Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyetemi lány

Az egyetemi gólyatáborban látta először. Kedves mosolya, nyílt tekintete és nem utolsó sorban gyönyörű teste szinte minden férfitársát meghódította. Néhányan közülük meg is próbálkoztak, de Ő nem engedett magához közel senkit. Mindenkivel kedvesen viselkedett, s bár tudatában volt szépségének, udvariasan sorra visszautasította a próbálkozókat. Az egyik este az ismerkedési est keretében csapatversenyt rendeztek a gólyáknak. A feladatok rendre kínosak és mulattatóak voltak. Kínosak a szereplőknek és mulattatóak a többieknek. Az egyik feladatra önként jelentkezett és véletlenül Ő is bekerült a szereplők közé a másik csapatból. Egymás mellett álltak, kicsit idegeskedve, mi vár rájuk. Az első része egyszerű volt. Ki kellett választani egy színt, majd abból a színből felvenni minél több ruhadarabot.

Neki és a lánynak könnyű dolga volt, fekete illetve fehér ruhája mindenkinek volt. A „neheze” csak ezután következett. A ruhaszámlálás természetesen a ruhák levételével történt. Kicsit szégyenkezett, hiszen nem volt egy kigyúrt alkat. A többiek mellett pedig kifejezetten véznának és esetlennek érezte magát. Végül ott álltak egy szál fehérneműben. Amikor a lányon már csak egy melltartó és bugyi volt, ami természetesen fehér volt, a többiek lelkesen bíztatni kezdték, hogy vegye le azt is.
- Inkább ezt most kihagyom - nevetett, majd a fiúhoz fordult - És Te? Nem akarod növelni a pontszámotokat?
- Nem hiszem, hogy bárki is kíváncsi lenne rám - válaszolt zavartan. A lány arcán pajzán kis mosoly jelent meg:
- Pedig én még fizetnék is érte. - A fiú döbbenten nézett a lányra, nem tudta viccel vele, vagy komolyan gondolta. Aztán, olyan minden mindegy alapon visszakérdezett:
- És miben fizetnél? Természetben, vagy pénzben?

A lány arca egy kicsit komolyabbá vált, de a szeme tovább csillogott.
- Azt hiszem a pénz túl személytelen lenne. - A fiút elöntötte a meleg. Az a lány, aki eddig mindenkivel elutasítóan viselkedett, most flörtöl vele. De nem volt már ideje válaszolni, mert a játék folytatódott és a lány elsodródott mellőle. A gólyatábor aztán hamar véget ért és megkezdődött az egyetem. A lány más órákra járt, így napközben ritkán látta, az esti bulikon pedig nem igen lehetett beszélgetni. Azt azonban érezte, hogy akár ő, akár a lány érkezik meg később, mind a ketten a másikat keresik a tekintetükkel. Egyszer az egyik csoporttársa még egy gólyatáboros ötletet továbbfejlesztve teaházat nyitott a kollégiumi szobájukban. Itt végre alkalma nyílt beszélgetni a lánnyal.

A félhomály, a gyertyafény, a meleg tea kortyolgatása ideális hangulatot teremtett. Egy két hét elteltével már együtt érkeztek és együtt mentek. Bár számtalan jelzést kapott a lánytól, még mindig bizonytalan volt. Túl szép, hogy igaz legyen - mondogatta magának. Aztán úgy döntött, hogy kiugrasztja a nyulat a bokorból. Sokat gondolkodott, hogy hogyan hívja úgy randevúra a lányt, hogy ha kosarat kap, ne égjen nagyon. Végül az akkor hagyományos módszer, a mozi mellett döntött. A kollégiumba érve megkereste a lány szobáját és bekopogott.
- Szabad - kiáltott ki valaki. Benyitott és szemével a lányt kereste. De csak az egyik szobatársa volt benn.
- Ha Őt keresed, épp most ment zuhanyozni - mondta a szobatárs felpillantva a kezében lévő könyvből.
- Köszi, akkor megvárom kint. - Kiment a folyosóra. Itt legalább tanuk nélkül kaphat kosarat, - gondolta - bár a szobatárs mosolyából úgy érezte, a lány mindent elmesélt róla. - Legalább lesz egy jó napjuk. - legyintett magában.

És akkor meglátta Őt a folyosó végén, a zuhanyzóból kilépve. Mintha egy filmet nézett volna. Szeme minden egyes pillanatot lassítva küldött tovább az agyának. A lányon csak egy alig valamit takaró selyem köntös volt, derekánál lazán megkötve. Ahogy ringó léptekkel közeledett felé, a köntös izgatóan hullámzott a testén, felvillantva combját és melleinek belső felét. A vízcseppek még ott csillogtak a haján, az arcán. Az egyik éppen akkor indult meg lefelé a nyakán, amikor a lány odaért elé. A fiú szótlanul bámulta, ahogy a vízcsepp lassan legördül a keresztcsontok között, majd eltűnik a keblek halmai között.
- Hahó - hallotta valahonnan a messzeségből a lány hangját - merre járnak a gondolataid? - Hirtelen magához tért és ahogy a lányra nézett, látta, hogy pontosan tudja, mi terelte el a figyelmét.
- Izé ... a mozi ... szóval ... én megyek és arra gondoltam, hogy ... nagyon jó kis film ... - dadogott zavartan. - Szóval van kedved?
- Mihez? - kérdezte kedvesen nevetve a lány.

Egy kis hancúrozáshoz - gondolta magában, de hangosan csak ezt mondta:
- Megy egy jó film a moziban és ha van kedved, elmehetnénk együtt megnézni. - Na végre, sikerült kinyögnöm - lélegzett fel és kicsit szorongva várta a választ.
- Persze! Örömmel. Ma este?
- Igen, ma jó lenne. - válaszolt megkönnyebbülten. Megbeszélték a részleteket, aztán elváltak. Az este végén hallgatagon sétáltak a kihalt utcán. A lány törte meg a csendet.
- Nincs kedvem visszamenni a koliba, nincs ötleted hova mehetnénk?
- Hát, mivel minden zárva van, csak az albérletem tudom ajánlani.
- Házinéni?
- Egy hónapig nem lesz. Rokonoknál van Pesten.
- Akkor gyerünk - fogta meg a kezét a lány és húzni kezdte. Hamar odaértek a házhoz. Felmentek az emeletre. A fiú kissé remegő kézzel nyitotta ki az ajtót. Udvariasan maga elé engedte a lányt, majd becsukta az ajtót. Felkapcsolta a villanyt, ami azonban abban a pillanatban meg is adta magát a sorsnak. Vak sötét lett.
- Egy pillanat, mindjárt felkapcsolom a szobában a lámpát - mondta a fiú és elindult. De beleütközött a lányba és, hogy megakadályozza a földön landolást, átölelte. Az orrát megcsapta a lány illata.

Körülölelte és behatolt a zsigereibe. A lány lassan hozzásimult. Érezte, ahogy mellei a mellkasának feszülnek és a lehelete a száját csiklandozza.
- Mire vársz még? - sóhajtotta halkan a lány. Lassan megcsókolta a lányt, kiélvezve puha szájának ízét. Apró, puha csókokat váltottak, aztán a nyelvükkel tapogatták körbe egymás ajkait. Végül összecsaptak a nyelvek. Addig mozdulatlan testük életre kelt. Kezük elindult egymás testén és egyre szenvedélyesebben fedezték fel a másik test rejtett zugait. A fiú érezte, hogy férfiassága szinte szétfeszíti a nadrágját. Lassan imbolyogva, de el nem szakadva a lánytól, folyamatos simogatás és csókolgatás közben a szobája felé vette az irány. Az a néhány lépés, amit máskor másodpercek alatt tett meg, most hosszú útnak tűnt. Az ágya szinte elérhetetlen messzeségben volt, bár a hozzá vezető út most gyönyörrel volt kikövezve. Közeledve az ágyhoz elkezdték lesimogatni egymásról a ruhát. Ajkuk szinte nem is vált el egymástól. Mint a szomjhalál küszöbén állók, úgy itták egymás szájáról a gyönyört.

Végül elérték az ágyat. A fiú egyensúlyát vesztve dőlt hátra, egyetlen alsónadrágban. Előtte ott ált a lány egy melltartóban és bugyiban.
- Most megszámoljuk az utolsó pontokat - súgta a lány, utalva a gólyatáborra és kecses mozdulattal levette a melltartóját. A fiú áhítattal szemlélte a beszűrődő fényben a lány kívánatos melleit, majd felült, magához húzta a lányt és belecsókolt a hasába. Kezét a lány hátáról előrecsúsztatva, szinte nem is érintve végigsimította a telt kebleket. A lány finoman eltolta a kezeit és hátradöntötte a fiút.
- Az előleg megvolt, mutasd a portékád - mondta mosolygó hangon, majd leguggolva a térdéhez, megszabadította a szorossá vált ruhadarabtól. A fiú behunyta a szemét, ahogy a lány kezébe vette férfiasságát. Földöntúli kéj öntötte el. A lány először kezével, majd szájával is kényeztetni kezdte a fiút. Ő pedig elmerült a gyönyörben. Nem telt el, csak egy-két perc és úgy érezte nem bírja tovább. De a lány mintha csak megérezte volna, az utolsó pillanatban útját állta a gyönyörnek, majd újra kezdte az édes kínzást. Ezt már nem tűrhette a fiú. Felállt és magához húzta a lányt.
- Nem bírom tovább - mondta.

Most a lány feküdt az ágyra és végre róla is lekerült az utolsó ruhadarab. A fiú melléheveredett és csókolgatni kezdte a lány arcát, száját, szemöldökét. Majd továbbhaladt a nyaka felé. Ez mindig is a kedvence volt. Kezével, amivel a lány combját simogatta, érezte, hogy a csókjai hatására finom libabőr önti el a lány testét. Tovább becézgette a lány nyakát és vállát, miközben kezével áttért a lány selymesen gömbölyű kebleire. A mellbimbók azonnal reagáltak a finom érintésekre és szinte kiabáltak a fiú szájának. Ő engedelmeskedve a kérésnek apró csókokkal váltotta fel keze becézgetését. A lány finoman megfogta a fiú kezét és lefelé irányította. Neki sem kellett több bíztatás, örömmel fedezte fel az addig még érintetlen területet. A lány szeméremdombjáról indulva suhant végig a keze a gyönyör kapuján, majd a szétnyíló combok belső felén. Apró, koncentrikus köröket írt le keze a keze, egyre közelebb és közelebb haladva a lány legérzékenyebb pontjához. Amikor elérte a kicsit szétnyíló ajkakat, finoman végigsimította a nedves bejáratot. A lány összerándult a finom érintésre és halk nyögés hagyta el a száját.

A fiú tovább folytatta szájával a keblek, kezével a lány bejáratának kényeztetését. A lány egy ideig tűrte a becézgetést, aztán hirtelen felült és hátára fordítva a fiút ráült a hasára. Majd csípőjét lassan lefelé mozgatva rácsúszott a fiú szerszámjára. A kéjtől nedves barlang úgy fogadta be a fiút, mintha mindig is erre várt volna. A lány lassú, ringó csípővel, mélyről jövő nyögésekkel kezdett el mozogni. Kisvártatva elkezdett egyre gyorsabban előre-hátra csúszkálni. A fiú a lány csípőjére tette a kezét, úgy próbálta valamennyire visszafogni a lányt és késleltetni saját gyönyörét, de a lány mozdulatait már nem lehetett kordában tartani és néhány másodperc múlva a fiú gyönyöre utat tört magának. Ahogy a lány megérezte magában a fiú férfiasságának pulzálását, hangos kiáltással követte őt a gyönyör útján.
Hasonló történetek
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18044
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Lány a Porból ·
Egy érzéki történet egy érzékeny lekű ember tollábol gratulálok nekem nagyon tetszett szerintem lehet hiteles ha meg utopiának vesszük akkor is becsben kell tartani mert miért küzdjünk miben higyjünk ha nem az álmainkan?remélem írsz még mert fondorlatos a leíró képességed!!!Klassz

Souly

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: