Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyoldalú szerelem

Ma is ott volt. Ott ált az iskolakapuban várva. Lazán nekitámaszkodva a kerítésnek. Fekete csőnadrágban és kockás ingben. Jól nézett, ki mint mindig. Tőle ez elvárható volt. Elhatároztam magam. Ma oda megyek, és végre megmondom, hogy mit érzek. Vagy ha nem is, legalább beszélgetünk valamiről. Nekiindultam. Kinyitottam az iskola ajtaját, aztán gyors vissza is fordultam, így nekicsapódva a mögöttem álló diáknak.
- Bocs – sziszegtem, aztán nekidőltem a falnak. A suliban ilyenkor már nincs senki. Csak akik emelt angolra járnak. Mint Ő, és persze én. Aki minden héten, kedden bent maradok tovább, csak hogy láthassam. Megőrültem. Tiszta bolond vagyok. Hogyan is mondhatnám el neki? Amikor ő olyan más, mint én. Menő.. Igen az. Ez a legmegfelelőbb szó rá. Rengeteg barátja van. Mindig körülzsongják az emberek. Ellentétben velem, akinek egy barátja sincsen... A suli lányainak háromnegyede is oda van érte... Hát persze.. Hogy jövök én ehhez? Egy szürke kisegér... Mit várok, hogy odaállok, elmondom, és ő mindjárt a nyakamba borul? Na ne... ez nem Hollywoodi Love story... Csöpögős, nyálas befejezéssel. A csempe, amin ültem kezdett nagyon hideg lenni. Időközben észre se vettem, de  leültem a fal mellé. Az arcomban könnyek gyűltek. Könnyek a saját magam szánalmáért… Mikor most is odamehetnék, de tessék már megint megfutamodtam... Nem most nem. Nincs idő gyengeségre. Felpattantam arcomról letöröltem a könnyeket. Megigazítottam az elmosódott szemfestéket, és újra kinyitottam az ajtót, de ezúttal kiléptem rajta.


Még mindig ott állt. Igaz már két srác körülvette. De akkor is ott volt. Elindultam feléjük. Meg fogom szólítani, meg fogom szólítani hadartam magamban. És már oda is értem melléjük.
- Sziasztok – hadartam gyorsan, és még egy szégyenlős mosolyt is kierőltettem magamból.
- Szia Liz- szólalt meg akkor ő. A szívem egyszerűen a torkomba ugrott a gyomromban, leírhatatlan érzés keletkezett. Rám mosolygott, és boldog hétvégét kívánt.
- Neked is- nyögtem, majd tovább mentem. Úgy éreztem, mintha repülnék. Rám mosolygott. Tudja a nevem. A nevemen szólított. Ha csak egy pillanatig is, de beszéltünk. Na jó, nem sokat, de akkor is. Az eddig fel nem fedezett érzés a gyomromban csak nem akart tompulni. Boldog voltam. Hihetetlenül boldog. Talán mégse annyira reménytelen... Hisz tudja a nevem... Tudja, hogy létezem... *-*

Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
hiperaktiv ·
Kiscsajszis, de aranyos.

Amy134 ·
Köszönöm ^^ Nagyon jólesnek ezek a dicsérő szavak ^^ :)) nauszika : ha gondolod nyugodtan, csak írd oda,hogy az én általam írt feldolgozása vagy valami ^^ kösz :)) Marokfegyver: igen olvastam már itteni munkákat is =)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: