Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szombati buli után

Vagy négy éve történt, hogy egy szombati buli volt kilátásban. 21 éves voltam. Túl egy jó pár kapcsolaton. Sok lánnyal és sokszor szeretkeztem már, de ez a történet túltett mindegyiken.

Szóval, mint említettem szombat, délután, készülődés. Haverommal megbeszéltük, hogy találkozunk budán egy kis füstös kocsmában, hogy onnan kissé bemelegítve érkezhessünk meg a Közgáz-ra. Itt csatlakoztunk a többiekhez. Volt egy lány a csapatban, akit addig csak egyszer láttam és igazán fel sem figyeltem akkor rá, mivel nem az a típusú nő volt, aki nekem tetszett volna. Most mégis, mintha lett volna benne valami, valami olyan kisugárzás, ami megőrjített. Sajnos mikor bemutatták kiderült, hogy van egy komoly élettársa és egy 1 éves lányuk, ezért kezdeti érdeklődésem is alább hagyott. Beindult a buli, az alkohol nagy mennyiségben folyt le a társaság torkán, így a hangulat egyre inkább fokozódott. A társaság szétszéledt és egy alkalommal csak én és a lány maradtunk az asztalnál. Egy hirtelen ötlettől vezérelve táncba invitáltam. Ezután emlékeimben csak annyi maradt meg, hogy táncolunk, iszunk a bárpultnál, táncolunk, beszélgetünk a bejárat melletti lépcsőnél.
- Keressük meg a többieket! - mondom egy tánc végeztével.
- Jó menjünk. - mondja Ő!

Végigjártuk az egész klubbot, de csak egy haverral találkoztunk. Ő éppen el volt foglalva egy számomra ismeretlen hölgyikével. Tőle tudtuk meg, hogy a társaságunk szétszéledt, nagy része hazament, egy páran pedig átmentek az E-klubba. Elgondolkodtam, hogy menni kéne valahová, de ötletem nem volt, így a lányra hallgatva elindultunk a Margit Szigetre, hogy sétálgatunk egy kicsit. Nyár volt, de nem volt az az eszméletlen meleg és észrevettem, hogy a lány fázik, így átkaroltam. Így sétáltunk tovább, mire hirtelen megcsókolt. Hosszú, meleg csók volt és hát mivel akkor már egy-két hete nem voltam senkivel, igen hamar felágaskodtam. Menjen a halál a szigetre. Felajánlottam a lánynak, hogy menjünk fel a nagymamámhoz ő nem messze lakik innen.(Én nem budapesti vagyok, így hozzám nem mehettünk. Hozzá meg értelem szerűen ugyancsak nem.) Elindultunk, de mind a ketten úgy fel voltunk pörögve, hogy méterenként egymásnak estünk. Így a józanész azt diktálta, ha haza akarunk érni, akkor jobb lenne taxit fogni.

Taxi leint, go nagymami, akit a taxiból felhívtam, hogy megyünk. Ne lepődjön meg az öreglány. Egyébként nem az a meglepődős fajta, de nem szoktam lányokat felhurcolászni hozzá hajnalban. Mire megérkeztünk, a nyagyim már megágyazott nekünk. Egyetlen probléma az volt, hogy a lakás ahol lakott egy szoba konyhás. A szoba egy szekrénysorral volt elválasztva, mivel néha voltak albérlői, így némiképp el volt választva a két ágy egymástól. Szóval egyik ágyon a nagyi, a másikon meg mi. Kellemetlen szitu, de még mindig jobb, mint a szigeten egy padon. Vártunk egy darabig, míg a nagyim elaludt, legalábbis úgy gondoltuk, addig csak csókolóztunk, simogattuk egymást, nyaltuk faltuk a másiknak minden egyes porcikáját. Én a puncija nyalogatásával foglalatoskodtam, míg ő szopott nagyon finoman és érzékien. Mikor úgy gondoltuk, hogy szabad a pálya elkezdtünk szeretkezni, de addigra már annyira fel voltunk izgatva mind a ketten, hogy miután bevezettem farkamat a forró nedves puncijába, szinte egy-két lökés után elélveztünk mind a ketten egymás száját harapdálva, nehogy túl nagy zajt csapjunk. Ezután feküdtünk egymás mellett, és kis idő múltán ismét elkezdődött a másik testének tüzetes vizsgálata, kézzel és szájjal egyaránt. A második szeretkezés már sokkal hosszabbra sikerült, de legalább akkor, ha nem nagyobb élvezéssel ért véget mind a kettőnk részéről.

Ezután nem is volt kétséges, hogy jöhet a harmadik. A harmadik volt a csúcsok csúcsa. Az ismételt izgatások után a lány hasra feküdt, széttárta a lábait így engedve utat a duzzadó farkamnak. Egyik lökés a másik után következett, míg ő el nem tolt magától, megfogta a férfiasságom, végighúzogatta a csiklójától kezdve egészen a fenekéig, sokszor egymás után, majd mikor már az egész alsórésze tocsogott a nedvességtől lassan, szinte észrevehetetlenül bevezette farkamat a szűk popólyukába. Nekem ez volt az első anális élményem életemben, de azóta sem volt ilyen jó senkivel. Szinte akadály nélkül teljes hosszában fogata be a szűk kis barlang a szerszámomat, olyan élvezetet okozva ezzel, mint még soha senki. Ezután hosszan szeretkeztem a fenekével, mielőtt eljött volna a legnagyobb öröm, ami addigi életem során kijutott nekem. Szinte vonyítva élveztünk el mind a ketten. Hullafáradtan hevertem a lányon, alig kaptunk levegőt. Mikor végre fel tudtam tápászkodni, mellé bújtam és kis beszélgetés után elaludtunk. Másnap délelőtt ébredtünk, a nagyim éppen boltban volt, így aznap nem találkoztunk vele. De egy héttel később mikor felmentem meglátogatni cinkos mosollyal megkérdezte, hogy aludtunk a múltkor. Én elmosolyogtam magam és mondtam, hogy "jól"!

A lánnyal még egyszer találkoztam, de csak rövid ideig volt a buliban. Ő nem tudja, de ez volt életem legnagyobb kefélése, és ezt köszönöm neki!
Hasonló történetek
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29481
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
"Ezután hosszan szeretkeztem a fenekével."

Bocs, de ezen jót nevettem. Egy kicsit kizökkentett. A nagymama beleírása tetszett nekem, mert személyesebbé teszi ezt az egyéjszakás kalandot. Ilyen is van, bár szerintem kevesebb, mint ami ezekben a történetekben.



Leticia

Dzsoni ·
Egészen realisztikus lenne a noname anál nélkül. Bár egy ilyen könnyenjött nötöl ez is kitelhet. Nagyinál egy szobában örülne az ember ha egy menet szépen összejön, nem hiszem hogy egy normális nö még kétszer jégre lépne...



Éljen minden bájos szép nö :-)))

MARVIN ·
Életszerú!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: