Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kipusztult látomás előtt

Körülöttem semmi. Belül is régóta üres vagyok. Rengeteg jelét adtam a külvilág felé lelkem haldoklásának, de a világban manapság csak olyan emberek élnek, akiket semmi nem érdekel önmagukon kívül. Meg menthették volna akkor még csak haldokló lelkem, cselekedhettek volna valami jót is szánalmasan monoton életük során, de nem tették. Nem hibáztatom őket. Valakinek születni kell, nem lehet azzá válni. Nem lehetsz valaki, ha senkinek születtél. Ha beleolvadsz a környezetedbe, nem várhatod el másoktól, hogy észrevegyenek. Nem cselekedhetsz nagy dolgokat, ha csupán arra születtél, hogy növeld a létszámot. Sokáig úgy gondoltam, hogy valakinek születtem.

Szinte magam előtt láttam, hogy nem halhatok meg addig, míg tényleg nem tettem valamit. Mára a tettek súlya megváltozott. A régen természetesnek vélt tettek, manapság már igazi hőstetteknek számítanak. Már az nagy dolog, ha emberszámba veszel mást is magadon kívül. Én ennél nagyobb dolgot szeretnék véghez vinni. Sokan már azért elismernek, ha átadom egy idősebb embernek a helyemet a buszon. Az elismerés nem ilyen dolgokért kéne hogy járjon. Az ilyen dolgok nem is tettek, inkább gesztusok a másik felé. Olyan gesztusok, amik azt sugallják, hogy igen, észrevettelek, látom, hogy létezel és reagálok is rá. Az igazi tetteknek a következménye nem csupán annyi, hogy egy öregember ülve utazhat a buszon, sokkal nagyobb horderejű eredményt kell hozniuk. Sokáig elmélkedtem azon, vajon mi lenne a tökéletes cselekedet, amivel valóban ilyen eredményt lehetne előhozni…

Aztán feladtam. Elkezdtem egyre többet magammal foglalkozni. Ekkor kezdett el a lelkem „rohadni”. Olyanná váltam, mint a legtöbb ember a földön. Senki más nem érdekelt magamon kívül. Kezdett kiürülni belőlem minden gondolatmenet, filozófiai meglátás, megállapítás, tapasztalat, amit rövidke életem során magamban hurcoltam. Helyüket betöltöttem felesleges dolgokkal, amik még jobban felgyorsították lelkem haláltusáját. A végpont előtt nem sokkal véltem észrevenni, mi is történik velem. Segélykiáltásom belehasított az éj egyhangú csöndjébe; Csönd volt, mégsem hallotta senki. Én sem hallottam.

Lassacskán beletörődtem végzetembe: senki leszek én is. A mindennapokat már nem találtam értelmesnek. Nem láttam a bennük rejlő lehetőségeket úgy, mint régen. Nem láttam semmit. Ekkor mondta be lelkem végleg az unalmast. Gyászoltam persze, de nem tudtam érezni elvesztésének súlyát. Halála után már alkotni sem voltam képes. Csak ültem az üres papír fölött, kezemben ceruza, de nem volt miről alkotnom. A külvilág persze ezt sem vette észre. A halál gondolata kezdett el foglalkoztatni, csak akkor már túlságosan el voltam telve magamtól ahhoz, hogy meg tudjam szabadítani önnön életemtől. A saját poklomban égtem, minden másodperc percek millióinak tűnt.

Viszont minden gyilkos tél után egy újjászületést hozó tavasz érkezik. Elérkezett ez az én életemben is. Végre kitavaszodott, kinyílt a szemem. Megfogalmaztam magamban a lényeget: Ha elveszted a lelked, elveszted önmagad, és azzá válsz, ami mindig is taszított. Ez volt a gyógyulás első jele. Rengeteg időbe telt, míg halott lelkem kietlen poraiban találtam egy magot, amit ha elültetek, talán visszakapom önmagam. A magot megtaláltam, el is ültettem elmém termőföldjébe. Rengeteg könnynek kellett elhullania, míg végre ez a kis mag úgy érezte elég vizet kapott már ahhoz, hogy kibújhasson termékeny földjéből. Kis hajtásként indult, majd hosszas évek során erős fává változott, aminek gyümölcseként visszakaptam önmagam. Újra valaki lehetek…
Hasonló történetek
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Daodan ·
Egészen tetszett, bár ilyesféle érzés sosem kerülgetett . . . és remélem nem is fog, remélem azt az "erős fát" már nem vágja ki semmi. :) Szebb jövőt, barátom!

Tűzmadár ·
Szépen fogalmaztad meg az érzelmet, szívesen olvasnék tőled cselekménydúsabb novellát.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: