Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy vizihulla története

Nem volt szép. Magábaforduló, csöndes lánynak ismerte mindenki.
Régi énjét, barátaival és családjával együtt jó messze hagyta, amikor egy távoli várost választott továbbtanulása helyszínéül.
Ritkán járt haza. Fájónak, és távolinak érezte azt a világot, melyben még mindig a sugárzó jókedvet, és az állandó mozgást kötötték a nevéhez. Fájóan távolinak a srácot, aki miatt újra kellett teremtenie önmagát. Teljes átalakulása igazából csak egy célt szolgált: nehogy még egyszer megismétlődjön a rettenetes tragédia, tudniillik, hogy beleszeret valakibe.
Kevés barátja volt, ritkán járt el otthonról. Ha egyedül volt- ami gyakran megesett- ősöreg szaxofonján szomorkás blúzokat komponált.

Egy napon az egyik szaktársa megkérte, tanítsa meg szaxofonozni. Az illető fiút már régóta ismerte. Jóban volt, vele, mert nem érezte veszélyesnek töredékekben fennmaradt lényére nézve. A fiú ugyanis rengeteg dologban hasonlított az egykori sráchoz, a lány pedig biztosan tudta: ugyanazt a hibát nem követi el kétszer.
Elkezdődtek a szaxofonórák, s a tanár- tanuló viszonyt hamarosan barátság váltotta fel. Nagyon jól megismerték egymást, rengeteget nevettek, mókáztak együtt. A lány mindig aprólékosan megtervezte az órákat, hogy ugyanúgy megszerettesse újdonsült barátjával a hangszerét, ahogy ő maga szerette.
Néhány hónap, és sok-sok zeneóra múlva a lány egy kellemes nyáreleji estén a folyóparton sétálgatott. Nem volt egyszerű manőver, éveken át keményen dolgozott, hogy elbírjon menni az ölelkező párocskák mellett. Az egyik pad előtt elejtette a kulcscsomóját, ami arra késztette, hogy megváltoztassa mereven előremeredő fejtartását. Lehajolt, és közben félszemmel meglátta a fiút, aki egy ismeretlen lánnyal beszélgetett. A tompa fájdalom röhögve közölte vele: ez megint ugyanaz a hiba. Olyan nehéz volt mosolyt erőltetni az arcára, mint még soha. Halkan köszönt, majd hazaindul.

Csendben összepakolt. Rövid levelet írt a családjának, majd feladta a cókmókjával egyetemben. A szaxofont elvitte a fiúhoz. Úgy tervezte, csak leteszi az ajtó elé- előbb- utóbb úgyis megtalálja valaki- de számításait keresztülhúzta a véletlen: a fiú épp akkor ballagott haza a randevúról.
- Ezt neked adom - mondta a lány az ajándék mellé.
- Ugyan miért? Szeretek zenélni, de te mihez kezdesz nélküle?
- Nincs szükségem rá- hangzott a mesterkélten vidám válasz.
- Bolond vagy! Miért?
- Mert el kell mennem. Meglátogatom… egy régi barátomat.
- De ilyen hirtelen, és… mikor jössz vissza?
- Nem jövök vissza. Bocs, késésben vagyok - hadarta a lány és gyors léptekkel eltűnt a meglepett fiú szemei elől.
Két nap múlva mosta ki felpüffedt holttestét három várossal lejjebb az öreg folyó.
Hasonló történetek
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Kedvesnevű!
Tehetséges író vagy. A verseid is olvastam és nagyon tetszenek. Ez is, pedig hányszor, hányféleképp írtak már ilyet...
Jól áll Neked a komoly, szomorú hangvétel, de más is passzolna szerintem.

rollscroll ·
Kétség sem fér hozzá, hogy van benned tudás. Ugyanakkor prózában és versben is kicsit tanultat, szárazat érzek, néha villanást.
Attól még tetszik!
:)
szöszke ·
ez a legnagyobb bók, amit valaha kaptam, ugyanis nem tanultam egyiket se, olyannyira, hogy ha azt mondanád, írjak mondjuk valamit disztichonban, vagy felező tizenkettessel, és sok legyen benne a szinekdoché, meg a figura etimologica...akkor sírnék, és kifutnék a világból!
Köszönöm szépen!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: