Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis biológia

Amit el szeretnék mondani, még középiskolás koromban esett meg velem. Járt az osztályomba egy bombázó lány, nem volt valami szépség, inkább az az igazi bombázó. A sminkje mindig kicsit túl színes volt az ízlésemnek. De a teste hihetetlen volt, háta közepéig érő egyenes szálú fekete haja volt, ami szerintem nagyon illett a barna szeméhez (ezért nem tetszettek a sminkjei, mert a szemhéja mindig kék vagy lila volt). Hosszú combja, széles csípőjéhez kapcsolódó karcsú dereka az ember tekintetét akaratlanul is hatalmas kerek melleire irányították. Az eset egy csütörtökön vagy egy szerdán történt (már nem emlékszem). Aznap egy nagyon apró miniszoknyát magas sarkú csizmát viselt, fekete melltartóján kidudorodó bimbóját (biztos hideg volt) csak egy áttetsző ingecske takarta el.

Mindehhez az utcára bokáig érő bőrkabátot viselt. Mivel mögöttem ült minden alkalmat megragadtam, hogy hátra fordulhassak. Aztán tesi következett. Mikor visszaért a terembe láttam, hogy a sminkjét lemosta ezzel jól láthatóvá tette hófehér bőre és fekete haja közti különbséget. Aztán észre vettem, hogy harisnyája sincs rajta (eleget bámultam már aznap, hogy észre vegyem). Órán leesett valami cuccom és hátra gurult, én lehajoltam érte és véletlenül megláttam, hogy nincs rajta bugyi se. Elsőre nem hittem a szememnek, de mikor jobban megnéztem sikerült megbizonyosodnom róla, hogy jól láttam. Suli után még maradnom kellett, hogy rendbe rakjam a biosz szertárt (biológiával akartam tovább menni és ezt a tanár kegyetlenül ki is használta). Képzelhetitek, hogy megörültem mikor kiderült, hogy őt jelölte ki a tanár (ő az orvosira akart menni, sikerült is neki).

Már vagy egy órája a mikroszkópokat tisztogattuk és pakoltuk csöndben, mikor valami zörgést hallottunk az ajtó felöl. Oda mentem és mivel nem nyílt arra gondoltam, hogy talán bezárták („bravó Sherlock”), kopogtam hátha még halló távolságon belül van a tettes de nem jött válasz. –Semmi gond- mondtam, mert tudtam, hogy nálam van a kulcs, amivel bejöttünk. Hát persze, hogy nem nyitotta az ajtót (mint később kiderült a zár csak kívülről használható). Folytattuk a rendrakást előbb-utóbb valaki csak jön ellenőrizni a munkánkat. Nem lett igazunk. A munkát befejezve beszélgetni kezdtünk Evelinnel, a témák először tök közömbösek voltak, tanárok, zene…stb. Én igyekeztem megtudni, hogy van-e barátja, vagy legalább igyekeztem a szex felé terelni a szót, teljesen sikertelenül.

Minden bátorságomat összeszedve megkérdeztem, hogy jól láttam e tesi után. Ő elpirulva azt válaszolta, hogy „igen”, mert a barátnői tesi öltözőben eldugták a harisnyájával együtt és nem találta meg. Erre mondtam, hogy szép kis barátnői vannak. Mondta, hogy nem igazán kedvelik, mert szerinte irigyek rá. Mondtam, hogy van is mire, mert rettentő izgató teste van, na ekkor esett le neki a tantusz. Mondta, hogy ha tetszett a puncija akkor nézzem meg még egyszer, azzal felhúzta a szoknyáját, hát mit mondjak egyből megkeményedtem. Megkérdezte, hogy tetszik-e mert tegnap borotválta és most először teljesen kopasz, mondtam, hogy rettentő izgató. Kezével lassan lenyúl és elkezdte a csiklóját simogatni.

Teljesen fel voltam izgulva, de mozdulni se mertem, amíg meg nem szólalt, hogy nem akarok e segíteni? Na több se kellett bátortalan lelkemnek egyből elé térdeltem és minden előzmény nélkül a lehető legmélyebben bele nyaltam a tocsogó kéjbarlangba. Hatalmas sóhajokat hallatva élvezte, ahogy nyelvem száguldozik az ajkain és valamivel beljebb is. Vagy tíz perce nyaltam mikor a két sóhaj között lihegte nekem, hogy ujjazzam, mert nem tud a nyalásra élvezni (legalábbis saját bevallása szerint még senki nem tudta orgazmusig nyalni, sajnos nekem sem sikerült). Lassan bevezettem a középső ujjamat majd a mutatót és a gyűrűsujjamat. Ahogy egyre gyorsabban mozgattam ki-be, egyszer csak egy elfojtott sikollyal elélvezett. Kihúzta a kezemet magából és kissé fancsali képpel lenyalta nedvét az ujjamról. Felültetett a székre és elkezdte a már robbanásig feszült farkamat kiszabadítani a farmeromból.

Ahogy a kezébe került egyből visszahúzta rajta a bőrt és a tövétől a makkig végig nyalta, én azt hittem menten elmegyek, de szerencsére nem ez történt. Lassan először a makkot majd az egészet a szájába vette és hihetetlen vad ütemben szopni kezdte. Tíz másodperc se kellett és úgy elsültem, mint a légvédelmi üteg. Látszott az arcán, hogy meglepődött, de azért leerőltette a torkán, még a szája széléről letöröltet is lenyalta a kezéről. Mondta, hogy az ő hibája, hogy nem szólt, de eddig csak egyszer élveztek a szájába és nagyon nem szereti. Ekkor történt a gáz, nem tudom miért, de nem hallottuk meg és a biológiatanár ránk nyitott. A részleteket inkább nem ecsetelném, annyi elég, hogy az igazgató felajánlotta, hogy nem lesz belőle fegyelmi (az iskolának sem érdeke), ha saját akaratunkból iskolát váltunk. Evelint azóta sem láttam, kicsit mérges lett rám (a fene tudja miért).
Hasonló történetek
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22517
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

biggy_1 ·
K ö c s ö g igazgató!

Bezzeg, ha Ő kefélt volna ezzel a csajjal,

akkor "simán" mehet a csaj orvosira...

Romantic ·
:))))))))))))

A hasonlatok zsírak!:)))))) Légvédelmi üteg:)))))))))))

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: