Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szép délután

Szép délután volt az első az évben mikor már nem esett semmi. Barátnőmmel elhatároztuk, hogy felugrunk hozzám. Meg is tettük.

Ettünk majd ledőltünk egy picit emészteni. Egy 10 percig feküdt nekem háttal de én úgy éreztem, hogy ez a tíz perc maga volt az örökké valóság.

Hirtelen felém fordult átölelt és elkezdett csókolni, de olyan hévvel, mint még soha. Csókolóztunk, simogattuk egymást. Hirtelen gondolattól vezérelve benyúltam a pólója alá és megkerestem kezemmel melleit. Mikor megtaláltam és először hozzáértem a lány megrezzent de aztán minden folytatódott tovább.

Simogattam a mellét egy ideig aztán úgy döntöttem tovább megyek. Egyre lejjebb vittem a kezem lány testén, persze közben egy percre se hagytuk abba a csókolózást. Egyszer csak elértem lába közét, de még a nadrágján kívül. Ilyet még soha nem tettem. Pici csodálkozásomra azonnal széttárta lábait. Én így kívülről izgattam. Éreztem, hogy jó neki mert egyre jobban ölelt magához.

Egyszer csak kitéptem magam csókjából és remegő hangon megkérdeztem, hogy kigombolhatom -e a gatyáját és benyúlhatok -e. Ő kéjes hangon lehelte, hogy igen. Én be is nyúltam. Kezem életemben először ért eme gyönyörű szervhez, de tudtam, hogy a barátnőmnek is ez az alkalom az első. Simogattam egy kicsit aztán szépen lassan elkezdtem izgatni tovább. Éreztem, hogy kiáll a csiklója azt is izgattam tovább. Kihúzta a száját a csókból, mert nagyon lihegett és néha sikkantott is egyet annyira élvezte. Tudtam, hogy még soha nem volt izgatva, mert elmondása szerint nem maszturbált.

Egy idő után eltolt magától. Lenyúlt és elővettem péniszem. Húzogatta egy picit aztán rám nézett nagy szemeivel. Kérdezte, hogy nem baj - e ha nem kapja be csak "veri" mert nem szeretné. Mondtam, hogy csak olyat csináljon, ami jól esik neki. Lágy kezeivel nagyon jól dolgozott. El is mentem.

Elengedte farkam, feljött hozzám és még csókolóztunk egy ideig. Megcsörrent az óra, mennie kellett. Megköszönte a szép délutánt és elment.
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Ahogy jön a gyakorlat,majd "lucsogosabb" lesz a következö törtenet...

ciko ·
Reggel csak benezni volt idöm,de szerintem akkor 3 törtenet volt itt.

Tudja valaki mi lett a harmadikkal???

Csudri ·
Tudtommal a "Férfimagazin" részleg csak 18 éven felülieknek van. (ja persze) Úgyhogy nem ilyen korhatáros szarságot akarok olvasni, hanem valami minöségi cuccot! 1pont

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: