Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy örömlány pár napja - 2. rész

Anikó, Gábor távozása után letörölgette a fotelon maradt foltokat, majd leült a kanapéra és bekapcsolta a TV-t. Bosszúsan vette tudomásul, hogy kedvenc sorozatának aktuális része már majdnem befejeződött. A film után készített magának egy szendvicset. A fene! Már majdnem tíz óra! - futott át a fejében - Mindjárt itt a második adag! Na mindegy! Csak kettőt kell ma még kibírnom és vége a munkának!

Csengettek. Anikó megnyomta a kapunyitó gombot. Átöltöznie szerencsére nem kellett, mert a Gáborral való zuhanyozás után csak a vékony selyem köntösét vette újra fel. A kopogás után teljes szélességében kitárta az ajtót. Egy alacsony, tömzsi, borostás, hosszú hajú, negyven év körüli férfi állt előtte.
- Szia, én Anikó vagyok! Fáradj be! - invitálta lágy hangján a férfit.
- Háj, bébi! Már alig bírtam ki, hogy ideérjek! Fogjunk máris hozzá! - lépett be, majd becsukta maga mögött az ajtót. Már megint egy túlfűtött szájhős! A hevessége arra utal, hogy öt perc múlva végzünk is! Annyi baj legyen! - nyugtázta magában a dolgot. A férfi már a kanapén ülve várta. Anikó odasétált hozzá, miközben finoman levetette a köntösét.
- Hű, a mindenit! - fakadt ki a férfi meglátva a lány csodás és feszes testét. - Sokkal jobb vagy, mint képzeltem! - Gyorsan felállt és levetkőzött. Jócskán kidomborodó hasa alatt már kezdett ágaskodni kicsinek nem mondható szerszáma.
- Miért költ egy ilyen nagy mérettel megáldott férfi szexre? - érdeklődött Anikó, mikor meglátta a kb. 23/6-os hímtagot.
- Ugye milyen nagy? - kérdezte büszkeséggel telve. - Én csak a profikat szeretem. Nincs annál jobb élvezés, mint amikor egy profi örömlány kényeztet! Gyere, már veheted is a szádba!

Anikó odasétált a dohányzóasztalhoz és kinyitotta a rajta álló kis dobozt. Egy ízesített óvszert vett elő belőle. Óvatosan kinyitotta, majd felhelyezte a férfi mostanra már mereven álló péniszére.
- Anélkül sokkal jobb lenne!
- Így biztonságos mindkettőnk részére! - mondta a lány. Kissé nehezen ugyan, de sikerült belebújtatni a hímvesszőt. Anikó finom, de határozott mozdulatokkal vette ajkai közé. Amekkora részét csak bírta, bevette a szájába, és a nyelvével izgatta. Mikor érezte, hogy ez nem izgatja fel annyira vendégét, más módon próbálkozott. Bal keze tenyerébe vette a férfi herezacskóját és folyamatosan, lágyan masszírozta. Jobb kezével a pénisz tövét markolta meg. Bólogató mozdulatokkal hol teljesen a torkáig vette be a szerszámot, hol pedig éppen csak a makk volt benne, s eközben csak szívta, szívta. Így már újra visszatért az erő a már lankadni készülő hímvesszőbe. A férfi nyögött, szinte már üvöltött. Anikó jóslata, miszerint öt perc lesz az egész, nem jött be.
- Térdelj le bogaram! Így sose jutunk egyről a kettőre!

A lány engedelmeskedett. Letérdelt. Már épp előre akart hajolni, mikor a férfi visszatartotta. Anikó vendége mögötte térdelt. Kissé szétfeszítette a lány lábait, majd a jobb keze középső ujjával izgatni kezdte a csiklót. Egyre hevesebben csinálta. Anikó az igazat megvallva nem szerette a durva "játékot", de aki e területen dolgozik, annak a legtöbb dolgot el kell viselnie. A férfi hol a csiklót simogatta, hol a hüvelyt tágította ujjával. Mikor már elég nedvesnek érezte, jobb kezével megmarkolta a még mindig teljesen merev péniszét, és makkját megpróbálta a hüvely nyílásához vezetni. A lány előre akart hajolni, hogy minél könnyebb legyen a behatolás, de a férfi ismét megakadályozta. Vesszője elég hosszúnak bizonyult, hogy így is elérje a hüvelyt. Igaz ebben a pózban csak egy-két centire nyomulhatott be, de most nem is akart a férfi mást. Időközönként kihúzta péniszét és végigsimogatta makkjával a lány alsó tájékát. Minden esetben a végbélnyílásnál kissé erőteljesebben nyomta meg, mintha be akarna hatolni, de végül mindig visszatért a hüvelyhez.

Három-négy percig folytatódott így a közösülés, míg végül a férfi engedte, hogy Anikó előrehajolhasson. Most már sokkal mélyebben be tudott hatolni a hatalmas hímvessző a kitágult hüvelybe. Anikó hol élvezte a dolgot, hol nem, de mindig el tudta hitetni a vendégével, hogy nagyon jó neki. A férfi egyre hevesebben dugta-húzta a péniszét. Volt, mikor teljesen kivonta fegyverét, s volt mikor tövig próbált behatolni. Ez utóbbi magától értetődve nem sikerült, de az erős nyomást élvezte.
- Közel járunk, angyalom! - jegyezte meg egy újabb kísérletet téve a tövig hatolásra. Ezután újra ritmikus dugás kezdődött. Egy kis "huzavona" után a férfi benyálazta jobb középső ujját, és óvatosan, finoman körbejárta vele a lány végbélnyílását. Pár kör után újra benyálazta az ujját, s most már apró, gyengéd mozdulatokkal be is dugta.
- Ez megdobja az árat! - figyelmeztetett Anikó.
- Semmi baj! Kifizetem. - A férfi, mikor ujja már könnyedén siklott ki és be az aprócska lyukon, bevonta a tágításba jobb mutatóujját is. Mikor már mindkét ujja szabadon mozoghatott, péniszét kihúzta a hüvelyből, s nyelvével rátapadt a fölötte levő kis lyukra. Nyelvével utánozta a nemrég ott járó ujjait.

Tapasztalatból tudta, hogy egy olyan nagy hímvessző, mint az övé, nagy fájdalmat tud okozni, ha nincs kellően síkosítva. Kinyitotta a kis tégelyt, amit pillanatokkal ezelőtt Anikó vett ki az asztalon álló dobozból, amihez nem kellett megszakítaniuk az együttlétet. Ehető síkosító krém volt benne. A férfi gyorsan lecserélte az óvszert egy másikra, s erre kente fel vastagon a krémet. Most már semmi sem akadályozta meg, hogy a piciny, kitágított végbélnyílást is felfedezze a férfi méretes szerszáma. Apró nyomásokkal kezdte. Egy nyomás után mindig teljesen kihúzta péniszét. Anikó kis sikolyokkal jelezte, hogy élvezi ugyan, de egy kissé fájdalmas neki. Mikor már nem lehetett tovább hatolni, a férfi már nem húzta ki teljesen hímtagját a formás kis fenékből. Úgy mozgott, mintha csak a hüvelyben járna. Ez a helyzet nem tartott tovább két percnél, érezvén, hogy közel a csúcs, péniszét szélsebesen kirántotta, megszabadította az óvszertől. A lány szó nélkül tudta, mit kíván a férfi. Megfordult, s a szájába vette a már álló férfi, még mindig kőkemény péniszét. Nem kellett sokáig orálisan izgatnia, a férfi szinte azonnal élvezett. Nem szeretett szájba élvezni, ezért a lány melleire ürítette nedveit. Mikor az utolsó csepp is elcsöppent, csak akkor adta péniszét a lány szájába. Ezt az élvezetet már rég nem kapta meg senkitől sem, így többet fizetett, mint amennyit a lány kért.

Folytatása következik...
Hasonló történetek
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Ismeretterjesztö film?



Pedig csak a nyers tálalás és az eseménytelenség zavar. A fogalmazás profi. Ha az lenne a cél, hogy a lány hangulatát tükrözze a leírás, akkor nyert, de akkoris kellene valami fordulat, vagy csattanó, ami keretet adna az egésznek. Ha lesz, de még hátravan, akkor megvárom. Addig a véleményem a fentebbi.

MARVIN ·
Bár az sem számít senkinek. :)

Mungo Park ·
Értelme az annyi, mint krokodilcsipeszben a vadászösztön.Ilyen szarral a kurva nénikédet szórakoztasd!!!!!!!!!!!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: