Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy MÉG beteljesületlen álom (P. Z-nak)

Volt egy álmom, szeretném ha megtörténne...még a közeljövőben... Szeretnék egy olyan estét, melyet csak mi, kettesben töltünk el, s együttlétünket senki se zavarja meg. Cigizünk, és nagyon sokat dumálunk, az idő múlásával nem is foglalkozunk. "Asszem nagyon beléd estem"- jelentem ki, de te erre nem mondasz még semmit. "Beszédnél néha jobba tett"- s akkor lesmároltál engemet. De nem ám erőszakosan, hanem gyengéden és finoman. A gyenge átment hevesbe, a heveset csókcsata követte. Te a háló(szobá)t keresve pillantgattál. Elcsíptem néhányat, s nem volt nehéz dolgom, csak az irányába kellett tolnom. Beérve a szobába, egy franciaágyra találva, csak mosolyogtál rám, de semmit sem szóltál. A félperces szünetet megtörve, csak egy járt a fejünkben, hogy: "Végre levehessem". A dologra te utaltál először, s én örültem: "Na végre".

Először lekerült a pulcsim, azt követte a póló, végül csak kettő maradt: a bugyi és melltartó. Most én következtem, s én is a pulcsival kezdtem. Közben a smárolás se hagyott alább, egyre hevesebbé és hevesebbé vált. A gatyáddal egy kis gond akadt, de csak annyi, hogy a zipzár beragadt. Egy ügyes mozdulattal megcsináltad, s a dolog már folytatódhat. Eszembe jutott valami, feküdve az ágyon, "Most először tényleg igazán akarom". Egy gyenge mozdulattal magamra híztalak, s Te visszahőköltél: "Nehogy már összenyomjalak". Pár perc múlva, már a takaróba burkolva, csak mi ketten, egymáshoz simulva. Lassacskán lekerült a bugyi, s azt megelőzve a boxer, s utána már a melltartó is a földön hevert. Éreztem, hogy a farkad áll, s én is beindultam rád. Az éjjeliszekrényről egy csomag cotont vettél le, s egyelőre egyet vettél ki belőle.

A csomagot visszaraktad, s azt ez egyet kibontottad. Kérted, hogy húzzam én rá, mert úgy jobban áll, Én csak bólintottam, és már kezdtem is hozzá. Közben arra gondoltam, hogy ez tényleg valóság, és nem csak álom, hogy itt vagyok veled egy ágyon. Mikor kész voltam, visszafeküdtem, S odahajoltál hozzám, még közelebb, mint voltál. Gyengéden megsimogattál, s valamit a fülembe súgtál. Ilyet még nem kérdezett tőlem fiú, s egy kis könnycsepp ekkor kicsordult. Megkérdezted, hogy tényleg igazán akarom-e. Én persze, hogy igennel feleltem, hiszen Te vagy nekem az egyetlen! Csak téged szeretlek, s végre veled, először az életben, élveztem a sexet. A pettinget orális, az orálisat pedig normális sex követte. Felnőtteket megszégyenítő hévvel nyomtuk, s mindketten a 12. menetig ki is bírtuk. Hol lassan, hol gyorsan; volt, mikor gyengéden, és volt, mikor erősen.

Az orgazmus-rekordot biztos megdöntve feküdtünk ki a 12.végére, szinte az összes pózt kifilézve. Háton fekve, a plafont nézve, hiányzott még valami. Ráhajtottam fejem a melledre, s rögtön megtudtam mi. Te átkaroltál és megcsókoltál. Megkérdezted halkan, hogy "Milyen voltam", s én elmosolyodva "Király"at mondtam. Te is elmosolyodtál, s ismét megcsókoltál. A kezeddel, mellyel átkaroltál, folyamatosan simogattál. Elgondolkodván azon, hogy mi lesz kettőnkkel ez az éjszaka után, te megcsókoltál, S életem legboldogabb öt szavát akkor, ott hallottam tán: ÉN IS SZERELEMMEL SZERETLEK DRÁGÁM!
Hasonló történetek
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Mire gondolsz, PanniP?

tanárúr ·
Jah, nagyon is jó lenne...Írnék neked is 10 kérdést és arra válaszolj (mint lent) csak ehhez egy másik topicba kellene átmenni...

tanárúr ·
Rendben! Találkozunk a Tévedés (04.01.23) sztori topicjában. Ott találod a tíz tippet és írhatsz 11-et!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: