Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy mosolyfakasztó angyal útja

Kezdjük az elején... Megszülettél, fejlődsz, sok új dolgot megtanulsz, és tapasztalsz. Majd elindulsz életed útján. Van számtalan kis mellékút a fő utadon. Néha letérsz, elbuksz, visszatérsz. Tapasztaltabb vagy, de még mindig letérsz, elbuksz, visszatérsz. Van, akinek az útja egy úton van, a tiéden közel kerül hozzád. Van, hogy még kezedet is fogja, majd egyszer csak vagy elmegy egy mellékútra, vagy az ő útja lekanyarodik. Egyedül folytatod tovább.
Mész hirtelen, letérsz, de megint visszatérsz, mert rájössz, hogy elbuktad, van, hogy mellék utadon is fogja valaki a kezed, de a főutadra mindig egyedül térsz vissza. Jön valaki, te a főúton mész, megfogja a kezed, elengedi, megfogja, megint elengedik, mellék útra megy, de nélküled visszatér a közös útra, veled meg fogja kezed. Majd jön egy pillanat, megint letér, elengedi kezed, ezúttal el is kanyarodik. Kis idő után miközben sokan megfogják kezed, de te nem szorítod a kezüket, elmennek, lekanyarodnak. Majd visszatér a régi fél, egymás közeli úton vagytok, de nem fogjátok egymás kezét, csak támogatjátok egymást. Számtalanszor gondolkodsz, letérjek, ne térjek. De mielőtt bármit tennél, jön valaki, igazán kedves egy hullámhosszon vagytok sokáig csak egy úton mentek, de közel egymás mellet nem fogjátok egymás kezét. Néha mintha összeérne kezetek, de mind ketten azon vagytok, hogy á biztos nem szeretné a kezem fogni...

Egy nap ez kiderül, megfogjátok egymás kezét, van egy ilyen köteléketek is, meg egy művészi köteléketek is. Rövid idő után hirtelen elengedi kezed, eltávolodik, teljesen kiborulsz, a levegőben tapogatózol, azt hiszed csak sötét van, és azért nem látod, de tévedsz, nincs ott távolabb ment... Kicsit közelebb jön megint egy hullám hosszon vagytok, közben a művészi köteléketek erősül, szép szavakat intéztek egymás felé. Eljön egy fontos dátum, kapsz tőle egy dalt, aminek te vagy a múzsája. Megtudod, hogy ő is a te kezedet keresi, de valahogy húzódott köztetek egy fal, és nem tudjátok egy más kezét fogni. Ő a fal túloldalán még távolabb is kerül, nem beszéltek, te teljesen kiborulsz, mész utadon, de nem tudod hol vagy, nem tudod miért távolodik, nem tudod mért nem fogja kezed, elbizonytalanodsz, hogy a fő úton vagy, vagy a mellék úton, teljesen összeomolsz, csak lábaid visznek tovább, tele vagy reménnyel. Bár nem tudod mennyire reális lelassítasz, nem tudsz haladni, csak kullogsz mintha beakarnád várni őt, de azt sem tudod merre jár...
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szigorúan bizalmacska ·
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!

Valaki álljon már meg, vagy vegyétek elő a Közlekedj Okosan-t, vagy szálljatok buszra, vagy bármi!
A helyesírásra ki se térnék, mert még elhagyom a főútvonalat.

:smile: :smile: :smile:
Sztrájk ·
Egy kurva térkép sem ártana.

Szivacs ·
Hát, mosolyfakadás megtörtént. Személyszerint nem kezdenék életem útjának leírásába, úgy 80 elôtt. Addig még sokminden megtörténhet.

Sztrájk ·
A kerti járdán kezdődött és két kapuval később a M. utcával folytatódott. Megálltam gondolkodni, sétáljak-e ki az Üllőire a villamoshoz vagy jó lesz nekem a kisebb főútvonalon, a Petőfi utcán járó busz is. Főút vagy főút, sín vagy kerék? Melyik mellékutcáján menjek a kertvárosnak, ahol több a fekvőrendőr vagy ahol több kutya ugat meg és soha senkinek nem jut eszébe megfogni a kezem, csak integetni? Dilemma.
A nagy gondolkodásban és kobakvakarászásban aztán elfelejtettem hová tartottam. De az út megy tovább, és a közhelyes fennköltség kedvéért: dö só mászt gó on.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: