Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy nős férfi...

Amikor az új munkahelyemre kerültem sok emberrel azonnal összebarátkoztam, de egy sráccal nem. Ritkán futottunk össze, és ha találkoztunk Én általában nem voltam valami kedves.
Időközben szakítottunk a barátommal és Én külön költöztem. Hallottam a kollégáktól, hogy Lőrinc 10 éve harcművészetet tanul és tai-csit oktat. Évek óta szerettem volna ilyen dolgokat tanulni, csak valahogy mindig mást csináltam. Gondoltam megkérdezem, hogy tanítana-e, ha megkérném rá. Odamentem és megbeszéltük, hogy munka után értem jön. Furcsa érzés volt várni rá, de azt gondoltam, hogy csak az edzés miatt van. Megérkezett, beszálltam az autóba és elindultunk. Nem sokat beszélgettünk útközben, többnyire a menyasszonyáról és a közelgő esküvőjéről mesélt. Kimentünk a város szélére és elkezdtünk edzeni, furcsáltam, hogy csak ketten vagyunk, de azt mondta, hogy ma csak velem foglakozik, mert kezdő vagyok.

Edzettünk és egyszer csak azon kaptam magam, hogy egy pillanatra sem veszem le róla a tekintetem, és csak az ajkait figyelem és a szemét, ahogyan rámnéz. Odalépett, megigazított, hogy jobb legyen a tartásom, borzongtam és úgy remegett a lábam, hogy alig bírtam állni. Ő is zavarba jött láttam rajta. Hazahozott és megbeszéltünk, hogy máskor folytatjuk.
Teltek múltak a hetek mi rendszeresen edzettünk és időközben egyre közelebb kerültünk egymáshoz, meghívott az esküvőjére, a többi kollégával együtt. Elmentem, bár nem volt sok kedvem. Szólt a nászinduló és Ők beléptek a terembe.... A szívem úgy kalapált, hogy azt hittem kiugrik. Szörnyű volt, legszívesebben kiabáltam volna, hogy ne tegye! Közben fényképeztem, őket együtt és csoportkép a kollégákkal.

Láttam az arcán a boldogságot, az örömöt és arra gondoltam, hogy nekem kellene ott állnom! De ahogy ez a gondoltam megfogalmazódott bennem el is hesegettem magamtól, hisz Ő a barátom semmi több! Vagy mégis? Magam sem tudtam. De ekkor Én kerültem sorra, hogy gratuláljak, megöleltem és szorítottam Ő is! De jött a tömeg és mennem kellett.
Újra sok hét telt el, mire újra láthattam. Amikor hazatért a nászútról. Mesélt, de nem tűnt valami boldognak. Örültem, tudtam, hogy valami nincs rendben közöttük. Ezekután az események gyors fordulatot vettek. Az edzések helyett egyre inkább mást csináltunk beszélgettünk, sétáltunk, néztük a naplementét.... Élveztük az együtt töltött perceket.

Azután egyszer csak megölelt, szorítottam kapaszkodtam belé, tudtam, hogy szeretem és nem akarom elengedni! Ő is így érzett, de tudta, hogy otthon egy másik nő várja. Megcsókolt, de úgy, hogy a csókja beleégett az ajkamba.
Egész úton hazáig nem beszéltünk csak fogtuk egymás kezét, és a tőle kapott napraforgót néztem. Nem tudtam, hogy örüljek-e, hisz megtaláltam az életem szerelmét, vagy sírjak, hiszen nős. Este hívott, hogy másnap nem dolgozik értem jön, és mutat valamit, vagy egy meglepetése.

Jött is reggel sugárzott, ragyogott a boldogságtól, nem tudtam hova visz, de megbíztam benne! Nem csalódtam, a lakására mentünk.
(Ez egy külön lakás nem itt élnek a feleségével.) Körbevezetett megmutatott mindent, végül felemelt és megcsókolt. Nem hittem el, hogy velem van és a karjaiban tart. Bementünk a hálószobába, és leültetett. Nem tudom, hogy a szoba hűvös levegőjétől vagy az izgalomtól, de borzongott mindenem. Egy kellemes zenét rakott be (ma is ez a kedvencünk) és oda ült mellém. Beszélgettünk majd elkezdtünk csókolózni. A nyelvével cirógatta az ajkaimat, közben lassan a blúzom alá csúszott a keze. Cirógatott, ahol csak ért, Én lassan az ingét kezdtem el kigombolni. Éreztem, hogy már nem nagyon tudok a testemnek parancsolni.

Levettem az ingét és elém tárult a gyönyörű sportos napbarnított mellkasa. Elkezdtem a nyakát csókolgatni, kicsi finom csókokat leheltem rá, Ő e közben megszabadított a blúzomtól és a melleimet cirógatta. Lejjebb csúsztak a kezei és a nadrágomat kezdte el kigombolni. Éreztem, hogy már tiszta nedves vagyok, kigomboltam a nadrágját és éreztem, hogy Ő is rendesen fel van izgulva. Úgy ágaskodott a pénisze, hogy alig fért a nadrágjába. Ledöntött a hátamra és egy mozdulattal lehúzta rólam a nadrágot. Remegtem, borzongtam és minden érintésére úgy reagált a testem, mintha áramütés érte volna. Elkezdett puszilgatni, lassan a lábamtól felfelé, majd elérkezett a combomhoz és elkezdte simogatni a teljesen benedvesedett nunimat a tangán keresztül.

Vágytam minden érintését, de hirtelen abbahagyta és felcsúszott a mellemhez. Ekkor levettem a nadrágját és megláttam a péniszét legszívesebben azonnal meglovagoltam volna, de nem akartam rohanni, élvezni akartam a pillanatot. Finomam a fogaival lehúzta a tangát és elkezdett csókolgatni, nyalni, először finomam majd egyre hevesebben ahogy közeledett az orgazmus mintha érezte volna abba hagyta. A nyelve helyett inkább a péniszét búgta belém.....

Lassan finoman mozgott, de Én már rég nem voltam ura a testemnek megfeszült a testem és egy hatalmasat élveztem. Erre Ő is nagyon beindult gyorsított a tempón és ziláltunk remegtünk egy pár perc múlva elhalkult, majd egyre hangosabban nyögött nagyon mélyről jöttek a sóhajai. Éreztem, hogy egy pár pillanat és újra élem a gyönyör minden pillanatát. Ő is erre készült hangos nyögések közepette együtt élveztünk el. Percekig szótlanul feküdtünk egymás mellett és csak néztem a fátyolos tekintetét.
Majd megszólat: "Szeretlek" nem tudtam, mit feleljek, megcsókoltam és a fülébe súgtam, hogy "Én is nagyon szeretlek"!

Nem tudom mennyi idő telt el, de azt tudtam, hogy soha nem akarom elengedni.
Megbeszéltük, hogy beadja a válópert és összeköltözünk. Ennek 5 hónapja, közben halad a házépítés, álmodjuk a jövőnket és várjuk, hogy a neje beleegyezzen a dolgokba. Tudjuk, hogy nem lesz könnyű, de együtt bármit meg tudunk tenni. Kislánykoromban megfogadtam, hogy soha nem kezdek nős férfival, de hát az élet máshogy hozta. Fülig szerelmesek vagyunk, és nem érdekel mások véleménye minket. Szeretjük egymást ez a lényeg...

folyt.köv. (ha akarjátok!)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Wanda ·
Nagyon jó story!!! csak annyit mondok éljetek boldogan!!! :wink:

bota93 ·
70%

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: