Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy nehéz nap édes befejezése

Borongós tavaszi nap volt. Sokáig dolgoztam. Zolival együtt végeztünk a munkahelyen. Éppen hazaindultam volna, amikor meghívott egy kávéra. Akkor még nem sejthettem, hogy életem egyik legszebb estélye következik.
Elmentünk egy közeli kávézóba. Kicsit beszélgettünk, kávéztunk. Zoli felajánlotta, hogy szívesen hazavisz, én persze igent mondtam. Beültünk a kocsiba, és elindultunk. Már a környékünkön járunk, amikor letért az útról, egy mellékutcába, ami sötét volt, és egy idő után eltűntek a házak, csak a pusztaság maradt.
- Ne ijedj meg mondta, csak gondoltam beszélgetünk még.

Ahogyan ezt kimondta, szája máris gyengéden a számhoz ért és egy apró puszit nyomott rá. Annyira finom volt. Önkéntelenül is viszonoztam. Az apró puszikból vad csókolózás lett. Ajkunk egyre szenvedélyesebben forrt össze. Csodálatos volt. A nyakam következett, éreztem, ahogyan kigombolja a blúzom és lehúzza rólam. Lejjebb haladt, a mellem először kezével kezdte izgatni, majd szájával. Gyengéd csókok millióival halmozott el. Hihetetlenül felizgatott a dolog. Én is levettem a pólóját, és viszonoztam csókjait.

Érzetem, ahogyan keze lesiklik a combomhoz, majd a szoknyám alá. Lassan kezdett simogatni. Nagyon lassan. Levegőt is alig kaptam, annyira élveztem a dolgot. Vártam a folytatást. Vártam, hogy végre a keze beljebb haladjon. És így lett. Finoman levette rólam a bugyit, széttárta lábam, és nyelvével izgatott tovább. Egy újjával belémhatolt, amit egyre vadabbul mozgatott benne. Nem hagyta, hogy elélvezzek, az utolsó pillanatban abbahagyta. Szinte fájt már, annyira vágytam a csúcsra. Levettem a nadrágját, és a számba vettem férfiasságát. Lassan végignyalogattam, csókolgattam, majd ugyanazt tettem vele, mint ő velem. Az utolsó pillanatig fokoztam a gyönyört, és a cél előtt abbahagytam. Kiszállt a kocsiból, kisegített engem is. Feltetette a motorháztetőre, és vadul belémhatolt. Fantasztikus érzés volt, ahogyan kitöltött. Egyre vadabbul mozgott, és csókolt. Megfogta a kezem, a nyaka köré tette és felemelt. Éreztem, ahogy egyre szaporábban veszi a levegőt.
Izgató volt.
Egyszerre ért minket el a kéj csúcsa.
Fantasztikus volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kappa ·
újjai ujjai

Ezt minden történethez be tudom kommentelni. Tök jó.

PanniP ·
Hát, legalább megkíméltél minket az apró részletektől. Mindenesetre, legközelebb kicsit többet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: