Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis jellemformálás

Gizella elvált asszony volt, 28 éves és madarász. Áprilistól októberig valami kutatóintézet bérelt egy házrészt a faluban, ott lakott, és a vízügyes kollegák egymást taposták, hogy a ritka madárfajok fészkelő helyeit megmutassák neki. A segédgátőr is komoly feltűnést keltett, amikor megjelent egy kecskeméti könyvesboltban, és "madaras könyvet" akart venni. A főnök nem szerette a bonyodalmakat, így engem jelölt ki szárnysegédnek, 19 éves voltam akkor, tehát nem számítottam egészen felnőttnek. Sűrű természetű, jó mozgású, sötétszőke asszonyka volt. Jártuk a réteket, gázoltunk a tocsogókban, ladikoztunk a morotvákon. Gizella fényképezett, jegyzetelt, füveket gyűjtött, aztán este megbeszéltük, hogy a következő nap mit akar látni.

Május közepén egyik délelőtt a holtágon fotóztunk, s ahogy a térkép fölé hajolt, yóóó mélyen benéztem a pólója alá. Ő meg visszanézett. Elvörösödtem, bocsánatot dadogtam, és attól féltem, mi lesz, ha elmondja a főnökömnek. Ki akartam lépni a partra, de megfogta a vállamat.
- Szűz vagy? - kérdezte, és leültetett magával szemben a csónak deszkára. Megráztam a fejem, de látta rajtam, hogy hazudok.
- Nem baj - mondta, és megsimogatta a fejemet - akkor most részt vehetsz Gizi néni mesterkurzusán.- Egy kicsit még a fejemen tartotta a kezét, azután kiegyenesedett.
- Az első lecke: nem pirulunk el, ha cicit látunk, - és felhúzta a pólóját. Valami földöntúli bódulatban telt az idő, végig csókolóztuk a napot, de az este mégis nehezen indult. Összekaptam magam otthon, aztán átmentem Gizellához / akkor láttam először szoknyában/ , és igen nagy lelkesedéssel meséltem a szürke gémek fészekrakási szokásairól. Közben nem tudtam, hogy fogjak hozzá ahhoz, amiért tulajdonképpen itt vagyok.

Már csaknem elindultam haza, amikor megfogta a kezem.
- Ugye nem ezért jöttél Kukorica Jancsi? - Meleg, barna szeme volt. Magához szorított. Gyertyát gyújtott, aztán oda állt elém.
- Vetkőztess le, nagyon lassan és nyugodtan. Itt az idő, hogy nagyfiú légy. - Levettem a blúzát, kikapcsoltam a szoknyáját, s amikor a bugyihoz értem, megállított.
- Ez még marad egy kicsit. - Végigcsókoltam a testét, az ölét kerestem simogatásommal. Egyre szaporábban lélegzett, és úgy mozdult, hogy helyet csináljon a kezemnek. Az ágy szélére ültem, a hasához szorította a fejemet, körmét végigfuttatta a gerincemen.
- Most vedd le rólam a bugyit - sóhajtotta. A hátamra fektetett, tekintete elmélyült és megkérdezte:
- Tényleg először csinálod? - Nem tudtam válaszolni, csak lehunytam a szemem.
- Segítek. - mondta, és puhán megborzolta az ágyékomat, fölém hajolt és magába fogadott. - Iszonyatosan tudott szeretni. Aztán lassan és is megtanultam. Minden együttlétünknek külön koreográfiája volt. Gyorsan megszoktam a testét, de az arcával nem tudtam betelni. Bármilyen testhelyzetben kapcsolódtunk is össze, csak az arcát kerestem, a szemkontaktusra vágytam, a lassan megnyíló, majd hirtelen kitáguló pupillákat akartam látni.

Pesten albérletben laktam, vidám legényéletet éltem, megismertem azokat a lányokat, akik kifinomult technikával, ügyes mozdulatokkal, partnerüktől szinte függetlenül, céltudatosan meneteltek saját örömük felé. Gizellánál minderre nem volt szükség, ő csak szeretett, és ölébe hullott az öröm. Szolgálni akart, és szolgálatával engem jutalmazott, az ő jutalma az én csendes, de jól hallható boldogságom volt. Vadul beleszerettem. Arra gondoltam, mivel a megfigyeléseit télen Pesten dolgozza fel, én meg szeptemberben Gödöllőn kezdek, kézenfekvőnek tűnt, hogy hozzá költözöm. Megpendítettem Gizellának a kérdést, ő a fejét rázta, és megkeményedett az arca.
- Hallgass rám Kukorica Jancsi - volt a hangjában valami tárgyilagos hidegség - én már tudom, hogy működik az ilyesmi. Túljutottam egy házasságon, és egy élettárson is. Ha egy kicsit ügyesebb lenne a kezem, hypernaturalista stílusban festeném meg neked, az émelyítő groteszket. Csak jelentéktelen vázlatsor, hogy tudd mire gondolok: reggel van, ülsz az ágyad szélén, egyik ujjaddal az orrodban turkálsz, a másik kezeddel elmélyülten vakarod a töködet. Közben büfizel egy pohosat, mert dolgozik még benned a tegnapi sör. A reggeli nap álmos fénye tompán megpihen hosszúra nőtt lábujjkörmödön. Aztán kimész a fürdőszobába, ami nálam kultikus helynek számit, és telirakod a WC-kagylót, majd fogmosás után a kézmosóba fújod az orrodat. Használod ugyan a légfrissítőt, de azért nem tanácsos belépni utánad a szaniterbe. A saját szagommal sem vagyok ilyenkor kibékülve, miből gondolod, hogy a tiédet megszeretem? Este van. Leveted az alsógatyádat, amely elöl sárgás, hátul barnás, le kellene drótkeféznem, mielőtt berakom a gépbe. Megkívánsz egy hosszú téli estén, és én egyszerűen kilépek a szoknyámból. A vastag pamut harisnyanadrággal egyszerre tolom le a bugyimat. A kritikus napokon majd melléd bújok, mert ilyenkor nagyon kell a testmeleg, és reggelre összemenstruálom az ágyadat. Te a hátadon fexel, horkolsz, vagy fogat csikorgatsz, és szerencsém van, ha csak a tápcsatorna felső végén vagy akusztikus. Ilyen lesz a mi világunk, kedvesem, amikor elmúlik a dürgés láza. Igazán nem kívánhatod tőlem, hogy harminc évig szeresselek.

"Post coitum omne animal triste est"
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Ja, különben a sztori nagyon tetszett, meg a monológ is a maga túlzásaival, én csak a lelki paranoiámat éltem ki. Semmi bajom nincs az írásmóddal, vagy akármivel.



Még múveletlennek is tartom magam, mert a latin részt nem értem. :(

Lylloo ·
Osztom a véleményt:kedves,honnét loptad azt a monológot a végén?Mert azt nem ugyanaz az ember írta,aki a többit.Kissé szürrealisztikus.Let me guess:Joyce Carol Oates?Azért egy 10-est megérdemel,ezzel adozva az anonim szerzönek,akitöl a végét loptad.Cccc-ccc!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: