Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szívtelen hálójában

Történetem egy Szívtelen grófról szól, aki minden éjjel a kastélya melletti faluból, ártatlan lányokat rabol el a hálójába. Ez az ember könyörtelen, irgalmat nem ismerő, mégis rettentően jóképű, és mesteri szerető. Az egyik éjjelen egy fiatal lányt rabolt el, Florans de la Muriert. A lány többször is megpróbál megszökni, de sose sikerül neki. A férfi megelégelte a lány viselkedését, és elrabolja a testvérét. Azzal fenyegeti Florens, hogyha nem osztja meg vele az ágyát, a testvére életét veszi. Floransnak nincs választása. Behódol a férfi előtt. egy csodálatos éjszakát töltenek együtt. Másnap a Szívtelen kastélyát megtámadják a falusi emberek. Floransnak és testvérének sikerült megmenekülniük.

Ekkor lépett ki az életéből a Szívtelen. A lány furcsa érzések veszik körül. De ezzekel az érzésekket nem akarja bevallani magának, és ekkor történik valami, ami örökre megváltoztatja a lány életét.
Florans teherbe esett a Szívtelentől.
Három év múlva felbukkan a lány életében ismét a színtelen gróf. Samuel elveszi a lányt, hogy gyermekének nevet adjon, és biztonságot. Ez a házasság mindkettejük számára egy különös ajándékot ad:a szerelmet.
Az első éjszakájukat fogom most leírni:
1814 augusztusa

Florans egész teste remegett. A Szívtelen becsukta mögötte a hálószoba ajtaját, majd megállt a lány előtt.
A szoba közepén egy hatalmas baldachinos ágy áll.
. Egy ismeretlennel kell megosztania az ágyát, cserébe a testvére életéért. A Szítelen a másik fölé magasodott.
A lány szíve egyre gyorsabban kezdett el kalapálni mellkasában, és lélegzete is egyre szaporább lett.
A Szívtelen, Samuel, Florans arcát kezte el simogatni.
-Ne féljen kedvesem!-suutogta alíg hallhatóan.
-É-n-n, nem félek. -dadogta Florans.
-Ó, dehogynem, fél, érzem ahogy reszkett. A lány már nyitotta volna a száját a válaszra, amikor a férfi szája lecsapott a másik ajakaira.
Florans körül forgott a világ. A férfi ajkai követelőzően és mohón csapott le ajkaira. Egész teste izgalomba jött.

Samuel magához húzta a lányt, és egyre szenvedélyesebben kezdte el csókolni. A lány ajkai szétnyíltak, utat engedve a másik nyelvének.
Samuel megőrjítette a másik halk nyögdécselései, teljesen elvesztette az eszét, amikor a lánnyal volt. Birtokolni akarta Florans, nemcsak a testét, hanem lelkét, szívét is.
Samuel kiszakadt a csókból, és forró csókokat lehelt a másik nyakára. Ujjai mindent bebarangoltak. Először a lány arcát simogatták, majd tarkóját, és végül melleit. Amikor kezébe vette a finom halmot Florans ijedten hátrált meg. A férfi harsányan felnevettet, majd ismét magához húzta Floranst.
- Ne félj, nem eszlek meg. - lehelte két csók között.

Samuel leült az ágyra, széttárta a lábait, és maga elé állította a lányt. Florans elmosolyodott. Levette fűzőjét és szoknyáját. Addig vetkőzött, szép lassan, tudta, hogy így az őrületbe kergetheti a férfit, amíg csak egy aprócska ing és az alsószoknya volt rajta. Florans agyában egy őrült gondolat futott végig. Talán megmutathatná a férfinak a hastáncát. Talán.
Lassan elkezdte mozgatni hasát és csípőkét, amitől a férfi annyira izgalomba jött, hogy meg se tudott mukkani. Florans elkezte az ing kigombolását.
A ruhadarab a földre esett.

Samuel lélegzete is elakadt, amikor a lány gyönyörű melleit megpillantotta. Nem tudott tovább várni. Magához húzta a lányt, és elkezdte csókolgatni, szívogatni és nyalogatni a lány mellbimbóját. Florans beletúrt a gróf göndör hajába. A lány már nem emlékezett arra, mikor döntötte a férfi az ágyra, és mikor mászott rá.
Samuel csak addig állt le a csókolgatással, míg ledobta magáról a ruhákat. Amilyen gyorsan csak lehetettet lemeztelenítette Florans. A lány a férfi vállába kapaszkodott, míg ő a másik mellbimbójával játszott. Testük összefonódott.
Bűnösen.

Samuel egyre lejjebb csókolgatott. Finoman körbenyalta a lány köldökét, majd egyre lejjebb halatt.
Florans szeme felpattant.
- Ne, csak azt ne, könyörgöm. - suttogta a Florans.
- De. - válaszolt a másik tömören. Florans torkát egy halk nyögés hagyta el, amikor a másik nyelve simogatta annak nőiességének szirmait.
Samuel addig játszott a csiklóval, és nyalogatta a másik nőiességének szirmait, amíg az nem vonaglott a teste alatt.
Florans elérte a csúcspontot, és elélvezett. Amikor kinyitotta a szemét, a férfi már fölötte magasodott.
Samuel átkulcsolta a lány lábát derekán, és kényelmesen elhelyezkedett. Megcsókolta a lányt, és ezeket a szavakat suttogta a fülébe:
- Csak egy pillanat lesz az, amikor a fájdalom átjárja tested, utána a gyönyört adom neked. -azzal beléhatolt.

Florans apró szúrást érzett, ami egyre jobban kezdett el lüktetni, de ez hamar elmúlt. Helyette valami egészen más kerítette a hatalmába. A gyönyör.
Samuel egyre szenvedélyesebben kezdte el csókolni, és egyre szaporábban kezdett el mozogni a lányba.
Florans teste megmeveredett, és elérte a gyönyörök csúcspontját. A férfi betöltötte, és még egy lökéssel teljesen beléhatolt a lányba. Samuel elélvezett, és fejét a lány melleire tette.
- Az enyém vagy. - suttogta a férfi.
Végül mindkettőt elnyomta az álom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lady monic ·
ja bocs látom másodszori olvasásra, hogy csak visszakanyarodtál időben

amúgy vannak benne helyesírási hibák

kéredzném tőled milyen mélységű tapasztalatod van szex terén?

a sztori nem lenne rossz

de

ha már utalsz a körítésre akkor szerintem legyen normálisan, kicsit bővebben leírva

ha csak az érzéki oldalt nézem az is sablonos

bocs de ez sem jobb a másiknál

KicCica ·
Az alaptörténet jó lenne, csak nem írsz szépen.
Helyesírási hivba, meg minden, meg az az ez és ez történt utána, de ezt fogom leírni elég béna. In medias res vágj a közepébe.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: