Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymáshoz tartozni (1)

A holdfény besütött az ablakon. Arya csodálkozva nézte a tündöklő fénysugarat. Még ő, az ő nyolc éves kis agyával is fel tudta fogni, mit jelent a holdfény. Telihold. Az apját meg fogják ölni. Most. Az apját szerette a legjobban a világon, és nem értette, hogy a papa mi rosszat tett, hogy meg kell büntetni. Pedig a papa is tünde, éppúgy, ahogy a többiek. Éppúgy, mint ő. Hisz ő is tünde, csak még kicsi. A gonosz király tehet az egészről... ő adta parancsba, hogy a lázadókat meg kell ölni. Akkor is, ha tündék. Valerious király, a század királya halandó volt. Ő nem érthette, milyen bűn megölni egy tündét. Egy olyan lényt, aki örök, hosszú életre rendeltetett! És azt sem tudta, hogy a kivégzendő tünde lányát éppúgy bűn bántani. De a király semmiről sem tudott, hisz azt se tudta, milyen rossz uralkodó. Csak azt tudta, hogy a vardok ellene lépnek fel, na meg az utódai ellen. De arra nem gondolt, miért. Valerious király elnyomta a népét, gonosz, bűvös szavakat súgott emberei fülébe, hogy azok szolgálják őt. Népét nem is tekintette népnek, csak inkább élő eszköznek, szolgának. És azt sem vette tudomásul, hogy a vardok miért küzdenek ellene. De azt tudta, hogy Arya apja, Walderon, lázadó. Arya már hallotta Dras Leona népének kiáltásait, hisz mindenki eljött a kivégzésre. Nem mindennapi látványosság. Arya hallotta a kikiáltó hangját, amint apja bűneit sorolja.
Lefutott az első könnycsepp az arcán.
Az ítélet: akasztófa általi halál.
Második könnycsepp.
Dobpergés. Egy kislány a cellában felzokog.
Irtózatos reccsenés. Arya elájul...
Hasonló történetek
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arisha ·
Igazán örülnék ha írna valaki.....légysziiiiii!

Katie McWright ·
Szia, eddig tetszik a történeted! :blush: Mikor folytatod? Az Eragont vetted alapul hozzá amúgy? :hushed: Remélem örülsz, hogy írtam kommentárt... :smile: :yum:
Arisha ·
Kedves Katie McWright!
Kösz, hogy írtál, tényleg nagyon örülök, és már dolgozom a folytatáson, ami ennek a többszöröse lesz :wink: :)
Egyébként ténylg az Eragont vettem alapnak, ezek szerint te is olvastad? Még egyszer köszi hogy írtál! :blush:
Katie McWright ·
Nagyon szívesen! :blush:
Kíváncsian várom a folytatást, remélem, hamar megírod!!! :wink:
Igen, olvastam az Eragont és az Elsőszülöttet is, és nagyon tetszett mindkettő, azért is figyeltem fel az ajánlóban az "Arya"-ra... :yum: :hushed:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: