Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kocsmatöltelék napjai

A történetet, vagyis hát nem tudom, minek nevezhetném ezt... mindegy maradjunk a történetnél. Szóval a történetet egy Géza nevű 25 éves fiú, ihlette. Az ő életéből mutatok részletet:


Hétfő

Reggel megint korán kellett kelnem – munka. Anyám csinált reggelit, de minden voltam csak éhes nem. Talán a tegnapi kis bulitól, az egyik srácnak névnapja volt és hát... nem hagyhattuk, hogy egyedül ünnepeljen.
Kimentem az állomásra, vonatra ültem, majd a városban leszálltam, s elindultam a gyárba. Ott vert az ég fél 2 –ig. Aztán gyors zuhany, majd rohantam a vonathoz. Az állomástól hazafelé megálltam és bementem a Sarkcsillagba, volt bent néhány haver, Józsit meghívtam egy italra, mert megszületett a harmadik kislánya. De nem maradtam sokáig, mentem hazafelé, a Jókain lévő kocsma előtt állt a tulaj meg pár ismerős, valami motort nézegettek, odamentem köszönni. Szabi, akié a kocsma új motort vett és azt bámulták, ott marasztaltak egy sörre.

Otthon ebédeltem töltött káposztát. Édesanyám csinálja a legfinomabbat a faluban.
Ebéd után felvettem a feszítős pólóm, megszámoltam a pénzem, majd szokásos körutamra indultam. Először betértem a Centrum-ba, alig volt valaki, a pultos csaj mondta, hogy maradjak kicsit beszélgetni cserébe ad egy kis „tuningolt” baracklevet. Elfogadtam. Végül is nem rossz nő – jó a segge – a fejéről ugyanezt már nem mondhatom el, de az ágyamból nem rúgnám ki. Egy óra múlva hívtak a haverok, hogy menjek a Vigaszba, mert gimis csajok jönnek.
Mikor odaértem csalódottan láttam, hogy csak a szokásos bagázs. Na nem baj, megbeszéltem a srácokkal, hogy Vali ma az enyém /ő a legjobb nő köztük/. Beleegyeztek. 9-re eleget ivott a csaj – félrevonultunk a hátsó udvarba. Nem részletezem a dolgokat... de, ha akarnám sem tudnám...

Kedd

Holnap fizetés, ezért ma mindenki vidám volt a gyárban. Mondjuk, már itt volt az ideje kell
vennem új előlapot a telefonra, meg két nadrágot. Hazamentem a bátyám is otthon volt, mondta, hogy adóságba keveredett: a Vörösszamárban nagyon felgyűlt a számlája ezért abban állapodtak, meg hogy kap 3 hónapot a törlesztésre, addig a tulajnál marad a kocsija, ha pedig 3hónap múlva sem egyenlíti ki a számlát, a kocsiját elveszti. Csak egy ócska Lada, de a cechet épp fedezi... na a lényeg az, hogy azt akarta Zsolt a bátyám, hogy mivel holnap fizetést kapok, adjak neki kölcsön. Beleegyeztem. Anyám nagyon szidta Vargáékat ezért, szerinte igazán elengedhetnék a számláját, hisz már úgy is sokat segítettünk nekik ebben-abban. Azt is mondta, hogy többet egyikünk sem teheti be a lábát a kocsmájukba, de mondtuk neki, hogy ezt ő nem értheti, hát a haverok gyakran járnak oda... De csak mondta a magáét.

Ezután elmentem a Vadmalacba Janiék ültek ott, focizni voltak mondták, hogy vasárnap meccsük lesz Kékkel, és hogy azt látnom kell, mert sz@rrá verik őket. Kíváncsi leszek rá...
Estig voltam ott, de jött Szilva és mondta, hogy ha gondolom, elvisz a Vigaszba úgy is, ott vannak Tomiék. Ott épp cso-csó bajnokságot rendeztek, Gabi meg Tomi majdnem össze is verekedtek az eredményen, úgy kellett leállítani őket. Nyikló Feriért, pedig jött 10-kor a lánya, úgy berúgott az öreg, hogy szegény lánynak segítettünk kivinni az apját a kocsiig. Ez után mondta a tulaj, hogy „zárás” és hazamentem.

Szerda

Megkaptam a fizut. Vettem fekete előlapot a telefonra és nadrág helyett egy új Panamát. Zsoltinak adtam, amit tegnap megígértem, édesanyámnak odaadtam a fizetésem egy részét a többit, pedig megtartottam. Délután a Vadmalacban kártya partit rendeztek természetesen ott volt a helyem, hát vesztettem egy kicsit, meg gépeztem is, azon is csak annyi hasznom volt, hogy... hogy nem unatkoztam. Péntekre bulit szerveztünk a Vigaszba, remélem lesz valami jó kis csaj ott, mert már nagyon rajtam van a görcs... Hamar hazamentem, fáradt voltam. Otthon megnéztem egy akció filmet, ó micsoda autók vannak benne. Mennyire kemény lennék, ha volna egy olyan kocsim... felvenném a feszítős pólóm, és csak úgy repesztenék a faluban...

Csütörtök

Reggel a telefonomra ébredtem, direkt beállítottam az ébresztőt, mert kaptam új csengőhangot és ki akartam próbálni.
Ittam egy kávét, felöltöztem, aztán mentem dolgozni. Egyre melegebb van, édesanyám meg is kérdezte, hogy miért járok még ilyenkor is azokban az „ortopéd cipőkben” és hosszú nadrágban. Mondtam neki, hogy „te ezt nem értheted”. A gyárban kemény munka ment, hát meg kell dolgozni a pénzért. A vonaton nagyon meleg volt hazafelé, végig az ablakban álltam. Amint leszálltam a vonatról a Sarkiba vettem az irányt, muszáj volt innom egy jó hideg sört. De hosszú az állomástól az út hazafelé, benéztem a Vörösszamárba is az udvaron ott állt a bátyám kocsija.
A délután nagy részét a pályán töltöttük a haverokkal, fociztunk. Este, pedig fél egyig iszogattunk.

Péntek

Akkorát buliztunk a Vigaszban... már régen volt ilyen. Az is igaz, hogy csak három csaj volt: a pultos, és két gimis. A kiscsajok nagyon jól elvoltak, 10re úgy beálltak, hogy azokkal már semmit nem tudtunk kezdeni. De így is jó volt, annyit ittunk, mint az állat, többen is segg részegek lettek. Én azért tudtam magamról. A végén már egymással táncoltak, Tomi még engem is felkért, majd meg szakadtunk a röhögéstől. Évi a pultos azt mondta, hogy úgy érzi magát, mintha egy meleg bárban lenne. Váciért meg jött az asszony a furikkal. Úgy veszekedett vele az a nő... mi pusztultunk a röhögéstől. Elhordta az urát minden sz@revő g@néj disznónak, amiért elissza a fizetését. Közben meg megpróbálta belegyömöszölni a furikba, a férje meg teljesen magán kívül volt. A vénasszony meg csak mondta, meg mondta, meg mondta. Ahogy felemelte a „részegszállítót” Váci sugárban adta ki Vukkot. Az egész kocsma kint volt az úton és röhögtünk.

Szombat

Ma reggel a házunk előtt lévő árokban ébredtem, rettentően fájt a fejem és azt is észre vettem, hogy bevizeltem. Fogalmam sincs, hogy kerültem haza. Bementem a házba anyám a reggelit készítette, ezek szerint nem vette észre, hogy az árokban hevertem ki az alkoholos mámort, igyekeztem gyorsan eljutni a szobámba, nehogy anyám észrevegye, hogy milyen állapotban voltam. Lefeküdtem, aludni. Délben felébredtem, megkajáltam, aztán mentem a Centrumba...
VÉGE

Ezzel azt akartam érzékeltetni, hogy a szóban forgó Géza életének semmi értelme nincs. Csak úgy el van a nagyvilágban, nem boldog, nem szomorú, nincsenek céljai. Csak a kocsmázás, a haverok és talán egy ici-picit a külseje számít neki. Igénytelen: 25 éves létére beéri a csitrik által nyújtott nemi örömökkel, nincsenek nagy vágyai, tervei. Sajnos rengeteg ilyen ember van, ő még a jobbik eset, a legtöbbnek még munkája sincs...
Értelmetlen az egész élete, reggel fel kel, dolgozni megy, délután sorra járja a falu kocsmáit, hétvégenként, pedig sík részegre issza magát a haverjaival másnap, pedig szánalmas állapotban ébred. Pár év múlva elvesz egy falubeli lányt, aki szintén ilyen igénytelen, vesznek egy kis házat, a csaj még abban az évben szül neki egy vagon gyereket, aztán szépen lassan elhízik, nemi életük egyenlő lesz a nullával, Géza már nem csak hétvégeken, hanem minden nap be fog rúgni és pár év múlva rajta fognak úgy röhögni, mint ő annak idején, Vácin...


-TIARA-
Hasonló történetek
3812
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
5388
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
EZ A TÖRTÉNET RÓLAM SZÓL :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

-TIARA- ·
Köszönöm!

Sajnálom, ha megbántottam volna valakit... pedig az volt a célom :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: