Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyetlenegy

Szóval nekem nem sokszor volt eddig szexuális élményem. Igazából csak egyszer. Jelenleg 19 éves vagyok. Nem azért nem történt meg többször, mert utálom a szexet ,hanem mert igazából úgy látom még fiatal vagyok ehhez, és vannak még olyan dolgok amik sokkal jobban foglalkoztatnak. Ráadásul nálam ez szerelem nélkül nehezen menne. Szóval Beának hívták a lányt, és két éve történt. Nagyon szerettem őt, és azt hiszem ez kölcsönös volt. Aznap este tartották a kollégiumban a zöld napot, amikor a negyedikeseknek kinyitották a lányszinteket - persze csak sunyiban. Már elmúlt 10 óra is, mikor a barátommal úgy gondoltuk, hogy talán nekünk is fel kellene mennünk a lányokhoz. Igen ám csakhogy az éjszakai portás elkapott minket, így dolgunk végezetlenül tértünk vissza a szobánkba.

Valahogy úgy éreztem, hogy a mai este valahogy más és, nem igazán volt kedvem alvással tölteni. Megbeszéltük a haverommal hogy kimászunk az ablakon és felmászunk a villámhárítón. Miközben jeleztünk az emeleten lévő lányoknak, elkezdtünk felfele mászni. Hála Istennek sikerült de azért ez nem volt olyan veszélytelen próbálkozás. Végül is feljutottunk. Kérdeztem a lányoktól, hogy merre találom a Beust, és mondták, hogy nyugodtan menjek csak át a szomszéd szobába már megszervezték az egészet, és csak egyedül van. Átmentem a szomszéd szobába és ott ült egy könyvvel a kezében. Hihetetlenül szép volt. Nem tangabugyi volt rajta csak egy boxeralsó, és nem is top, csak egy laza póló, de annyira szerettem, hogy nekem így volt ő a legszexibb. Természetesen kislányos.

Tudtuk, hogy mindkettőnknek ez lesz az első. Leültem a vele szembeni ágyra. Nem igazán mertem közeledni, mert hihetetlenül féltem. Elkezdtünk beszélgetni, s viccelődni. Egy kicsit komikus volt a helyzet, aztán valahogy hozzámvágódott egy párna. Én se akartam rest maradni, úgyhogy én is útra indítottam egyet az ágyon levők közül. Végül is hatalmas párnacsata alakult ki. Már az ő ágyán voltam. A párnacsata közben már provokatív birkózássá vált. Hirtelen nagyon közel került az arca. Kibontotta hosszú szőkésbarna haját, majd megcsókolt. Egy mozdulattal átkaroltam és rádőltünk az ágyra. Hihetetlen volt az egész, hiszen mindketten kissé gátlásosak voltunk ilyen ügyekben, de most olyan volt mint egy kiéhezett vadmacska, mikor érzi a zsákmány illatát. Persze én nagyon örültem a dolognak. Kb.negyedórán át csókolóztunk mikor kitalálta, hogy tán le kéne kapcsolni a villanyt.

Miután ez megtörtént lassan rámfeküdt, és ott folytattuk ahol abbahagytuk. Kezeimmel megfogtam a fenekét és elkezdtem masszírozni. Hihetetlenül jó feneke volt. Formás és..és..hihetetlenül jó na. Reménykedtem hogy ebben a pillanatban megáll az idő és örökre így maradunk. Ekkor levettem a pólóját, és elkezdtem csókolgatni a hasát egészen a melléig. Ezután ez jött a soron, kicsi mellei voltak viszont nagyon formásak és kemények. Elkezdtem nyalogatni a mellbimbóit amit nagyon élvezhetett, mert nem nagyon akarta hogy abbahagyjam a dolgot. De muszáj volt mert tudtam, hogy itt ma ennél tovább kell haladni. Most ő került alám én pedig próbéltam haladni a lényeg felé. A szám már a combján járt, de ekkor már úgy gondoltam, hogy az a kis pöttyös boxer már nagyon zavar, úgyhogy lehúztam, de mikor ezt megtettem eszembe jutott, hogy ilyet én még nem tettem és inamba szállt rendesen a bátorságom.

Szerintem én abba is hagytam volna a dolgot, de erre látva hogy milyen bajban vagyok odahajolt és a fülemet nyalogatva azt súgta a fülembe hogy: "Csak nyugi most én jövök". Egy rántással levette rólam a pulóvert és a pólót is, mire aktivizáltam magam én is, és lehúztam magamról a nadrágot és az alsónadrágot is. Most megint én kerültem alúlra. Rámfeküdt és én először éreztem hogy milyen az mikor egy meztelen női és egy meztelen férfitest összesimul. Csodálatos érzés volt, mellette fura is. Nagyon tehetetlennek éreztem magam. A dákóm már éktelenül kínlódott Bea combjai között, de álmaim nője nem sokáig kínozta őket, mert mire föleszméltem már rajta volt. Akkor úgy éreztem hogy eldobom az agyam. A pornófilmekben is mindig ez a rész tetszett a legjobban: a lovaglás. Ki nem néztem volna ezek után hogy neki ez volt az első: ösztönösen profin csinálta. Én már az első perc végén szóltam hogy kicsit lassítson, mert végem lesz. Kíváncsiságunk úrrá lett rajtunk és gondoltuk annyi pózban próbáljuk ki, ahányban tudjuk. Úgyhogy 69-től kezdve az akrobatikus pozitúrákig mindent kipróbáltunk.

u.i.: Beával sajnos utána egy hónappal szakítottunk. Azóta ő már rendszeres szexuális életet él de azt mondta nekem, hogy örül hogy én voltam az első és az az este mind közül a legszebb volt....
Hasonló történetek
25063
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
*vöröstündér* ·
Csatlakoznék Játékoshoz annyiban, hogy ha kifejti azokat a pózokat, melyeket egy mondattal "elintéz" a történet még megkapóbb, és szimpatikusabb lenne. Nekem így úgy túnik, mintha az író meggondolta volna magát félúton....

Egyébként nagyon aranyos a történet, s ami a legfontosabb, hogy egy percig merült fel bennem, hogy esetleg a fantázia szüleménye.

Csak így tovább....

NovA ·
Ahhoz képest,hogy szúz volt a csaj elég hamar karóba rántotta magát nem számolva a következményekkel!!! nagyon siethettetek(biztos,hogy a sok pózt kipróbáljátok),mert az elöjáték kurvára elmaradt!!! ha ez kitaláció akkor rohadt gyér a fantáziád!!!ha meg nem akkor egy balfasz vagy!!!

Diablo ·
Hát, csatlakoznék az elöttem lévö tanult kollegához. Ahhoz képest, hogy szúz volt, egy kicsit sokat próbáltatok ki. Nekem erröl az élményröl más él az emlékezetemben, ugyanis az én barátnöm szerintem men érezte magát olyan próbálkozós hangulatban mint a tied.....

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: