Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy örömlány éjszakája

Mikor reggel felkeltem, a pasi már nem volt sem az ágyban, sem a szállodai lakosztályban. Csak egy üzenetet hagyott:
"Jó voltál! Hívlak!"
És mellette szépen kiterítve 3 tízezres.
Na igen. Így kezdődött ez a reggel is.

És úgy folytatódott, hogy felkeltem, lezuhanyoztam, majd felöltöztem.
Tudjátok, mint a filmekben! Amikor ül a csaj az ágy szélén, rajta a necc harisnya, miniszoknya, épp húzza fel a tűsarkú, hosszú szárú csizmáján a cipzárt, majd feláll, megigazítja a melleit a falatnyi toppjában, belenéz a tükörbe, megrázza a haját, nyelvével benedvesíti az ajkait, felkapja a padlóról a táskáját (elteszi az éjszaka keményen megkeresett fizetését), a szék háttámlájáról a kis kabátját, és távozik.
Na! Én is épp így cselekedtem. Csizmám sarkától zengett a csendes szálloda.
Mikor kiléptem a szálloda ajtaján, láttam a szemem sarkából, ahogy a recepciós pasi, kihajol a pulton, és úgy bámul utánam. Ezen elmosolyodtam.

Sétálva a kihalt utcákon (Vasárnap reggel lévén, ilyenkor az ember a családjával reggelizik), gondolkodtam.
Vajon jó így ahogy élek? Nem lenne jobb egy állandó pasi, aki mellett minden reggel felébredhetek? Akivel elmegyünk moziba, kirándulni? Akinek gyereket szülhetek (bár előtte azért megcsinálja őket).
Aztán rájöttem, hogy nem lenne jobb. A tartós kapcsolat nem nekem való. Semmi kedvem más koszos gatyáját mosni, az elhagyott zoknikat összeszedegetni, elpakolni utána, mert ő nem volt rá hajlandó, szagolgatni a reggeli szájszagát, mindig ugyanazt a testet látni (elég unalmas lehet egy idő után, arról nem is beszélve, hogy a Káma Szutrának is egyszer vége van), és elhízni azért, mert felcsinált! Na ne! Nekem ez nem kell!!!!

Mikor hazaértem, láttam, hogy az üzenetrögzítőm villog, bekapcsoltam:
" Önnek 1 új üzenete van."
Na, ne mond! Tényleg?! És csak 1? Akkor halljuk:
"Szia Lol! Béla vagyok! Múlt hónapban eltöltöttünk együtt egy éjszakát, és most megint Pesten vagyok. Nem lenne kedved ma este 9-kor találkozni velem a múltkori helyen? Tudod, Hilton. Én várni foglak. Szia."
Meg is van a mai munkám estére. Csak tudnám, hogy ki is volt az a Béla?!

Este felé neki álltam készülődni. Csak álltam a ruhás szekrényem előtt, és azon gondolkodtam, hogy mit is vegyek fel. A takarítónős szerkómat vagy az ápolónőset? Melyiket? Végül kivettem egy fekete, sztreccs overállt.
Bementem a fürdőbe, tele engedtem a kádat meleg vízzel, beleöntöttem egy fél flakon fürdőhabot, majd elnyúltam a meleg vízben.

Ki is lehet az a Béla? Egyszerűen nem jut eszembe. Még az sem adhat támpontot, hogy Hilton, mivel az összes kliensemet oda szoktam hívni. Na mindegy, majd elválik.

Egy kicsit el is bóbiskoltam a vízben. Arra keltem fel, hogy a víz kezd kihűlni. Ekkor kiszálltam a kádból, megtörülköztem, felöltöztem, kisminkeltem magamat, és elkészítettem a frizurámat.

A fekete overállra felvettem egy hosszú kabátot is, hogy a szálloda idős vendégei nehogy infarktust kapjanak, ha meglátnak. Az overállhoz felvettem a magas sarkú csizmámat, felkaptam a kis táskámat, és mentem is.
Gyorsan fogtam egy taxit, és már száguldottam is a Hiltonhoz.

Mikor beléptem az ajtón, körül néztem. Egy pasi egyből fel is állt, és odajött hozzám.
Na! Ő a Béla!
Mikor megláttam szöszke fejét, eszembe jutott a vele töltött éjszaka. Hát! Nem volt semmi. Nem is értem, hogy egy ilyen pasi, miért nem otthon szexel a szexi, feleségével. (Ugyanis nős, mint múltkor mondta, már 2 éve.)

Szóval, odajött, és kedvesen köszönt:
- Szia, Lol. Nagyon örülök, hogy eljöttél.
Csábosan rámosolyogtam:
- Örülök, hogy újra találkozhattunk.
Lassan, tetőtől talpig végig mértem őt, mikor a szemem a becses testrésze magasságába ért, megnyaltam az ajkaimat, majd a szemébe néztem. Fejemet félre hajtottam.
Na, neki sem kellett több. Megfogta a kezemet:
- Menjünk, már mindent előkészítettem.

A szobában félhomály volt. Én léptem be előtte, és egyből mentem a fürdőbe, De az ajtónál még vissza fordultam. Épp akkor csukta be a bejárati ajtót.
- Mindjárt jövök!- simultam neki az ajtófélfának.
Béla bólintott, és elindult az ágy felé. Láttam, hogy mozdulatai már nem olyan lazák, hanem görcsösek.
Ne! Vele sem lesz, olyan sok munkám már.

Amikor kijöttem a fürdőből, megálltam az ágy előtt. Már az ágyon feküdt.
Lassan lehúztam az overállon a cipzárt. Béla szemei lassan, egyre nagyobbak lettek, és láttam, ahogy a farka egyre magasabbra ágaskodik. Magamban elmosolyodtam.
Mikor lehúztam teljesen a cipzárt, kiléptem a ruhából, és ott álltam előtte fekete, csipke melltartóban, bugyiban, és harisnyatartóban.
Ekkor felkelt az ágyból, odajött hozzám. Szenvedélyesen magához húzott, és megcsókolt. Közben testét szorosan hozzám nyomta. Éreztem, hogy mennyire kíván.
Aztán megfogott, és rádobott az ágyra.
Szó szerint letépte rólam a bugyimat, lábaimat szétfeszítette, és izgatni kezdte nyelvével a puncimat.
Nem csinálta rosszul! Sőt! Nagyon is jól!
Pár perc után, már én is lihegve vártam, hogy magáévá tegyen.
Gyorsan megragadtam őt, és magam alá gyűrtem. Ahogy egyre lejjebb haladtam teste csókolgatása közben, magamban el kellett ismernem, hogy nagyon jó a teste. Olyan volt, mint Brad Pitté a Trójában.
Számba vettem becses testrészét, és lassan nyalogatni kezdtem. Hangosan lihegve élvezett.
Amikor bekaptam, egész teste összerázkódott.
Nem bírta tovább. Megfogott, a hátamra fektetett, és belém hatolt.
Testünk egyszerre kezdett el hullámzani!
Nagyon jó volt.
Egyre gyorsabban, és gyorsabban mozogtunk, és szinte egyszerre értünk a csúcsra.

Aztán csak pihegtünk az ágyban. Pár perc után felállt, és öltözni kezdett:
- Most mennem kell, az asszony vár otthon.
Magamra húztam a takarót, és csak néztem, ahogy öltözik.
- Miért nem vele töltötted akkor az éjszakát?- kérdeztem.
- Tudod, gyereket vár. Folyamatosan hányingere van, ha kezdeményezni próbálok, akkor is félre löki a kezemet, "Hagyjál!". De nekem attól még megvannak az igényeim.
Bólintottam. Mire is számítottam, hogy velem tölti az éjszakát? Nevetséges.
Mikor felöltözött, belenyúlt a tárcájába:
- Maradhatsz egész éjszakára, a lakosztály ki van fizetve.
Aztán szépen kiterítette az asztalra a 3 tízezrest.
Az ajtóból még vissza nézett rám:
- Majd még hívlak. Szia!
- Szia!

Régen, még elsírtam magamat ilyenkor, hisz teljesen nyilvánvaló, hogy csak használtak, elélveztek belém, aztán mennek is az asszonykához.

De ma már nem foglalkozom ezzel. Felkeltem az ágyból, lezuhanyoztam, kivettem pesszáriumot, aztán lefeküdtem aludni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
3 db tízezrest? A fenébe!!! A feleség olcsóbb… vagy mégsem…? :smile:

May33 ·
Szerintem nem kéne azon vitázni, hogy ki mennyi idős, nem védek senkit csak kommentárt irt a történetedhez, mert megteheti!!!! :hushed: :frowning:
Egyébként az óvszer sem véd 100%-osan az AIDS-ellen. :rage:
És nekem is lenne egy észrevételem: nem tudtad ki az a Béla, de amikor megláttad arra emlékeztél, hogy nős???? ÉRDEKES :smile: :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: