Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy rövid, majd egy hosszú

Nyárvégi este volt. A faluban már csak a lakosokkal lehetett találkozni, a nyaralók mind elmentek már. Kis társaság vidáman beszélgetett néhány korsó búzasör és üres Uniqumos poharak mellett. Egyre gyorsabban egyre sikamlósabb történeteket idéztek fel, és ezeket persze mind önfeledtebb kacagás kísérte. Aztán, ahogy ez lenni szokott, akadozott a társalgás és mindenki társát átkarolva útnak eredt a sötét falun át a szálláshely felé.

A Lány kétrészes pizsamában volt. Középhosszú barna haját kibontotta és halvány mosollyal a szája szögletén odalépett a Fiú mellé, aki a földre tett matracon ült egyenes derékkal és arcát a Lány felé emelte. A feje a lány csípőjéhez ért. A fiú kinyújtotta kezeit, és mindkét tenyerét könnyedén ráhelyezte a lány derekára és alig érezhetően húzta maga felé. A lány jobb kezével előrehulló hajszálait emelte el az arca elől és közben a Fiú felé fordulva leereszkedett ölébe úgy, hogy lábait a szerelmese mögött fonta össze.

Szerettek így ülni. Volt, hogy csak úgy ruhában és hát volt, hogy ruha nélkül összebújtak, élvezve a másik bőrének érintését. Ilyenkor a fiú csuklójával és alkarjával simította végig a lány hátát, bizsergetően élvezte finom bőrének simogatását, a lány bőrének illatát. Egyszer-egyszer szex közben is megálltak ebben a pózban és titkaikat egymásba csúsztatva beszélgettek, suttogtak csöndben, előre-hátra hintázva, csöndben ringatózva. Amikor a Fiú megfeszítve gátizmait megmerevített és megvastagította a másikban amúgy is duzzadó vesszőjét, illetve a Lány a tövétől a csúcsáig ágyékával megszorította, majd így tartotta hosszan a benne pihenő Bobot, úgy tettek, mintha nem is tudnák, hogy miért szalad át a kéj a másik egész testén. Néha nehéz volt nem vad kívánós lovaglásba csapni át, hiszen olyan puha, nedves, finom, forró volt mindig a lány ágyéka és olyan erősen, ingerlőn tartotta Bob (így nevezték egymás között a Fiú hímvesszejét) a Lányt. Persze ez is megtörtént időnkét, és egyikük sem bánta, ha a beszélgetésnek így szakadt vége.

Egymásba fonódott tekintetük és szokásuktól eltérőn Fiú most azonnal lassan becsúsztatta kezeit a pizsamafelső alá, és lassan lehúzta kedveséről. Lány jó pár éve a Fiú felesége már, de csak a szép este és a finom italok lassú bódító hatása miatt nem érzett egy cseppnyi szégyent sem és csak ezért nem takarta el magát önkéntelenül Fiú látásától. A Fiú is észrevette kedvese apró mozdulataiban, hogy a régről hozott gátlások ma este nincsenek velük ágyukban. Igaz, benne is erősen zakatolt a vágy, és percről percre szűkült a világ. A padlóra tett halvány elemlámpa fényénél – mint mindig, most is – gyönyörködve legeltette szemeit felesége karcsú derekán, izmos hasán, formás tömött, ingerlően ringó keblein, csinos nyakán és megállapodott a Lány hátrahajtott fejecskéjén, a szép ívű lángoló ajkakat kutatva.

A Lány két karját a Fiú nyaka köré fonta és hátát ívben hátrahajlítva szinte húzta magára a Fiú testét és most magabiztosan állta férje tekintetét. Élvezte, hogy kedvese gyönyörködik benne, hogy öröm neki reá nézni. Ilyenkor nem jött zavarba a Fiú szeméből sütő vágytól sem, hiszen ő is pontosan ezt érezte. Fiú tartotta a Lány kinyújtott kezét és még egy darabig szemlélte a szépívű kebleket aztán lassan leengedte a takaróra Lány testét, úgy hogy zsugorülésben a lány szétterpesztett lábai között ült. Ujjai végét huncutan végighúzta oldalán a derekától a nyakán át a füléig. Lány kicsit csiklandós volt. Visszafelé bekanyarodott a mellkasára, ívben kikerülve a szép kebleket, elkalandozott a köldöke körül, majd végigszaladt az ágyéka közepén.

Megismerkedésük és fergeteges, átszerelmeskedett első éveik után nem gondolták, hogy a házasságban a testi szerelmük is ki fog teljesedni és még gazdagabb lesz. Évekkel ezelőtt még furcsállták azokat, akik hosszú órákat töltenek el egy randi előtt bőrük, fanszőrzetük, hajuk csinosításával és formázásával. Mikor a Fiú éjjel dolgozott a fiatalasszonynak volt ideje a fürdőszoba magányában gondosan, aprólékosan rövidíteni és formára igazítani fanszőrzetét, és halk duruzsoló vágyakozással tette símává kis Virágját, úgy ahogy ezt Fiú szereti. A Fiú sem törődött már a fiúöltözők kérdő pillantásaitól és hasonlóan rendszeresen borotválta péniszét, és az egész gátat herezacskójától egészen hátra a fenekéig. Esténként előfordult, hogy odahúzták egymás kezét az újonnan átváltozott szeméremtestre és élvezik szerelmesük kutató-követelőző simogatását ahogy bejárja a szépség birodalmát.

Hol erre, hol arra indult el simogató körútra és mindig másfelől érkezett vissza lány combjaira, majd végigszaladt a lábujjakig, el-el játszogatva a halvány elemlámpafényben is megcsillanó lábgyűrű körül. Egyik alkalommal nem bírta tovább fékezni magát, és mikor ujjai a derék fölé értek ismét, azokat beakasztotta a pizsamanadrágba és lassan lehúzta a Lányról. Ő engedelmesen megemelte csípőjét és karjait feje fölé a párnára emelve ívben hol jobbra, hol meg balra fordult míg a vékony ruha átfordult a bokáján és teljesen meztelenné vált. Kéjesen simult a takarókba, élvezte a szövet érintését, a levegő simogatását és a sötétség puhaságát.
Ahányszor kibontja ruhájából a Lányt, mindannyiszor az első alkalom jut az eszébe. A kandalló már kialudt, és az izzó szén alig-fényében pillantotta meg életében legelőször a legcsodálatosabb testet. Tél volt, a hófehér bőrén még halványan látszott a fürdőruha vonalában a nyári nap nyoma. Izgatottan futtatta végig szemeit az enyhén zavarba lévő leányon, majd hogy enyhítsen érezhető szorongásán kedvesen odabújt hozzá. A leány mindig hálás volt szerelmese figyelmességéért és hosszan átölelte.

Szándékai szerint mindig lassan, szinte kínzón szeretné kényeztetni Lányt, de a vágyak és most a finom italok is, hamar követelőzővé teszik mozdulatait. Kezei vissza-vissza tévednek még a Lány nyakára, és két mellére, de mind többet simogatnak, köröznek szeméremteste körül. Lány kezeit könnyedén feje fölött tartva önkéntelenül is mélyről elnyújtott szavakat suttog, mintha halkan énekelne. Napbarnított selymes bőre fehérnek tűnik az éjszakában. Talpát a takaróra helyezi, csak feje és válla ér már a matrachoz amikor csípőjét megemeli, és ősi táncot lejtve monoton körőz, ágyékát mindig oda-odadörzsölve a férfi nyugtalan csuklójához. Fiú hüvelykujjaival körbesimogatja a hüvely bejáratát lentről felfelé és közben nézi Lány igéző melleit. Halk duruzsló, néha visszafogott „jaj”-ba torkolló hangja a lány ölének édes illatánál erősebben merevítik szívdobbanásonként Bobot.

Ahogy köröz Lány csípőjével, Fiú lassan szájába veszik jobb keze első három ujját majd azokat a Virág csúcsának érzékeny redői közé csúsztatja. „Jóóoooo” suttogja Lány csak úgy magának, és hátrafeszíti fejét. Tovább kényezteti Lányt, majd lábánál fogva maga felé húzza, és a felajánlott csípőt óvatosan ráemeli megnedvesített izzó rúdjának hegyére. Lány szeme elkerekedik, ajkai néma Ó betűt formálnak, lélegzete is elakad. Fiú most megelégszik ennyivel. Ujjaival játszik, köröz a Virágszirmok között, mutató és hüvelykujja közé fogja keményedő Kiscsikót. Ütemesen emeli és süllyeszti derekát, és kedvesében centimétereket mozog csupán.

Lány már zihálva veszi a levegőt, és csípőjével sem köröz, hanem magát kicsavarva próbálja a duzzadó rudat még néhány milliméterrel beljebb húzni a testébe. Fiú előrehajol ültében átkarolja a hánykolódó, megfeszülő testet, erős karjaival felülteti Őt, majd lassan rácsúsztatja Bobra Lányt. Egy pillanatra megmerevednek ebben a helyzetben. Fiú szorítja Lány derekát, Lány pedig karjait a férfi nyaka köré fonva küzd a kéj csapkodó hullámaival. Aztán egyre gyorsuló lovaglás indul, ütemesen zihálnak egymás füléhez hajolva, a fiatalasszony mellei igézően rezdülnek minden ütemre. Fiú szerelmét még idejében visszaengedi a takaróra.

Fiatal korukban mindketten szenvedtek attól, hogy gyorsan elmentek. Szégyellték is magukat emiatt. Fiú nem mert odáig merészkedni, hogy pénisze görbe alakját barátnői bármelyike is megláthassa. Leány, mint minden nő elégedetlen volt testsúlyával, és lelkiismeret furdalása volt az engedély nélküli érintések miatt. Az önátadás és az egy lélekké válás azonban olyan nyugalmat és magabiztosságot adott Nekik, hogy a lopott pillanatokban félszegen élvezett szex helyett a tudatos nemi ajándékozás formáit kapták ajándékul – akár 40-50 percen át.

Ismeri már Lányt, és hogy még inkább felkorbácsolja szenvedélyét hirtelen kihúzza péniszét a Szépséges ágyékából. A redős, csúszós szerszámot kezébe véve köröz a kinyílt Virág szirmai között, előre-hátra csúszkál a kisajkak között, majd valamiért hátracsúsztatva nekinyomja a leány izmos zárt ánuszának.
Soha nem szoktak popószexbe fogni. Néha azért ingerlőn simogatják egymást ahol érik, hát ott is. Lány általában kifejezetten idegenkedik ettől, de érdekes módon Fiú titkon vágyik arra, hogy kedvese ujját fenekébe csúsztassa, hogy egyszer ő is érezhessen magában Lány testét akár így is, ha már máshogyan nem lehet.

Az alkohol feszültségoldó hatása után gátak nélkül olyan magasra korbácsolták a szenvedélyt egymásban, hogy amikor a pénisz puha hegye feneke kapujához nyomódott, Lány az új érzést is élvezve megvonaglott. Fiút is vonzotta az édes ismeretlen és a lány kezeit maga felé húzva próbálja magát lassan becsúsztatni a feszes popóba. Aztán kimozdult a kis izmos lukból és felcsúszott a Szirmok közé előbbi helyére, amire Lány – mint minden hirtelen mozdulatra, erre is – megrándult és hallhatóan felnyögött. Fiú számára megszűnt a szoba és megszűnt Lányon kívül minden. Megint előrehajolt, átölelte ernyedt kedvesét és péniszére ültette, majd teljesen magára húzta, sőt utána félig hátradőlt, hogy derekát megemelve még mélyebbre érhessen benne.

A nő megrázkódott és előre hátra ringott. Fiú leemelte magáról feleségét és a lovagló ülésben térdelő lány mögé bújt. Hátulról átölelte, simogatta és két tenyerébe szorította kemény melleit. Bal kezét a lány két formás keblei között rátette pihegő mellkasára, jobbjával haját hátrafésülve cirógatta arcát. Ültek így, majd áthevült Lány megfogta a férfi jobb kezét, benyálazta mutató és középső ujját, majd kezét két combja közé vezette. Úgy fogta férje csuklóját, hogy kinyújtott mutatóujja Fiú nedves ujjait a Virág szirmaihoz szorítsa.
Fiú meghitt délutáni beszélgetések alkalmával gyakran emlegette fel – Lány helyeslő bólogatása közepette – , hogy szégyelli, de még mindig nem ért a finom kis Csikóhoz. Megegyeztek, hogy leckét adnak egymásnak és megmutatják, hogyan és mi számukra a legfinomabb.

„Taníts meg…” lihegte Fiú önkívületben és ajkaival Lány hosszú fülbevalóját piszkálta miközben ráhajolt. Lány fogta az ujjakat és lassan, nagyon lassan körözött velük a csiklóján. És közben alig észrevehetően csípőjével ellenkező irányba mozdult. Aztán egyre nagyobb ívbe járta körül nedves Ölét és kisajkait simogatta a férfi ujjaival. Bobból egy kis folyadék cseppent ki, és maszatolódott szét a lány derekán. Lány tovább haladt. Bujaság Barlangjának kapujában időzött – Fiút kiverte a víz – majd halk doromboló „Ííiigy” kíséretében Fiú ujjait hüvelyébe csúsztatta először csak félig, majd egy légvétellel később kíméletesen betolta teljesen és közben combjait nagyobb terpeszre tárva csípőjét még lejjebb engedte.

Remegett a szétömlő forróságtól. Talpa hűvös lett, izmos bal karja finoman remegett és közben halk búgó hangot adott ahogy tarkóját szerelmese vállához dörgölte. Fiú csak itta magába szép felesége élvezetének sugarait, és ujjai óvatosan előre-hátra csúsztak a puha, nedves hüvelyben. Lány önsanyargató lassúsággal húzta ki az eleven eszközt magából, hosszan fújta ki a levegőt. Ismét gondosan végigjárta az előbbi utat és valószínűleg egy életre kedvesébe véste a kéjszerzés ezen tökéletes módját. Amikor ismét kihúzta magából, mozdulatai lelassultak, és „jóóoo vooolt” – súgta közvetlen közelről férje fülébe, úgy hogy teljesen megborzongott tőle. Fiú olyan testi örömöt érzett, mintha kedvese őt kényeztette volna mostanáig, és sokat látott két ujját szájába emelte, majd gondosan letisztogatta nyelvével. Imádta felesége ízét!

A lelket összekovácsoló pihenő után kissé hátradőlt és feleségét hasra fordította, az izmos nőiesen gömbölyű fenekét emelte magához. Leány arcát a párnába fúrta, térdére támaszkodott és várta, hogy hátulról az előbbi vékony – bár izgalmasan simogató – ujjak helyett most valami sokkal vastagabb jöjjön. Fiú zihált, mindig őrjítően felizgatta ez a helyzet. Két tenyerét szerelemese csípőjén nyugtatva odatérdelt a lány mögé. Az izgalomtól és a kidomborított popó miatt hívogatóan megnyílt Vágyak Völgye. Fiú kezének segítsége nélkül csúsztatta tűzforró kedvesébe Bobot. Próbálta a hüvely elülső falát elérni, majd derekával körözve mozgatta a korábbi tétlenségtől némileg lankadt vesszőt. Leány kezével hátranyúlt és ágyékát simogatva fogadta férje hódolatát.

Hamar abbahagyták, mert Fiú megérezte, hogy nemsokára kirobban belőle az eddig elfojtott vulkán. „Fel kell vegyek egy szkafandert” súgta. Kihúzta vesszejét és a matracuk alá rejtett óvszert kereste. Ahogy lehajolt és a félhomályban kutatott, feje a közben lassan visszaforduló Lány derekához ért. Hirtelen magához húzta, átölelte fenekét és nyelvével mohó táncot járt a KisVirág Szirmain. Puha ajkai közé vette a megduzzadt Csikót és közben nyelvét pergette rajta. Lány arca kigyúlt, teste a több csúcsközeli állapotot miatt, szinte percek óta orgazmusban megszokott feszülésben volt. Mégis ő találta meg a kis műanyag zacskót és egy vad csók kíséretében adta férje kezébe.

„Csinálj valamit Bobbal, mert így nem lehet rá szkafit húzni” mondta viccesen. Lány Fiú ölébe hajolt és nyelvével végigcirógatta a lankadó Harcost. Kezével a sima herezacskót simogatta, nyelvével körözött az egyre erősödő pénisz körül. Nyalta-falta a makk érzékeny peremét, felkutatta az alsó részen azt az érzékeny pontot, amitől a férfiak szédületes sebességgel vesznek el. Ajkait közepén zárva néhányszor hosszasan megszívta Testének Jó Barátját, majd fejét fel le mozgatva őrjöngésig korbácsolta a férfit, aki a nő haját cirógatta, majd mégis inkább felemelte a pajkosan mosolygó lányt és csókjaival borította az ügyes ajkakat.

Lány hanyatt dőlt és karjait vágyakozón emelte az óvszerrel foglalatoskodó férfi felé. Mindketten teljes extázisban voltak, senki és semmi nem létezett rajtuk kívül. Soha nem tudták megmondani egy-egy együttlét után, hogy mozgott-e az ágyuk, vagy kiabáltak-e, esetleg valaki benézett-e szobájukba. A férfi finoman a Virágszirmok közé helyezte Bobot, úgy hogy hegye a Kiscsikó fölé ért, majd csípőjét fokozatosan emelve csúsztatta egyre hátrább. Lány nem mert várni, mert férje esetleg még így kívülről is elröpteti, ezért határozott, de nőies mozdulattal beigazította a duzzadó Vesszőt magába. Ajkai enyhén megnyíltak, és arca a csak ilyen kéjben úszó alkalmakkor látható sugárzó bársonyos csillogásban pompázott. Fiú a még mindig igyekezett visszafogottan mozogni, de mikor felsége eltorzuló vonásaira nézett, gyorsan mindkét kezét a nő feneke alá csúsztatva megemelte csípőjét.

Régebben észrevették már, hogy ettől sokkal intenzívebb az élmény. Teljes súlyával rádőlt az ütemesen nyögdécselő, a hullámokkal harcoló leányra, aki térdeit önkéntelenül felhúzta, kezeivel a férfit fenekénél fogva húzta még erősebben magához. Néhány mozdulat múlva háta és nyaka még férje súlya alatt is hátrafeszült, fejét hátraszegte és apró rázkódássorozattal elment. Így ebben a helyzetben azonnal mély álomba ájult. A Fiú ugyanakkor jutott a csúcsra és asszonyára bújva még hosszú percekig remegett a kis faház emeletén, míg zihálásuk lassan elhalkult és édes álmuknak megfelelően szabályossá vált.
Hozzászólások
További hozzászólások »
wikkky22 ·
Nekem tetszik ez a történet!
Ráadásul férfi írta, külön dicséret! :yum:
A Neveket hiányolom belőle...
Lány és Fiú nagyon rossz volt már 20adjára olvasni :)

De azért szép!

JadeFay ·
Volt benne név. Bob...
Nem tudtam komolyan venni a sztorit emiatt. Pedig az érzék az íráshoz nagyon is megvan.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: