Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy nyári éjszaka

Egy júniusi napon megjelent egy lány a cukrászdában, ahol akkor már fél éve dolgoztam és állásra jelentkezett, kicsit meg is lepődtem, hogy ilyen fiatalon dolgozni fog, de igazából nem foglalkoztam vele, egy átlagos 16 éves. Aztán jöttek a többiek, és a végén már mindenhol fiatal kis csajt láttam, ha fiatalabb lennék simán válogatnék közülük, egyiket a másik után szédíteném meg, de így 30 éves fejjel, az ember már nem süllyed le odáig, hogy bakfisokkal kezd.
Szépen ment a munka, mindenki tette a dolgát, amikor egyik váratlan napon az említett fiatal lányok közül az egyik, Enikő beállított és felmondott. Senki nem lepődött meg, munkáján is látszott, hogy utálta ezt helyet. Állandóan velünk pincérekkel enyelgett és mindenkivel kikezdett, kivéve velem, hála istennek, biztos a koromnak köszönhettem! Miután felmondott még napokig visszajárt a cukrászdába, de senki nem értette minek, hiszen senkihez nem fűzte olyan viszony, hogy bármi keresni valója legyen ott, de hát csak nem mondhatjuk neki, hogy menj már ki, olyan mintha vendég lenne.
Egyik este aztán meglepődtem, amikor barátnőjével állított be a 16 éves Enikő. Kis mini szoknya, feszülős aprócska top, magas sarkú cipő. A szemem nem bírtam levenni róla. Nem mintha bármit is akarnék tőle, de hát egy férfi akaratán kívül is megnéz egy hivalkodó nőt.

A nadrágomban ekkor már elég furcsa dolgok történtek, alig bírtam magam vissza tartani, úgy hogy inkább kimentem. Hallottam, amint azt újságolta mindenkinek, hogy megy este a helyi discóba... Fúú, de hát én is odamegyek bulizni, ha végeztem!
Éreztem, hogy ebből több lesz, mint futó találkozás. Nem terveztem aznap estére semmilyen csajozást, csak jól le akartam magam inni, aztán hazamenni aludni.
Beértem a Singbe, levetődtem az egyik bárpulthoz, nem törődve semmivel, és rendeltem egy whiskey-t. Ott iszogattam kb.1 órát, amikor meglátom a már említett 16 éves kiscsajt, Enikőt,
ugyanaz a szerelés, kihívó mosoly, rázza ám a fenekét ezerrel, ahogy közelít felém…
Nah, gondoltam magamban, mit akarhat tőlem ez a kis ribanc? Velem aztán fölöslegesen próbálkozik, semmi kedvem jó pofizni egy ilyen kis... hogy is mondjam... kurvával, nincs mit rajta szépíteni, fiatal kora ellenére elég sok tapasztalattal rendelkezik a csaj…
Odalibben elém, és köszön puszszi-puszi, hogy vagyok?
Mondom: - Köszi,jól,csak fáradtam
Én már elég rendesen be voltam gerjedve, ő meg segg részeg volt. Bennem is volt löket, kár tagadni, de hát egy férfi ihat, ha már egyszer bulizik.

Kb. hajnal 3 felé járt az idő, amikor haza felé indultam kérdeztem is a kiscsajt, hogy hol alszik, mire meglepő reagálást kaptam:
- Hát hol aludjak?
Ettől kezdve már egyenes út vitt az ágyamig. Mondtam is neki egyértelmű, hogy nálam, és a csajnak sem kellett több egyből benne volt, úgy hogy kocsiba szálltunk és irány a lakás!
Fel mentünk hozzánk és bevittem a szobámba. Tetszett neki, mármint amennyit részegen felfogott belőle, hagyta is magát igen rendesen hanyatt feküdt, és nem szólt, én meg munkához láttam.

Először levettem róla a szoknyát, aztán a felsőt, majd jött a melltartót. Megcsókoltam a nyakát… Nagyon meleg volt, parfümje teljesen megszédített, folyamatosan csókoltam, majd a mellét is, közben kezeim másfelé kalandoztak. Aztán azt mondta, hogy feküdjek hanyatt, most ő jön. Hanyatt feküdtem, tudtam mi következik most. A szájába vette farkamat, és elkezdte szopni. Ahhoz képest, hogy csak 16 éves, egész gyakorlott mozdulatokkal csinálta. Úgy szopott majd bele haltam a gyönyörbe. Imádtam… Aztán fogtam a csajt, és jól kinyaltam a nedves punciját. Miután már orálisan kielégítettem, jött az, hogy akkor most jól megdugom mást úgysem érdemel.

Baszni akarsz? Akkor most megkapod! - gondoltam és beraktam falloszom, miközben egyre erősebben dugtam, csak sikítozott az a kis kurva legszívesebben betömtem volna a száját, gondoltam miért ne, meg is teszem, és kivéve belőle farkamat, erőszakosan a szájába nyomtam, mondtam neki, hogy jól szopjon le, több 30 éves faszt úgyse lát, max. idősebbet Tette is a dolgát, aztán lefeküdtem az ágyra, és mondtam, csináljon valamit, amit mindketten élvezünk, ráült a farkamra és meglovagolt istenien csinálta, én közben melleit simogattam és markolásztam.

Nem bírtam tovább és elélveztem. Miután elélveztem, ő is kidőlt a fáradságtól, és csak kómásan feküdt mellettem. Na, ekkor mondtam neki, hogy szedelőzködjön és induljon.
Nem bírtam ránézni, egyszerűen egy kurvának tartottam, az is volt, ugyan akkor az is bennem volt, hogy Enikőt nagy dicsőség megbaszni, így egy szar alaknak éreztem magam.
Kérte, hogy vigyem haza, úgy hogy 3-kor kocsiba ültünk és haza vittem.
Miután én is haza értem, csak azért tudtam imádkozni, hogy soha ne szóljon senkinek, és egymást se lássuk többet!
Hozzászólások
További hozzászólások »
macska kutya ·
hy

anynit fűznék hozzá hogy ebből még botrány lesz..ismerem a csajt, jóba vagyok vele, azt is tudom h ki írta ezt a szart..s most neki üzennék( vagy nekik) azért,m lekoptatott a múltkor,még nem kell ennyire bedühödni,sztem fölösleges volt megírni ezt a sztorit,..az infót is tudom h honnan szedted!..a kis ribanc bnőd látta az egészet és elpofázta..még találkozunk és akkor majd elbeszélgetünk..
2szőke ·
Nem tudom,h ki vagy,d jogom van ide felrakni olyan történetet,amilyet akarok,és nem azért tettem fel,m le lettem terelve azáltal a csaj által,kicsit képzavar van nálad,úgy látom.De ha valakinek szúrja a csőrét ez a szar,akkor lehet panasszal élni:info@mellesleg.hu

TUBUS ·
Hmm, érdekes..... Ezt is láttuk. hajrá. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: