Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy vadmacskával

Egy nyári délután meglátogattam egy kedves barátnőm. Már mikor ajtót nyitott megállt bennem az ütő. Hm nagyon szexin nézett ki, picike nyári ruha volt rajta, melyben alig fértek el termetes keblei, nemrég zuhanyzott, a haja még vizes volt.
- Estig akarsz állni az ajtóba ? - kérdezte mosolyogva, majd megfogta a kezem bentebbhúzott és megcsókolt.
Vadul csókolózni kezdtünk, nagyon érzékien és kacéran játszott a nyelve, én pedig a fenekét markolásztam. A farkam azonnal keményedni kezdett és ahogy Ő ezt megérezte, még szorosabban hozzám bújt, hogy érezze mennyire felizgat. Aztán a falhoz nyomott és igazi vadmacska módjára átette az irányítás. Vadul csókolgatta a szám és közben a hajam markolászta, majd az arcom és a fülem nyalogatta...

Nagyon élveztem, aztán ruhán keresztül harapdálta a mellem, közben kéjesen nyögdécselt. Én minden harapáskor összerezdültem, de ő nem hagyta abba és vadul harapdált és harapdált, elindult lefelé, szinte centiről centire végigharapdálta a felsőtestem, közben a nadrágból kidudorodó farkam simogatta.
- Ez a kedvencem - mondta és a farkam kezdte harapdálni. Nagyon felizgatott a látvány ahogy ott térdel előttem. Benyúlt a pólóm alá és simogatni kezdte a forró testem, isteni érzésvolt ahogy az ujjai végigszántják az izmaim, nagyokat nyögött és közben a szemembe nézet buján, és levette a pólóm. Apró csókokkal indult a nyakamtól, teljesen libabőrös lettem, észrevette a keményedő mellbimbóim, rám nézet majd a nyelve hegyével elkezdte nyalogatni.
- Áh - hangosan felnyögtem, ez őt még jobban felbátorította és nyelvével sebesen izgatta a mellbimbóm, majd áttért a már addigra türelmetlenül ágaskodó másikra. Egyre vadabbul nyalogatta, majd bekapta és harapdálni kezdte. Én már teljesen a hatása alatt voltam és megfogtam a fejét és a számhoz hoztam, vadul a szájába nyomtam a nyelvem. Közben ő kezével elindult lefelé, nagyon lassan, szinte már kínzóan lassan végig simogatott, majd kigombolta a nadrágom és benyúlt. Megmarkolta a farkam. Míg csókolóztunk a farkam ütemesen verni kezdte, megérezte az ujjain a kibuggyanó kéjnedvem és ez ténykedésre kényszerítette. Még egy utolsó csókot nyomott a számra és míg kézzel izgatta a farkam, apró nyalintásokkal haladt lefelé a forró testemen.

Minden érintése a nyelvének egy csoda volt. Rettenetesen vártam hogy elérjen a farkamhoz, és vágyam beteljesült. Mikor odaért lehúzta a nadrágom.
- Isteni farkad van Édes ! - mondta mosolyogva, és csókolgatni kezdett a farkam körül. A farkamból már szinte ömlött az előnedv, én figyeltem ahogy minden egyes csókjánál ráng egyet és már szinte epekedik. Kedvesem látta hogy már eléget kínzott és finoman, csak a nyelve hegyével nyalogatni kezdte tűzforró makkom. Én ekkor hangosan felnyögtem. Bekapta a makkom és szívogatta, majd újra kivette a szájából és nyelvével sebesen szaladgált a kéjnedvtől és nyáltól fényes farkamon. Marokra fogta és elkezdte sebesen verni, és eközben fejével lentebb kalandozott, a szájába vette golyóim és erősen szívogatta. Én a fellegekben jártam, teljesen elvesztettem a kapcsolatom a külvilággal, csak Őt láttam és azt amit csinál velem.
- Ez az! Csináld még kérlek - mondtam a kéjtől elhaló hangon. Újra bekapta a farkam és szopni kezdte ütemesen, közben a nyálas ujjával felnyúlt és a mellbimbóim morzsolgatta, csipkedte.

Nem bírtam magammal, megfogtam a két kezemmel a fejét és vadul belehúztam, szinte felnyársaltam a farkamra, tövig nyomtam a farkam, a torkáig, itt vadul löktem, mintha a keféltem volna. Pár lökés után kihúztam a farkam, lehajoltam és megcsókoltam.
- Csodás vagy Drága - súgtam neki, majd felegyenesedtem és újra a torkába nyomtam a farkam. Nagyon jó érzésvolt, az látvány volt, ahogy eltűnt benne duzzadt farkam, majd ismét kihúztam, és a nyálas farkam az arcához ütögettem.
- Gyere, gyere a torkomba, kérlelte ellenállhatatlanul. Megfogta a seggem és magát a farkamra húzta és vadul szopni kezdett, egészen a farkam hegyéig kivezette, majd tövig benyomtam. Nem bírtam betelni a gyönyörtől.

Míg engem szopott egyre vadabbul, magát is izgatta a kezével.
- Kóstolj meg - mondta és a puncinedvétől fénylő ujjait a számhoz tette és én nyelvemmel érzékien játszani kezdtem velük, míg lenem nyalogattam minden az utolsó cseppig. Aztán egy búcsúcsókot nyomott a farkamra felegyenesedett és csókolózni kezdtünk, majd felült egy kis komódra, szétette a lábait és vadul izgatni kezdte a csiklóját, közben én vertem a farkam, és felhajoltam, nyalogattam a mellbimbóit hevesen.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pandora_ ·
Jaj, de jóóóó!!! :-)))) Végigolvastam a fórumot, és olyan jót nosztalgiáztam! :-)))
MARVIN ·
Nicsak, ki van itt?
Szia, Drágám! :)
Pandora_ ·
Ha megbeszéltük volna, akkor sem sikerült volna ilyen pontosan találkozni:-)

MARVIN ·
Oh! A jó öreg buli téma! Sosem jött össze. :(

Hogy mi ezt a sztorit mennyire lehúztuk!
Valószínűleg lehetett vajmi valós alapja, ha ilyen "egyszerű" a "történet". :)

Lehet, hogy ezentúl inkább gonosz leszek? :rage:
Akkor kell egy új név!
Pandora_ ·
Marvin, itt szóltál hozzám először....:-)) Téged is elandalít az emlék? :-)

MARVIN ·
Ha már így megemlítetted, visszaolvasgattam kicsit. :)
Ez milyen régen volt! Még én voltam az újfiú, azóta meg szerintem már megint annak hiszenek, mert jó időre eltűntem. :(
Paranoid android meg teljesen megszűnt. És persze azért döntöttem Marvin mellett, mert neked ő tetszett jobban. ;)

A telepatika működik, de én már több, mint egy órája rád vártam itt. :PPP
MARVIN ·
Úgya!

Tanultunk egy s mást egymástól. :)
Mit nekünk az az öt év?
Pandora_ ·
juj, no de Marvin....ennyi ember előtt?! :-))))
MARVIN ·
???

Ez piztos az a topic?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: