillanat, amikor megfogadtam, hogy azért is megmutatom neki: jobb vagyok én annál amit írt nekem. És megnyugodva tapasztaltam egy hét elteltével, hogy a férfinek tetszett az, amit írtam.
Azóta persze rájöttem arra, hogy ha nem írta volna azt a számomra akkor még sértő kritikát, még mindig elkövetném azokat a buta, gyerekes hibákat, s most már kifejezetten hálás vagyok érte.

Ezzel csak annyit akartam mondani: köszönöm neked, Tűzmadár !
Hasonló történetek
4227
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3869
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
Ez ma az én napon. Hej. Ritkán fordul elő.
Néhány hét bezártság alatt többet töltöttem a net mellett, mint szerettem volna. Spiritusz, az ám a magolás.
Nem újdonság, hogy ez az izé, sok időt, emberséget, miegyebet (bla-bla-bla) vesz el, (akár egy gyermektől is az apját - igen.), ha függőséget eredményez.
Ejnye kedves olvasó, nem minden szól ellened, ami annak tűnik, inkább érted.
De te csak sajnáld magad. Az is egy feladat, én ne tudnám.
Még inkább szedd már össze. Mutass példát, ha már annyian figyelnek rád. Tűzön-vízen, való életen át.
Tűzmadár ·
Bocsánat, nem a héten. Pénteken.
lököttyúk ·
Neked szántam. Továbbra is vállalom, ülhet az ördög a vállamon.
Ez az elmúlt napokban idáig, nem látszott meg rajtad és működésedben. Tán nem is ide tartozik, tán az sem, hogy beleszédültem az információba, és már azt sem tudom, hogy került ide.
Ügyes vagy, amit most érzek senki másnak nem sikerült volna.
-ende-
Tűzmadár ·
Nem csak a lányomból áll a világ. Én érzek vele kapcsolatban mások nem, s ezt megértem. Az orvosok szerint nem tehetek ellene, és bár én mégis megpróbálok, nem sok emberre tartozik.
Tudom, vannak, akiket érdekel a véleményem, és hiszed, vagy sem olyanok is, kikben lelket tartok. Az élet nem áll meg…
Van ahol ügyes vagyok, van ahol nem…. de ez nem az a terület…
Érezni jó, bár sokszor fáj… nagyon.

lököttyúk ·
Vegyük akkor a tényeket, amik szigorúan titkosak.

Ez egy felhasználóbarát moderátorokat alkalmazó oldal.
Nincs direkt törlés felsőbb utasításra.
Vannak agitátorok, feszültségkeltő és azt levezető emberek, problémamegoldók, bohócok, hősszerelmesek, antigravitációs elemek... ésatöbbi.
Ráadásul társadalmi munkában.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: